Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Binnenkort is het weer 1 april. Naast de gebruikelijke grappen als een ongekookt ei in de schoen van je vader stoppen en doorzichtig folie over de wc spannen maken sommige mensen er echt werk van.

Misschien zelfs zoveel dat voor veel mensen onduidelijk is of het om een grap gaat of niet.

Zo ook het volgende:

link

Een man die een Bijbels themapark wil gaan maken op de grond van het failliete Land van ooit.

Echt, of 1 april? Ik denk zelf 1 april. Als het wel echt zou zijn dan zou ik het eerlijk gezegd een beetje discutabel vinden.

Dit is een ruim topic, dus alles wat met 1 april te maken heeft kan hier geplaatst worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

* Corientje123 krijgt aanstaande dinsdag op haar werk ook veele malen te horen dat haar veters loszitten e.d.

Maar goed, mensen maken er wel veel werk van. Zo heb ik ook ooit is op een school gehoord dat ze schooluniformen wilde aanschaffen, een groep ouders helemaal op hoge poten naar de bijeenkomst op 1 april widegrin.gif Wat hebben die leraren zich rotgelachen knipoog_dicht.gif

Maar ik denk inderdaad dat dit ook een grap is. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het zal ook wel weer leuk worden in mijn oppasgezin waar ik dan ben. Precies de juiste leeftijd..

En ik heb zin om de docenten flink te grazen te nemen, bij wijze van afscheidscadeau na 6 jaar passie. Verder dan een zooi zout in het kopje van de docent storten ben ik nooit gekomen namelijk... engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid