Raido 0 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Quote: Op woensdag 28 juli 2010 15:49:33 schreef Andere Jas het volgende: Nee, ik ga afhaken, ik heb nu bijna 2 jaar de iPhone en wat me vooral tegenstaat is iTunes en de koptelefoonplugjes die gewoon kapot gaan. Het kan ook zonder Je kunt je muziek syncen met b.v. een plugin voor Winamp. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Winamp heeft me ook nooit kunnen bekoren. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Quote: Op woensdag 28 juli 2010 15:46:56 schreef Thorgrem het volgende: Aankomende vrijdag is het dan eindelijk weer zover. De nieuwe iPhone komt uit in Nederland (en België en nog wat andere landen). Ditmaal noemen ze hem de iPhone 4. Momenteel enkel leverbaar in zwart maar er komt ook een witte versie. Zelf ben ik na 3 jaar lekkerbekken bij de iPhones eindelijk ook overstag en ben van plan hem te gaan halen. Wie gaat er nog meer voor de iPhone 4? Haal je 'm bij MacInside? Doe dan de groeten aan Coen van me (rood haar, grote bril) Zelf heb ik mijn HTC HD2 onlangs geruild voor een iPhone 3GS met JB en ik ben inmiddels ook iFan Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Quote: Op woensdag 28 juli 2010 16:09:50 schreef JoostG het volgende: [...] Haal je 'm bij MacInside? Doe dan de groeten aan Coen van me (rood haar, grote bril) Nee, heb hem gereserveerd bij de Belcompany. Laatst wel bij de MacInside geweest om even te kijken of ze de iPad al hadden, dat was toen niet het geval. Mijn Lynksys router is volgens mij ook aan zijn eind, dus binnenkort moet ik weer langsgaan. Quote: Zelf heb ik mijn HTC HD2 onlangs geruild voor een iPhone 3GS met JB en ik ben inmiddels ook iFan Ik ben geen Apple fan, ik heb gewoon veel Apple spullen ivm het gebruiksgemak. Mijn SE G900 was een maand of 2 al overleden tijdens een flinke regenbui. Ik was er niet rouwig om, ik vond het geen fijne telefoon. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ik heb nog de iPhone 3G. Ik moet zeggen dat ik niet snel een andere telefoon zou aanschaffen. Wat een heerlijke telefoon is het. Alleen een beetje jammer dat mijn abo nog een jaar doorloopt en ik de 4 niet kan ophalen. In december een iPad kopen en mijn Apple-verzameling is compleet. Samengevoegd: Mijn vader noemt mij Applefiel Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Als mensen de Iphone willen bestellen, is het misschien wijsheid om dat via mij te doen ik werk bij typhone.nl en ik kan bijna altijd er wel een leuke prijs van maken of er een leuk cadeautje bij doen.. Dan weten jullie dat! edit: Geldt trouwens ook voor alle andere telefoons met abonnement Zeg morpho, ik wil gewoon de crediblers een goed abonnement af laten sluiten ipv dat ze genaaid worden door verkopers in de winkel of aan de lijn Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 SPAM!! Maar leuk aanbod Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hmm, interessant Liset! Alleen zit ik erover te denken om er eentje los in Duitsland te kopen en dan een sim only er in te stoppen. Weet iemand of je daar ook een internetbundel bij kan hebben? Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 edit: dit klopt helemaal niet wat ik zeg , ik was in de war met de Blackberry omdat ik het daar net met m'n lief over had Je kan dan alleen gebruik maken van Vodafone omdat Tmobile en Vodafone alleenrecht hebben op de Iphone Ik weet alleen niet wat de kosten daarvan zijn, we krijgen ze pas begin augustus. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 T-Mobile wil ik niet meer. Heb ik teveel gedoe mee gehad. En ik ben blij dat ik daar nu vanaf ben. Heb nu alleen nog mijn iPhone-abo daar lopen. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 edit; zie bovenstaande post Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Nee, nee. Haha. Ik had een sim only naast mijn iPhone. En die heeft nogal wat problemen opgeleverd tussen T-Mobile en mij. Blackberry wil ik in geen 100 jaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ik kan m'n abo pas volgend jaar verlengen, dus ik hoop dat er dan een Iphone is die ook kan pingen. Gratis smsen dus Dat is de enige reden waarom ik de Blackberry zou willen. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Wat is er zo leuk aan pingen? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Heb mn Iphone 3Gs nu zo'n driekwart jaar.. maar wil echt niks anders meer Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Pingchat werkt toch gewoon op iPhone? Ik ping dagelijks met m'n zusje. Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Android is the way to go mensen Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Quote: Op donderdag 29 juli 2010 08:44:05 schreef Mark1987 het volgende: Android is the way to go mensen Heb ik ook Ik ben het deels met je eens.. Android heeft zeker toekomst maar op dit moment moet het tov iPhone nog wat 'groeien'. Maar de meeste interessante applicaties heb je idd ook voor Android (voor mij zijn dat mn Appie en Pingchat). Punt voor de iPhone is de manier waarop ie werkt. Gladde menu's, veel app's, stabiel (ook mijn tel met Jailbreak). En iPhone is natuurlijk gewoon hip Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Weet iemand trouwens een manier om een Amerikaanse iPhone met Snowbreeze en bootrom 3.1.3 te upgraden naar iOS4? Ik heb een tutorial gevonden op Redmondpie maar ik weet niet of dat ook werkt. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Quote: Op woensdag 28 juli 2010 15:49:33 schreef Andere Jas het volgende: Nee, ik ga afhaken, ik heb nu bijna 2 jaar de iPhone en wat me vooral tegenstaat is iTunes link Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Quote: Op donderdag 29 juli 2010 08:00:59 schreef JoostG het volgende: Pingchat werkt toch gewoon op iPhone? Ik ping dagelijks met m'n zusje. Wat is er zo leuk aan pingen? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Het is gratis Feitelijk is het niet veel anders dan MSN, alleen je hoeft er niet voor ingelogd te zijn en het werkt (dus) eigenlijk een beetje hetzelfde als SMS. Plus je kunt foto's versturen. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Aha. Wie weet dat ik het ook eens ga proberen. Ken alleen verder niemand die het doet, volgens mij. Ik verdoe mijn tijd vooral met twitteren. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik heb ook alleen mn broertje en zusje als contact. Maar aangezien P!ng nu verdergaat als Pingchat en multi-platform wordt denk ik dat het ook wel meer gebruikt gaat worden. Voorheen was het alleen voor BlackBerry en iPhone, waarbij je niet van BB naar IP kon pingen, en andersom. Nu kan dat wel en is er ook een (goed werkende) beta voor Android (die ook weer naar BB en IP kan pingen). Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik ben net gebeld door Belcompany. Mijn iPhone is binnen. Mag hem alleen nog niet ophalen, ze mogen pas morgen de deur uit. Ik was 2e in de rij en er was veel te veel vraag naar. T-Mobile heeft inmiddels ook al aangegeven dat het helemaal geen zin heeft om voor haar winkels te gaan kamperen. Morgen zijn dus ook gelijk alle iPhone uitverkocht. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten