Gast Anon_phpbb Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 Voor het plaatsen van deze post, hebben wij toestemming van de admin (Michiel) Wat zijn jouw grenzen? De Radboud Universiteit Nijmegen wil graag weten waar jongeren tegenwoordig hun grenzen leggen. We willen hiervoor de jongeren zelf aan het woord laten. Ben jij tussen de 12 en 18 jaar, doe dan mee aan de online enquête op: link Onder de deelnemers worden mooie prijzen verloot, waaronder een Dell laptop, een iPod Touch en een Nokia 5700. Jongeren die de enquête invullen blijven anoniem. Invullen duurt ongeveer een kwartiertje. Ben jij zo grenzeloos als de media beweren? Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 Helaas, ik ben de leeftijdsgrens voorbij Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 Ik ook. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 Ik niet. Maar de alcoholvragen zijn raar. Ik drink helemaal niet, maar die optie bestaat niet Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 Briljant, ik ben te oud! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 wat gaan jullie met de resultaten doen ? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 Het is vreemd dat je geen optie te zien krijgt dat je niet drinkt, want bij ons is dat wel het geval: Heb je zelf ooit alcohol gedronken? -ja -ja, ooit geprobeerd -nee Voor meer informatie over de resultaten, kun je informatie lezen op: link Bedankt voor het invullen! Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 Wat voel ik me toch braaf na het invullen van deze enquête! Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 Quote: Op maandag 03 december 2007 16:00:27 schreef RobertF het volgende: Ik ook. Ik ook, niettemin ben ik nog véél grenzelozer dan dat de media beweren, ik ben een ware fundamentalist. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 ik voel me ook wel braaf. Overigens hadden ze vast niet bij : 'praat je wel eens over seks op internet' een topic over bijv. geen seks voor het huwelijk van credible voor ogen Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 Quote: Op maandag 03 december 2007 17:01:25 schreef Gilrea het volgende: Wat voel ik me toch braaf na het invullen van deze enquête! Ik heb juist het tegenovergestelde! Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 wat is het verschil tussen naakt vrijen en seks? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 Ik voel me oud door dit soort oproepen. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 Quote: Op maandag 03 december 2007 17:23:01 schreef TamarM het volgende: wat is het verschil tussen naakt vrijen en seks? De coitus? Link naar bericht Deel via andere websites
Videl 0 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 Quote: Op maandag 03 december 2007 17:01:25 schreef Gilrea het volgende: Wat voel ik me toch braaf na het invullen van deze enquête! ik ook Hij duurde trouwens wel iets langer dan 15 minuten... Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 Sommige vragen vond ik ook wel lastig in te vullen, dan wil je eigenlijk dingen kunnen uitleggen.. Maar k heb m ingevuld.. Link naar bericht Deel via andere websites
badeend 0 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 Ik voelde me echt zo niet braaf na deze enquete.. Heb hem toch wel helemaal ingevuld.. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 Quote: Op maandag 03 december 2007 17:23:01 schreef TamarM het volgende: wat is het verschil tussen naakt vrijen en seks? Vrijen is strelen enzo, seks is het woord dat rijmt op keuken! Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 gedaan Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 Quote: Op maandag 03 december 2007 20:07:55 schreef Lord Voldemort het volgende: [...] Vrijen is strelen enzo, seks is het woord dat rijmt op keuken! Als je kijkt naar de uitleg die de Van Dale geeft, klopt dit niet helemaal: seks (de ~ (m.)) 1 handelingen en gevoelens die te maken hebben met lichamelijke opwinding en vrijen => geslachtelijke omgang, geslachtsverkeer Is het iig geen duidelijk onderscheid. Misschien een tip voor de enquete-makers om dit wat aan te passen.. Ik zou de test ook wel willen doen maar ik ben ook te oud Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 Mijn grenzen zijn vrij abnormaal. Zodra de omgang met een meisje te flirterig wordt haak ik af. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst 3 december 2007 Quote: Op maandag 03 december 2007 21:21:00 schreef Tom het volgende: Mijn grenzen zijn vrij abnormaal. Zodra de omgang met een meisje te flirterig wordt haak ik af. Ja, de Heer flirt al met jou en Die houdt (in jouw geval) niet van concurrentie Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 Hartstikke fijn zo veel reacties te lezen dat de enquete is ingevuld. Ga zo door! Bedankt. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst 4 december 2007 ik heb het ook ingevuld Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 is tussen de 12 en 18 ook nog 18 jaar? Of is dat n stomme vraag Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten