Naeva 182 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Wil ik wel doen volgens mij kan het zelfs automatisch met lootjestrekken.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Ja klopt, echt ideaal. En dan zet je je adres gewoon op het lootje, dan hoeft ook niet iedereen dat te weten! Kun je ook nog een leuke tekst erop schrijven enz. Goed initiatief, ik ben enthousiast! En een bewijs dat credible mensen echt bestaan! Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Oeh leuck leuck Maar, naar wie stuurt een 'katholiek-gedoopte, PKN-bezoekende, ronddwalende net-christen' een kaartje? Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Degene die jouw lootje krijgt! Doen we ook met gedichten Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 hoi hoi leuk leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 ik zal even een nieuw topic openen Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Quote: Op maandag 05 november 2007 22:01:51 schreef Pius_XII het volgende: [...] Achgussie. Dan krijg jij een Valentijnskaart, met Maria-Katharina van Emmerich of een andere katholieke hysterica Heilige. Als jouw hele leven door armoede en lijden getekend wordt en je vervolgens door volharding heiligheid weet te bereiken praten we wel verder. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 6 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Quote: Op dinsdag 06 november 2007 08:39:37 schreef Tom het volgende: Als jouw hele leven door armoede en lijden getekend wordt en je vervolgens door volharding heiligheid weet te bereiken praten we wel verder. Het is gewoon niet bepaald m'n favoriete heilige, dat kan toch? Doe mij dan maar liever de H. Lidwina van Schiedam. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Quote: Op dinsdag 06 november 2007 09:34:15 schreef Pius_XII het volgende: [...] Het is gewoon niet bepaald m'n favoriete heilige, dat kan toch? Doe mij dan maar liever de H. Lidwina van Schiedam. Kan. Maar dit is de tweede keer binnen korte tijd dat je een beschimpende opmerking over haar maakt. Dat doet geen recht aan haar leven en hetgeen de heilige Geest door de Kerk over haar heeft verklaard. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 6 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Quote: Op dinsdag 06 november 2007 11:47:23 schreef Tom het volgende: Kan. Maar dit is de tweede keer binnen korte tijd dat je een beschimpende opmerking over haar maakt. Dat doet geen recht aan haar leven en hetgeen de heilige Geest door de Kerk over haar heeft verklaard. Ik zal het nog eens overdenken, misschien houdt het wel wat verband met het topic dat ik net heb geopend. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Mooi staaltje van kerkelijk politieke correctheid,zo,n Valentijnskaartje naar de andere denominatie,alleen je komt er geen stap mee verder met wat aardig doen tegen elkaar,mits je een fritkot bezit, is klantenaanwas wel geboden . Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Quote: Op donderdag 07 februari 2008 22:54:57 schreef Sacerdos het volgende: Mooi staaltje van kerkelijk politieke correctheid,zo,n Valentijnskaartje naar de andere denominatie,alleen je komt er geen stap mee verder met wat aardig doen tegen elkaar,mits je een fritkot bezit, is klantenaanwas wel geboden . Is dit een verkapt verzoek om kaartjes te krijgen? Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Ik wil ook wel een kaartje met Valentijn dit jaar hoor. Zelfs als de zender een katholiek is. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 7 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Quote: Op vrijdag 08 februari 2008 00:44:32 schreef Eli7 het volgende: Ik wil ook wel een kaartje met Valentijn dit jaar hoor. Zelfs als de zender een katholiek is. Nou vooruit dan. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Quote: Op vrijdag 08 februari 2008 00:46:09 schreef Pius_XII het volgende: [...] Nou vooruit dan. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 En het postberijf maar lachen met al die valentijnkaartjes die verzonden gaan worden ,omdat de grootwinkelbedrijven dat zeggen en het postbedrijf,zelf nadenken is toch schijnbaar heel moeilijk,en niet wereldgelijkvormig zijn nog moeilijker. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Ach, Valentijn is een goed initatief om werkgelegenheid te creeëren en de economie een boost te geven. In deze donkere tijden zie ik het als een morele verplichting om minstens een kaartje te versturen en zo mijn steentje bij te dragen aan een solide Nederland. Iedereen die roept dat Valentijnsdag commercieel is is in feite egoïstisch bezig. Hetzelfde geldt voor kerst. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten