4given 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 hej ik heet bram. ik ben een jonge van 14 jaar. ik den kniet dat iemand hierop kan reageren maar ik vroeg em af of iemand n kerk hier in de buurt weet. ik woon in moergestel. (licht dicht bij tilburg) en ik zoek een kerk waarin mensen zingen voor God, mensen genezen en booste geesten verdrijven in andere woorden gewoon een levende kerk als je toevallig hier in de buurt een weet vertel me het aub en dan ik eens gaan kijken. het moet het liefste wel binne 15/20 km van moergestel vandaan zijn zodat ik erheen kan fietsen dankjewel alvast God bless Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Grote kans dat er een katholieke kerk in de buurt is. Gevonden: link Lijkt me erg dicht in de buurt en prima op de fiets te doen. Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 19 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 die kerk ken ik ja xD maar dat is echt niet wat ik zoek sorry in deze kerk zitten de mensen alleen maar stil te bidden. ik zoek meer een evangalische kerk ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Hallo Bram, Ik adviseer je (als dat niet te ver is) naar link te gaan in Oosterhout, dat is een levende kerk waar mensen zingen voor God, mensen genezen en boze geesten worden verdreven Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Quote: Op maandag 19 mei 2008 19:30:51 schreef 4given het volgende: ik zoek een kerk waarin mensen zingen voor God, mensen genezen en booste geesten verdrijven in andere woorden gewoon een levende kerk Een kerk waarin dat niet gebeurt is een niet levende kerk? Link naar bericht Deel via andere websites
abundant 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 link echt super gaaf het is wel een kleine 30 minuten met de auto maar de moeite waard. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Quote: Op maandag 19 mei 2008 20:00:23 schreef Tamar het volgende: [...] Een kerk waarin dat niet gebeurt is een niet levende kerk? In elke kerk gebeuren deze dingen wel. Dus dan kunnen we vrij snel tot de conclusie komen dat het allemaal levende kerken zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Misschien is een kerk die focust op spelling een idee? Waar monniken nog bijbels schrijven enzo, kan je goed oefenen. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Quote: Op maandag 19 mei 2008 19:52:48 schreef 4given het volgende: die kerk ken ik ja xD maar dat is echt niet wat ik zoek sorry Daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Ik denk echter wel dat je wat verder moet kijken dan je neus lang is. Quote: in deze kerk zitten de mensen alleen maar stil te bidden. Zonder de parochie te kennen of ooit in de buurt te zijn geweest durf ik een maandinkomen erop te zetten dat dit niet waar is. Quote: ik zoek meer een evangalische kerk ofzo Waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
abundant 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Quote: Op maandag 19 mei 2008 20:00:23 schreef Tamar het volgende: [...] Een kerk waarin dat niet gebeurt is een niet levende kerk? als er niet veel gebeurd in een lichaam dan kan je er vanuit gaan dat deze behoorlijk dood is. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 He, zullen we ondanks dat je het niet eens bent met de dingen die de TS zegt op het forum en zijn spelling, toch een beetje fris blijven en hem ook de tijd geven om dingen te leren en hier te wennen? Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Quote: Op maandag 19 mei 2008 20:04:33 schreef Ol Moth het volgende: Misschien is een kerk die focust op spelling een idee? Waar monnikken nog bijbels schrijven enzo, kan je goed oefenen. En waar ze 'monniken' met één 'k' schrijven God bless you Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Quote: Op maandag 19 mei 2008 20:06:02 schreef Karin het volgende: He, zullen we ondanks dat je het niet eens bent met de dingen die de TS zegt op het forum en zijn spelling, toch een beetje fris blijven en hem ook de tijd geven om dingen te leren en hier te wennen? Dat hoor je rond deze tijd toch allang op school te hebben geleerd, ik word er een beetje moe van, mensen die typen en spellen als kinderen van 6 en ermee wegkomen. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 En niet in de kerk dus. Ik had je post ook kunnen verwijderen, wegens offtopic zijn, maar dat deed ik niet, omdat ik aan wilde geven dat ik vind dat er behoorlijk op de nieuwe gebruiker ingehakt wordt. Ook ik ben het niet met hem eens, maar ik denk dat we allemaal wel in staat zijn om dat op een iets andere manier duidelijk te maken. Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 19 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 gaan ze weer moeilijk doen over mijn spelling hoor dit is om 2 redenen. ik doe een 2 taalige opleiding. dus ik verwar som engels met nederlands en ik zit gewoon veel op msn dus gebruik veel afkortingen etc. dus gewoon niet over zeuren xD God bless bedankt trouwens voor de links ik zal er naar kijken Hosanna Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 @ 4given. Dat is natuurlijk ook weer niet helemaal de bedoeling. Als ik vraag of mensen wat geduldiger willen zijn betekend dat niet dat jij niets hoeft te verbeteren. Probeer hele zinnen te maken met hoofdletters aan het begin en verdere interpunctie. Probeer daarnaast zoveel mogelijk de afkortingen en msn taal te vermijden. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Quote: Op maandag 19 mei 2008 20:28:16 schreef 4given het volgende: gaan ze weer moeilijk doen over mijn spelling hoor dit is om 2 redenen. ik doe een 2 taalige opleiding. dus ik verwar som engels met nederlands en ik zit gewoon veel op msn dus gebruik veel afkortingen etc. Maar ik had je eerder wel al het advies gegeven om elke zin met een HOOFDLETTER te beginnen. Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 19 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Haha, komt hij weer aan met z'n hoofdletter hoor Nee, grapje. maar wat doen jullie moeilijk over hoe ik typ? Dat maakt toch niet veel uit? Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Juist wel. Ten eerste zijn er mensen die minder makkelijk lezen. Dit is geen chatbox of msn. Bovendien wordt je er zelf serieuzer door genomen, als je keurig Nederlands typt. Tenslotte is het een regel op dit forum. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Quote: Op maandag 19 mei 2008 19:52:48 schreef 4given het volgende: die kerk ken ik ja xD maar dat is echt niet wat ik zoek sorry in deze kerk zitten de mensen alleen maar stil te bidden. ik zoek meer een evangalische kerk ofzo In een evangelische kerk zitten ze niet alleen maar in stilte te bidden. Maar mag ik je wel een tip geven dan eens in andere kerken te kijken voor je je oordeel over ze vast legt? Want ook in andere kerken zitten ze niet alleen maar stil te bidden. Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 19 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 daarom poste ik vooral dit topic. vragen of mensen een levende kerk weten. en ik ben zelf van het volle evangelie. naar mijn beeld zijn de ealgelische, uhm, blijer en zingen ze meer etc. maar het kan best dat ik dat fout heb Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Quote: Op maandag 19 mei 2008 21:10:15 schreef 4given het volgende: en ik ben zelf van het volle evangelie. Goh, hoe verrassend Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Quote: Op maandag 19 mei 2008 21:10:15 schreef 4given het volgende: daarom poste ik vooral dit topic. vragen of mensen een levende kerk weten. en ik ben zelf van het volle evangelie. naar mijn beeld zijn de ealgelische, uhm, blijer en zingen ze meer etc. maar het kan best dat ik dat fout heb zet dat dan in de OP Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Je kunt blijheid op verschillende manieren uiten... daarmee wil ik maar zeggen dat mensen in een niet-evangelische kerk niet per se minder 'blij' zijn ofzo. Het kan absoluut geen kwaad eens bij de buren te kijken want het lijkt erop dat je wat ongegronde meningen over andere denominaties hebt. Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Al vraag ik me echt af of de TS deze verschillen zou kunnen nuanceren en inzien dat er ook buiten de evangelische hoek mensen zijn die een oprecht, levend geloof in Jezus Christus hebben. Niet om lullig te doen, maar toen ik 14 was, was ik wat dat betreft wat kortzichtig... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten