Spring naar bijdragen

Tijdschriften


Aanbevolen berichten

Welke tijdschriften worden er eigenlijk gelezen door de users vroeg ik me vanmiddag af. Dus welke tijdschriften lezen jullie? knipoog_dicht.gif

Ik heb zelf abonnementen op CV Koers, Ellips en O2 Bikers, op het werk krijg ik de Intermediair en New Scientist en ik blader de Flair en Ouders van Nu (ben vader en de 30 al gepasseerd...) van mijn vrouw ook graag door.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Abonnement op de Kijk, proefabo op CV Koers. Verder lees ik de Eva van m'n moeder, Het Beste van Reader's Digest, de Kampioen en de IDentity van m'n zusje. Af en toe koop ik de Quest of een Engels filmmagazine (jammer dat die hier zo duur zijn).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Psychologie Magazine las ik altijd bij mijn oppas-familie, als ik naar de voorkant keek leek het net of het tijdschrift heel interessante artikelen bevatte maar dat viel echt tegen.

Voorheen kreeg ik(of mijn zus dat weet ik niet meer)ook ronduit van de eo, maar hoe "hipper" het tijdschrift wordt hoe minder leuk ik het vind. De inhoud vind ik bedroevend boosrood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn mama koopt de Humo bijna wekelijks en die lees ik meestal wel. Af en toe koop ik voor mezelf de Flair, Glam-it of Glamour, maar daar zit weinig regelmaat in en eigenlijk vind ik het ook wel een beetje geldverspilling.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Voorheen kreeg ik(of mijn zus dat weet ik niet meer)ook ronduit van de eo, maar hoe "hipper" het tijdschrift wordt hoe minder leuk ik het vind. De inhoud vind ik bedroevend
boosrood.gif

Dat was ook de reden waarom ik de Ronduit heb opgezegd ...

Verder lees ik:

de Donald Duck natuurlijk widegrin.gif

ComputerIdee (heb ik nu afgezegd)

Computable en PCM mag ik graag doorlezen (in de bieb ofzo)

Vorsten (is m'n ma op geabonneerd)

Link naar bericht
Deel via andere websites

zo af en toe eens een glossy (glamour, elle (girl), cosmo (girl) etc..)

en verder lees ik:

psychologie magazine van mijn oma,

ronduit ben ik lid van,

perspex van perspectief (christenunie jongerne),

handschrift lees ik ook (van christenunie zelf)

en ik kam de libelles door die mijn oma aan mijn mams geeft... en de autoweek van mijn broertje lees ik vluchtig door, bekijk eventuele leuke boodschappenwagentjes voor later (porsches enzo engel.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

cv-koers, intermediar, binnenlands bestuur (heb ik een abo op, maar die is te saai om te lezen, wel handig voor eventuele vacatures). De waarheidsvriend krijg ik van iemand uit de kerk, die lees ik en lever ik weer in. Verder lees ik een enkele keer vrij nederland, elsevier en de glamour enzo. Als ik bij mijn ouders ben blader ik de visie, de charisma en de herstel wel is door.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik de tijd heb lees ik de Intermediar van m'n vader. Verder lees ik de Libelle van m'n moeder ook nog wel regelmatig, en als ik me stierlijk verveel m'n broertjes Donald Duck. En af en toe neemt m'n vader een Quest voor me mee waar ik weer een paar uurtjes blij mee ben smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid