Machiavelli 0 Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Quote: Op vrijdag 12 november 2010 17:38:25 schreef Hongerige Wolf het volgende: [...] Want die iMat en iBoard hebben een goede prijs-kwaliteitverhouding? Nee, maar de dingen die je daarvoor koopt mag je wél op andere systemen gebruiken! Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Schande! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Quote: Op vrijdag 12 november 2010 16:50:35 schreef Thorgrem het volgende: [...] Die iMat en iBoard maken het gebruik niet echt makkelijk. Het is wel te zien dat diegene die dit gecreëerd heeft vrij weinig verstand heeft van Apple en de filosofie die ze hanteren. Kom kom, echt RSIproof is een iPad nou ook weer niet Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Iemand ervaring met de iPad? Mijn moeder en ik zitten er allebei aan te denken om er een te kopen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Met welk doel? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 De iPad is vrij doelloos. Ik heb 'm laatst wel in mijn handen gehad (niet met als doel om 'm te kopen, een collega heeft er een) en vond er weinig interessants aan. Ik vond 'm ook niet heel lekker in gebruik eigenlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Quote: Op zaterdag 29 januari 2011 15:42:11 schreef Kurt het volgende: De iPad is vrij doelloos. Ik heb 'm laatst wel in mijn handen gehad (niet met als doel om 'm te kopen, een collega heeft er een) en vond er weinig interessants aan. Ik vond 'm ook niet heel lekker in gebruik eigenlijk. Dat idee heb ik ook ja.. Dat ding is veel te groot om goed vast te kunnen houden, laat staan dat je er lekker op typt (kan dat op dat geval?), leest en speelt. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Na wat gebabbel met vrienden en mama toch besloten er een, nou ja twee, te halen. En we zijn er tot nu toe erg blij mee. Nu even de boel gebruiksklaar maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 KAK! Vanmorgen is het geluid op mn iPhone opeens overleden. Als ik mn muziek afspeel loopt ie wel maar hoor ik niks. Als ik gebeld word doet het geluid het ook niet. En nee: Hij staat niet op de stille stand Iemand dit probleem ook al eens gehad? Samengevoegd: Oja, het geluid via de oordopjes werkt dus wel gewoon Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Alleen als je muziek luistert of versta je mensen aan de andere kant ook niet? Want dat heb ik ook gehad. Bellen had geen zin en ik kon nog wel skypen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Instellingen gereset, helpt niet.. Met oordopjes erin en eruit.. werkt niet Uit en aan gezet.. werkt niet Schoongemaakt van stof, maar werkt niet.. Restoren enige optie nu nog denk ik? Ga ik vanmiddag ff doen.. Anders maar langs de winkel Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Kun je er nog wel mee bellen? Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Iphone troubleshoot bekeken, het is echt restoren, of naar de winkel gaan waar je 'm vandaan hebt. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Altijd handig, die helpdesk-mensjes Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 ja hè? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ik had laatst ook een probleempje met m'n iPhone (kreeg spontaan een paar keer per minuut de melding 'dit accesoire is niet geschikt/compatible voor iPhone' ... of zoiets). Toen heeft een kennis van de afdeling 'iPhone support' van KPN, hier in het pand, me ook even een mailtje gestuurd met de oplossing. (en die is....... Jipperd...?) Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ik zou dat vragen aan de personen die dat wel weten, ik gok een software update Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Nee, stof in de dock, dus even blazen Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Blazen hielp helaas niet.. ben nu een back up aan het maken en ga em daarna restoren.. Hoop echt dat het werkt! Wil em niet opsturen.. ga echt onwijze afkickverschijnselen vertonen dan ben ik bang Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Opsturen kan soms best fijn zijn. Ik heb toen een nieuwe opgestuurd gekregen. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 .. Die ze vervolgens geruild heeft voor een BlackBerry Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 JA, kom op! Iphone 3G(!!) tegen een BlackBerry Torch! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Restoren heeft dus niet geholpen.. Twijfel nu of ik em wel weg moet brengen Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Wat heb je te verliezen als je hem wegbrengt? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Mn iPhone zelf.. voor weet ik veel hoe lang Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten