Kluivertnr1 0 Geplaatst 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2008 Quote: Op vrijdag 11 april 2008 01:07:42 schreef The Black Mathematician het volgende: Waarom zijn er ineens zoveel mooie vrouwen in de zomer en waar blijven ze de rest van het jaar? Vast ook weer een geintje van God. Volgens mij doen de vrouwen het er gewoon om. Op zomerse dagen kunnen vrouwen hun decolleté dan echt tonen, wegens de warme temperatuur. In de winter zie je vrouwen dat vanzelfsprekend weinig doen. Met een geintje van God heeft het vrij weinig te maken. Ik vind mensen bekijken altijd geweldig. Lekker pilsje in de hand met een aantal kameraden en dan mensen 'bespioneren'. Moet je eens op 'De Meir' gaan kijken. Zoveel verschillende soorten mensen. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 10 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2008 Op de Meir te Antwerpen en heel de Nederlanden roepen de terrassen vandaag de mensen tot zitten en drinken praten en kijken en elkaar verliefd in de ogen staren met een zachte streling over de wang. Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2008 Quote: Op dinsdag 15 april 2008 19:57:25 schreef AndreasJ het volgende: [...] Heeft de Boothill in Utrecht ook zo'n achterterrasje? Nee. Daar loopt de gracht achter. De Boothill zit ook niet in het centrum hé... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Volgende week wordt het ook weer ideaal terrasjes weer! * Mister_L zal er weer een paar op gaan zoeken Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Quote: Op zaterdag 28 juni 2008 23:15:49 schreef Mister_L het volgende: Volgende week wordt het ook weer ideaal terrasjes weer! * Mister_L zal er weer een paar op gaan zoeken Nou Liset ook! Heerlijk kan echt uren op terrasjes zitten! Mensen kijken is echt een geweldige bezigheid! Meestal word het Ommen of Zwolle Vlakbij water is het leukst dan komen er nog wel eens wat jongens langs met een gespierd buikje en een mooie zwembroek Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 De absolute topper in Leuven is toch het terras van de Werf op het Hogeschoolplein. 's Zomers genieten van de lekkere wraps en de verse fruitsappen, 's winters met een dikke deken thee drinken. Helaas denkt heel Leuven er zo over want het zit bijna altijd vol. Terras achter de Irish Pub vlakbij het zelfde plein is trouwens ook leuk, en veel minder druk. En ja, de Oude Markt is een en al terras natuurlijk, maar daar hou ik niet zo van. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 29 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 En voor bier slobberen met roken cafe Den Ouden Tijd. Binnen terras van Domus ook niet zo gek lekker eten eten daar. Straatje bij de H.Fiere Magriet,alleen je beursje goed vullen. Lekker goed kop eten bij de Leffe met een terras. Al met al Leuven is een terras paradijs en weer uit geroepen tot de gezelligste stad van ons aller Vlaanderen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gauk 0 Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Ik zit graag bij de musk in Hilversum op het terras, de cocktails zijn daar super.Maar overdag kan je beter een ander terrasje zoeken omdat er geen zon is. En ik ben ook weleens te vinden bij mauve en brasserie stijl in Laren dat ligt wel prima in de zon Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Domus is dik in orde ja, stom dat ik die vergeten ben! De Quo Vadis ernaast is trouwens ook wel ok. En de Muntstraat, mwah, lekkere dingen, dat wel, maar om er buiten te zitten vind ik het vaak nogal klein en druk. Gezelligste stad, ik vind van wel ja, maar ik ben vreselijk bevooroordeeld, ik ga er standaard van uit dat de plaats waar ik woon geweldig moet zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2008 Quote: Op zondag 29 juni 2008 21:52:52 schreef Iriacynthe het volgende: Domus is dik in orde ja, stom dat ik die vergeten ben! De Quo Vadis ernaast is trouwens ook wel ok. En de Muntstraat, mwah, lekkere dingen, dat wel, maar om er buiten te zitten vind ik het vaak nogal klein en druk. Gezelligste stad, ik vind van wel ja, maar ik ben vreselijk bevooroordeeld, ik ga er standaard van uit dat de plaats waar ik woon geweldig moet zijn. De zin na de laatste komma moet je me toch eens uitleggen. Als het goed is, weet je namelijk wat er in jouw plaats 'speelt', maar jij gaat daar van uit. Dat kan niet, want je weet het immers. Samengevoegd: Quote: Op zaterdag 10 mei 2008 08:31:25 schreef Sacerdos het volgende: Op de Meir te Antwerpen en heel de Nederlanden roepen de terrassen vandaag de mensen tot zitten en drinken praten en kijken en elkaar verliefd in de ogen staren met een zachte streling over de wang. Dat laatste zou ik toch niet bij een onbekende doen. Dan kan het wel eens feest zijn......alleen niet voor jou. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 3 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Koop het terras uit zolang het nog zomer is.Augustus is de opmaat naar de herfst,de dagen gaan op naar schemerlamp en de trijpe jongens aan de haard staat gereed.Pak een terras en koop het uit nu het nog kan. Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 In Hengelo zit ik errug graag op het terras van Jazz/blues cafe "de Cactus", vooral vanwege de te gekke live muziek daar.. Daarnaast het binnen terras van Cafe "het Uurwerk", ook een aanrader, mocht het onwaarschijnlijke toeval jullie een keer naar Hengelo brengen. En we hebben natuurlijk de terrassen van Stravinsky en de Twee Wezen. En dit alles geschreven terwijl het hier met bakken uit de lucht komt... Oh, de Ironie!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Quote: Op zondag 03 augustus 2008 23:50:59 schreef Sacerdos het volgende: Koop het terras uit zolang het nog zomer is.Augustus is de opmaat naar de herfst,de dagen gaan op naar schemerlamp en de trijpe jongens aan de haard staat gereed.Pak een terras en koop het uit nu het nog kan. Link naar bericht Deel via andere websites
degelovige 0 Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Het is niet echt terrasweer, gelukkig ben ik net terug van een paar weken terrassen in la france Link naar bericht Deel via andere websites
Iggi 0 Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Quote: Op donderdag 10 april 2008 12:40:50 schreef Sacerdos het volgende: De zomer komt er aan,dus veel mensen gaan dan hun uren op een terras door brengen ,en dan praten eten drinken en vooral mensen kijken ,een aardige bezigheid. Wat is bij de forumleden het terras van voorkeur waar men veel komt. Wij hebben er nog wel wat maar een zal hier bekend gemaakt worden . De Posthoorn in Den Haag. In de achtertuin, soms op het land gewoon zittende op de grond rondkijkende naar de prachtige omgeving. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 5 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Quote: Op dinsdag 05 augustus 2008 12:52:17 schreef Iggi het volgende: [...] In de achtertuin, soms op het land gewoon zittende op de grond rondkijkende naar de prachtige omgeving. Wij kijken niet naar de grond om wormen te bestuderen,wij kijken naar mensen en daar is het terras de uitgelezen plek voor nu het nog kan uitkopen en gaan zitten,de schemerlampen lokken alweer,augustus de maand van opmaat naar de herfst,dus nu het terras nog de baas is zijn wij het terras de baas. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Quote: Op dinsdag 05 augustus 2008 12:57:41 schreef Sacerdos het volgende: [...] Wij kijken niet naar de grond om wormen te bestuderen,wij kijken naar mensen en daar is het terras de uitgelezen plek voor nu het nog kan uitkopen en gaan zitten,de schemerlampen lokken alweer,augustus de maand van opmaat naar de herfst,dus nu het terras nog de baas is zijn wij het terras de baas. Link naar bericht Deel via andere websites
Iggi 0 Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Quote: Op dinsdag 05 augustus 2008 12:57:41 schreef Sacerdos het volgende: [...] Wij kijken niet naar de grond om wormen te bestuderen,wij kijken naar mensen en daar is het terras de uitgelezen plek voor nu het nog kan uitkopen en gaan zitten,de schemerlampen lokken alweer,augustus de maand van opmaat naar de herfst,dus nu het terras nog de baas is zijn wij het terras de baas. Wanneer je nu eens goed gaat lezen i.p.v....... Quote: soms op het land gewoon zittende op de grond rondkijkende naar de prachtige omgeving Daar staat... soms op het land gewoon zittende op de grond.... rondkijkende naar de prachtige omgeving. Is toch heel iets anders dan wormen bestuderen, die overigens ook prachtig zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Verslaving is gebondenheid. Het enige wat bevrijding geeft is bekering zoals de waarheid ons leert, de waarheid van de Kerk van alle tijden en plaatsen,Katholiek en Apostolisch. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 19 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2008 Voor de totaal verslaafde zo ook aan tabak zal er door de kroegen die daar geld voor hebben een winter rook en drank terras zijn,cafe De Witte Aap(Google) is daar een goed voorbeeld van,het terras het hele jaar door. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten