Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

hej smile.gif ik heet bram. ik ben een jonge van 14 jaar.

ik den kniet dat iemand hierop kan reageren maar ik vroeg em af of iemand n kerk hier in de buurt weet. ik woon in moergestel. (licht dicht bij tilburg) en ik zoek een kerk waarin mensen zingen voor God, mensen genezen en booste geesten verdrijven puh2.gif in andere woorden gewoon een levende kerk smile.gif als je toevallig hier in de buurt een weet vertel me het aub en dan ik eens gaan kijken. het moet het liefste wel binne 15/20 km van moergestel vandaan zijn zodat ik erheen kan fietsen puh2.gif

dankjewel alvast puh2.gif

God bless smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

die kerk ken ik ja xD maar dat is echt niet wat ik zoek sorry
puh2.gif

Daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Ik denk echter wel dat je wat verder moet kijken dan je neus lang is.

Quote:
in deze kerk zitten de mensen alleen maar stil te bidden.

Zonder de parochie te kennen of ooit in de buurt te zijn geweest durf ik een maandinkomen erop te zetten dat dit niet waar is.

Quote:
ik zoek meer een evangalische kerk ofzo
smile.gif

Waarom?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

He, zullen we ondanks dat je het niet eens bent met de dingen die de TS zegt op het forum en zijn spelling, toch een beetje fris blijven en hem ook de tijd geven om dingen te leren en hier te wennen?

Dat hoor je rond deze tijd toch allang op school te hebben geleerd, ik word er een beetje moe van, mensen die typen en spellen als kinderen van 6 en ermee wegkomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

En niet in de kerk dus. Ik had je post ook kunnen verwijderen, wegens offtopic zijn, maar dat deed ik niet, omdat ik aan wilde geven dat ik vind dat er behoorlijk op de nieuwe gebruiker ingehakt wordt. Ook ik ben het niet met hem eens, maar ik denk dat we allemaal wel in staat zijn om dat op een iets andere manier duidelijk te maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

gaan ze weer moeilijk doen over mijn spelling hoor puh2.gif dit is om 2 redenen. ik doe een 2 taalige opleiding. dus ik verwar som engels met nederlands puh2.gif en ik zit gewoon veel op msn dus gebruik veel afkortingen etc.

dus gewoon niet over zeuren xD God bless puh2.gif

bedankt trouwens voor de links smile.gif ik zal er naar kijken smile.gif

Hosanna smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ 4given. Dat is natuurlijk ook weer niet helemaal de bedoeling. Als ik vraag of mensen wat geduldiger willen zijn betekend dat niet dat jij niets hoeft te verbeteren. Probeer hele zinnen te maken met hoofdletters aan het begin en verdere interpunctie. Probeer daarnaast zoveel mogelijk de afkortingen en msn taal te vermijden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

gaan ze weer moeilijk doen over mijn spelling hoor
puh2.gif
dit is om 2 redenen. ik doe een 2 taalige opleiding. dus ik verwar som engels met nederlands
puh2.gif
en ik zit gewoon veel op msn dus gebruik veel afkortingen etc.

Maar ik had je eerder wel al het advies gegeven om elke zin met een HOOFDLETTER te beginnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

die kerk ken ik ja xD maar dat is echt niet wat ik zoek sorry
puh2.gif
in deze kerk zitten de mensen alleen maar stil te bidden. ik zoek meer een evangalische kerk ofzo
smile.gif

In een evangelische kerk zitten ze niet alleen maar in stilte te bidden.

Maar mag ik je wel een tip geven dan eens in andere kerken te kijken voor je je oordeel over ze vast legt? Want ook in andere kerken zitten ze niet alleen maar stil te bidden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

daarom poste ik vooral dit topic. vragen of mensen een levende kerk weten. en ik ben zelf van het volle evangelie. smile.gif naar mijn beeld zijn de ealgelische, uhm, blijer en zingen ze meer etc. maar het kan best dat ik dat fout heb smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kunt blijheid op verschillende manieren uiten... daarmee wil ik maar zeggen dat mensen in een niet-evangelische kerk niet per se minder 'blij' zijn ofzo. Het kan absoluut geen kwaad eens bij de buren te kijken want het lijkt erop dat je wat ongegronde meningen over andere denominaties hebt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Al vraag ik me echt af of de TS deze verschillen zou kunnen nuanceren en inzien dat er ook buiten de evangelische hoek mensen zijn die een oprecht, levend geloof in Jezus Christus hebben. Niet om lullig te doen, maar toen ik 14 was, was ik wat dat betreft wat kortzichtig...

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid