Spring naar bijdragen

Wij willen de kerk uit!!


Aanbevolen berichten

Quote:
[...]

Hmmm dat valt vies tegen.

Het schijnt zo te zijn dat ze er vreselijk verdriet van hebben. Ik moet ook toegeven dat wij het er heel erg moeilijk mee hebben omdat wij niet geen mensen willen kwetsen.

Wij hebben vrede met de keus, maar hetr voelt alsof je een periode van rouw in gaat.

Sjaloom abundant,

Dat is ook helemaal niet raar. Je neemt toch afscheid van iets wat heel belangrijk voor je leven was en er onlosmakelijk mee verbonden was. Wees dus niet bang voor die rouw, ga er in Gods vrede doorheen en bezin je alvast op het zoeken naar een nieuwe kerk, wanneer je daar klaar voor bent. Dat is het beste advies dat ik je kan geven, naast de wens om Gods zegen en wijsheid in wat je verder te wachten staat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 51
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]Sjaloom abundant,

Dat is ook helemaal niet raar. Je neemt toch afscheid van iets wat heel belangrijk voor je leven was en er onlosmakelijk mee verbonden was. Wees dus niet bang voor die rouw, ga er in Gods vrede doorheen en bezin je alvast op het zoeken naar een nieuwe kerk, wanneer je daar klaar voor bent. Dat is het beste advies dat ik je kan geven, naast de wens om Gods zegen en wijsheid in wat je verder te wachten staat.

Thanx

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid