Thorgrem 430 Geplaatst 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2008 Binnenkort is het weer 1 april. Naast de gebruikelijke grappen als een ongekookt ei in de schoen van je vader stoppen en doorzichtig folie over de wc spannen maken sommige mensen er echt werk van. Misschien zelfs zoveel dat voor veel mensen onduidelijk is of het om een grap gaat of niet. Zo ook het volgende: link Een man die een Bijbels themapark wil gaan maken op de grond van het failliete Land van ooit. Echt, of 1 april? Ik denk zelf 1 april. Als het wel echt zou zijn dan zou ik het eerlijk gezegd een beetje discutabel vinden. Dit is een ruim topic, dus alles wat met 1 april te maken heeft kan hier geplaatst worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2008 Ik denk niet dat men hoeft te twijfelen over de echtheid van deze plannen.. 'Elly & Rikkert rivival'? 'De Pausmobiel'? 'De Mosescoaster'? Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2008 * Corientje123 krijgt aanstaande dinsdag op haar werk ook veele malen te horen dat haar veters loszitten e.d. Maar goed, mensen maken er wel veel werk van. Zo heb ik ook ooit is op een school gehoord dat ze schooluniformen wilde aanschaffen, een groep ouders helemaal op hoge poten naar de bijeenkomst op 1 april Wat hebben die leraren zich rotgelachen Maar ik denk inderdaad dat dit ook een grap is. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2008 EO en Katholiek Nieuwsblad, onwaarschijnlijke combi. Jesus Christ Superstar en christelijk Nederland? Duiveltjesdans? Mariakapel en EO? Natuurlijk een 1 Aprilgrap. Iedereen die overigens grappen met mij meent te moeten uithalen op 1 April heeft een probleem. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2008 credible zal ons ook wel weer voor de gek willen houden.. zoals de afgelopen jaren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2008 Lord Voldemort is nooit meer echt actief geworden En ik heet nog steeds geen Dagmar, gelukkig Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2008 Ja, ze doen een aankondiging van een fusie met refoweb en FreeThinker. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 30 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2008 Quote: Op zondag 30 maart 2008 22:01:05 schreef WonderfulStar het volgende: credible zal ons ook wel weer voor de gek willen houden.. zoals de afgelopen jaren Ik denk dat ze dit jaar voor de grap de server laten crashen zodat wij een tijdje niet kunnen posten. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2008 Nah dat zou niet opvallen. Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2008 Nee precies. Als het een goede grap is, kan ik er altijd wel om lachen Dus kom maar op met goede grappen Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2008 Quote: Op zondag 30 maart 2008 22:06:26 schreef Verity het volgende: Lord Voldemort is nooit meer echt actief geworden En ik heet nog steeds geen Dagmar, gelukkig ik heb drol nooit echt meer uit mn hoofd kunnen zetten na vorig jaar Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2008 Quote: Op zondag 30 maart 2008 21:36:18 schreef Thorgrem het volgende: Naast de gebruikelijke grappen als een ongekookt ei in de schoen van je vader stoppen en doorzichtig folie over de wc spannen Ik heb iets gemist in mijn opvoeding geloof ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2008 Het zal ook wel weer leuk worden in mijn oppasgezin waar ik dan ben. Precies de juiste leeftijd.. En ik heb zin om de docenten flink te grazen te nemen, bij wijze van afscheidscadeau na 6 jaar passie. Verder dan een zooi zout in het kopje van de docent storten ben ik nooit gekomen namelijk... Link naar bericht Deel via andere websites
Eric 0 Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 de mooiste blijf ik deze vinden van xs4all enkele jaren terug link Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Quote: Op maandag 31 maart 2008 06:49:32 schreef Eric het volgende: de mooiste blijf ik deze vinden van xs4all enkele jaren terug link Kende ik nog niet. Link naar bericht Deel via andere websites
mandy_19 0 Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 die foto allereerst is toch overduiderlijk nep totaal verschillende belichting als de achtergrond maarja dat terzijde latend. denk ik dat het 1 april is.. als dat overigens zo is.. kan ik er niet heel hard om lachen... Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Quote: Op maandag 31 maart 2008 14:27:18 schreef mandy_19 het volgende: die foto allereerst is toch overduiderlijk nep totaal verschillende belichting als de achtergrond maarja dat terzijde latend. Sterker nog: het is geen foto. Link naar bericht Deel via andere websites
Zion13 0 Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Foodcourt: - Kosjer Koken - Hallal Happen - Zalig Zondigen Eén ding is zeker: de maker van die kaart heeft een flink portie humor. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Ik denk dat ik, of hier, of bij mijn ouders thuis 's nachts stiekem alle wekkers nog een uurtje vooruit ga zetten. Link naar bericht Deel via andere websites
Zion13 0 Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 @AJ: Ze zullen je dankbaar zijn. Ik weet eigenlijk niet wat ik ga doen... Iemand ideeën? Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Inderdaad, ik zou ook wel wat hebben aan een paar goede ideeën om vooral m'n pa eens goed voor de gek te houden. Een ei in z'n schoen vindt ie denk ik niet zo geslaagd... Link naar bericht Deel via andere websites
Badduck 0 Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Misschien een idee om voor elk topic wat je hier wil starten 50 eurocent te vragen, zoals hier? (waar ik inmiddels al ingetrapt ben)? Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Wat was de crewgrap van 2006 ook al weer? Link naar bericht Deel via andere websites
Joost 0 Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Die van RobertF die veel mensen niet zo grappig vonden? Dat was volgens mij niet zo'n heel groot succes, alhoewel ik het erg grappig toen vond om de reacteis te lezen Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Neej, dat was 2005 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten