Spring naar bijdragen

Terrasverslaafden.


Aanbevolen berichten

Quote:

Waarom zijn er ineens zoveel mooie vrouwen in de zomer en waar blijven ze de rest van het jaar? Vast ook weer een geintje van God.

Volgens mij doen de vrouwen het er gewoon om. rofl.gif Op zomerse dagen kunnen vrouwen hun decolleté dan echt tonen, wegens de warme temperatuur. In de winter zie je vrouwen dat vanzelfsprekend weinig doen. Met een geintje van God heeft het vrij weinig te maken. clown.gif

Ik vind mensen bekijken altijd geweldig. Lekker pilsje in de hand met een aantal kameraden en dan mensen 'bespioneren'. Moet je eens op 'De Meir' gaan kijken. Zoveel verschillende soorten mensen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:

Volgende week wordt het ook weer ideaal terrasjes weer!
big-smile.gifparty.gif

* Mister_L zal er weer een paar op gaan zoeken
widegrin.gif

Nou Liset ook! Heerlijk kan echt uren op terrasjes zitten! Mensen kijken is echt een geweldige bezigheid!

Meestal word het Ommen of Zwolle widegrin.gif

Vlakbij water is het leukst dan komen er nog wel eens wat jongens langs met een gespierd buikje en een mooie zwembroek party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

De absolute topper in Leuven is toch het terras van de Werf op het Hogeschoolplein. 's Zomers genieten van de lekkere wraps en de verse fruitsappen, 's winters met een dikke deken thee drinken. Helaas denkt heel Leuven er zo over want het zit bijna altijd vol.

Terras achter de Irish Pub vlakbij het zelfde plein is trouwens ook leuk, en veel minder druk. En ja, de Oude Markt is een en al terras natuurlijk, maar daar hou ik niet zo van.

Link naar bericht
Deel via andere websites

En voor bier slobberen met roken cafe Den Ouden Tijd.

Binnen terras van Domus ook niet zo gek lekker eten eten daar.

Straatje bij de H.Fiere Magriet,alleen je beursje goed vullen.

Lekker goed kop eten bij de Leffe met een terras.

Al met al Leuven is een terras paradijs en weer uit geroepen tot de gezelligste stad van ons aller Vlaanderen. e_61.gifthumbsup.gifparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit graag bij de musk in Hilversum op het terras, de cocktails zijn daar super.Maar overdag kan je beter een ander terrasje zoeken omdat er geen zon is. En ik ben ook weleens te vinden bij mauve en brasserie stijl in Laren dat ligt wel prima in de zon big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Domus is dik in orde ja, stom dat ik die vergeten ben! De Quo Vadis ernaast is trouwens ook wel ok. En de Muntstraat, mwah, lekkere dingen, dat wel, maar om er buiten te zitten vind ik het vaak nogal klein en druk.

Gezelligste stad, ik vind van wel ja, maar ik ben vreselijk bevooroordeeld, ik ga er standaard van uit dat de plaats waar ik woon geweldig moet zijn. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Domus is dik in orde ja, stom dat ik die vergeten ben! De Quo Vadis ernaast is trouwens ook wel ok. En de Muntstraat, mwah, lekkere dingen, dat wel, maar om er buiten te zitten vind ik het vaak nogal klein en druk.

Gezelligste stad, ik vind van wel ja, maar ik ben vreselijk bevooroordeeld, ik ga er standaard van uit dat de plaats waar ik woon geweldig moet zijn.
puh2.gif

De zin na de laatste komma moet je me toch eens uitleggen. Als het goed is, weet je namelijk wat er in jouw plaats 'speelt', maar jij gaat daar van uit. Dat kan niet, want je weet het immers. widegrin.gif


Samengevoegd:

Quote:

Op de Meir te Antwerpen en heel de Nederlanden roepen de terrassen vandaag de mensen tot zitten en drinken praten en kijken en elkaar verliefd in de ogen staren met een zachte streling over de wang.
thumbsup.gif

Dat laatste zou ik toch niet bij een onbekende doen. Dan kan het wel eens feest zijn......alleen niet voor jou. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

In Hengelo zit ik errug graag op het terras van Jazz/blues cafe "de Cactus", vooral vanwege de te gekke live muziek daar.. big-smile.gif

Daarnaast het binnen terras van Cafe "het Uurwerk", ook een aanrader, mocht het onwaarschijnlijke toeval jullie een keer naar Hengelo brengen.

En we hebben natuurlijk de terrassen van Stravinsky en de Twee Wezen.

En dit alles geschreven terwijl het hier met bakken uit de lucht komt... Oh, de Ironie!!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

De zomer komt er aan,dus veel mensen gaan dan hun uren op een terras door brengen ,en dan praten eten drinken en vooral mensen kijken ,een aardige bezigheid.

Wat is bij de forumleden het terras van voorkeur waar men veel komt.

Wij hebben er nog wel wat maar een zal hier bekend gemaakt worden .

De Posthoorn in Den Haag.

In de achtertuin, soms op het land gewoon zittende op de grond rondkijkende naar de prachtige omgeving.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

In de achtertuin, soms op het land gewoon zittende op de grond rondkijkende naar de prachtige omgeving.

Wij kijken niet naar de grond om wormen te bestuderen,wij kijken naar mensen en daar is het terras de uitgelezen plek voor nu het nog kan uitkopen en gaan zitten,de schemerlampen lokken alweer,augustus de maand van opmaat naar de herfst,dus nu het terras nog de baas is zijn wij het terras de baas.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Wij kijken niet naar de grond om wormen te bestuderen,wij kijken naar mensen en daar is het terras de uitgelezen plek voor nu het nog kan uitkopen en gaan zitten,de schemerlampen lokken alweer,augustus de maand van opmaat naar de herfst,dus nu het terras nog de baas is zijn wij het terras de baas.

worshippy.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Wij kijken niet naar de grond om wormen te bestuderen,wij kijken naar mensen en daar is het terras de uitgelezen plek voor nu het nog kan uitkopen en gaan zitten,de schemerlampen lokken alweer,augustus de maand van opmaat naar de herfst,dus nu het terras nog de baas is zijn wij het terras de baas.

Wanneer je nu eens goed gaat lezen i.p.v.......

Quote:
soms op het land gewoon zittende op de grond rondkijkende naar de prachtige omgeving

Daar staat... soms op het land gewoon zittende op de grond.... rondkijkende naar de prachtige omgeving.

Is toch heel iets anders dan wormen bestuderen, die overigens ook prachtig zijn. clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid