Spring naar bijdragen

internet werkt evangelie tegen


Aanbevolen berichten

Ik hou niet van complottheorien, maar ik heb iets raars ontdenkt.

ik was op een chatbox het evangelie aan het verkondigen en nog geen 1 seconde later werd er steeds een negatief antwoordt op gegeven.

Het antwoordt was een paar zinnen, die negatief inging op wat ik zei

In die tijd kan nooit een mens zo\"n antwoord geven.

Ik geloof dat er in de chatboxen een systeem bezig is die mensen van de waarheid probeert af te houden.

Wat er ook gebeurde was dat er dingen onder mijn naam werden gezegd die ik niet zei.

Ik heb zelf het idee dat er een supercomputer bezig is die geprogrammeerd is om mensen van het evangelie

af te houden.

Die geprogrammeerd is om mensen tegen elkaar op te zetten.

Die mensen aanmaakt op de chatboxen die helemaal niet bestaan en dingen in jou naam zegt die je helemaal niet hebt gezegd.

Weet iemand hier misschien meer van?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik chat regelmatig (ja, soms zelfs eens over het geloof knipoog_dicht.gif) en sommige mensen kunnen gewoon echt hééééél snel typen. Verder zijn er ook van die lichtelijk puberale trucjes om dingen te typen in naam van iemand anders, helemaal niet moeilijk als je weet hoe het moet. Geen reden tot paranoia, gewoon chatters die totaal geen behoefte hebben aan christenen met bekeringsdrang. Ik vind het trouwens ook enorm vergezocht dat je meteen met zo'n hele complottheorie op de proppen komt, terwijl je uiteindelijk geen enkel argument hebt om die theorie op te baseren buiten dan het feit dat je heel snel antwoord krijgt en dat er dingen in jouw naam getypt worden, wat dus helemaal niet zo vreemd is op chatrooms.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik pleit voor een volautomatische anti-anti-evangelie verspreider bot
widegrin.gif

Ik niet.

Overigens is de gedachte wel aardig maar de uitvoering lijkt mij onmogelijk.

Of er moet op trefwoorden worden gereageerd, maar dan nog?

Ik weet wel dat er veel anti-evangelisten zijn die elke gelegenheid aangrijpen om hun ongeloof te bewijzen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik hou niet van complottheorien, maar ik heb iets raars ontdenkt.

ik was op een chatbox het evangelie aan het verkondigen en nog geen 1 seconde later werd er steeds een negatief antwoordt op gegeven.

Het antwoordt was een paar zinnen, die negatief inging op wat ik zei

In die tijd kan nooit een mens zo\"n antwoord geven.

Ik geloof dat er in de chatboxen een systeem bezig is die mensen van de waarheid probeert af te houden.

Wat er ook gebeurde was dat er dingen onder mijn naam werden gezegd die ik niet zei.

Ik heb zelf het idee dat er een supercomputer bezig is die geprogrammeerd is om mensen van het evangelie

af te houden.

Die geprogrammeerd is om mensen tegen elkaar op te zetten.

Die mensen aanmaakt op de chatboxen die helemaal niet bestaan en dingen in jou naam zegt die je helemaal niet hebt gezegd.

Weet iemand hier misschien meer van?

voor iemand die niet van complottheoriën houdt klink je aardig paranoïde. Gewoon mensen werk en snel typen. Maar je hebt in zoverre gelijk dat mensen op een chat site heel goed kunnen samenwerken om ongewenste sprekers het leven zuur te maken. Gewoon lekker chatten en niet evangeliseren waar dat niet gewenst is. (Paarlen voor de zwijnen gooien vond Jezus geloof ik ook nogal een onzinnige bezigheid)

Link naar bericht
Deel via andere websites

En als jij iets aan het typen bent over het evangelie op die chatbox, typen die anderen ook ondertussen al allemaal dingen. Dus dan kan het goed zijn dat jullie op het zelfde moment op enter drukken.

Die mensen daar hoeven niet eens jouw posts gelezen te hebben om iets negatiefs te zeggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik hou niet van complottheorien, maar ik heb iets raars ontdenkt.

ik was op een chatbox het evangelie aan het verkondigen en nog geen 1 seconde later werd er steeds een negatief antwoordt op gegeven.

Het antwoordt was een paar zinnen, die negatief inging op wat ik zei

In die tijd kan nooit een mens zo\"n antwoord geven.

Ik geloof dat er in de chatboxen een systeem bezig is die mensen van de waarheid probeert af te houden.

Wat er ook gebeurde was dat er dingen onder mijn naam werden gezegd die ik niet zei.

Ik heb zelf het idee dat er een supercomputer bezig is die geprogrammeerd is om mensen van het evangelie

af te houden.

Die geprogrammeerd is om mensen tegen elkaar op te zetten.

Die mensen aanmaakt op de chatboxen die helemaal niet bestaan en dingen in jou naam zegt die je helemaal niet hebt gezegd.

Weet iemand hier misschien meer van?

Kan je eens chatlogs dumpen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb het gezien bij matthi.

Hij was aan het chatten en opeens verscheen er een vloek in beeld.( Hij vloekt niet, ik ken hem)

een meisje dat ik ken ( ze gelooft niet in God ) had bijna ruzie met haar broer, toen haar MSN begon te antwoorden.

Zij zag iets anders dan hij op de MSN.

er wordt inderdaad iets geflikt, maar ik weet niet wie erachter zit.

het kan Spyware zijn of een virus, heb ik me laten vertellen, maar het reageert op wat hij zei.

het is zo snel, dat mensen het niet kunnen zijn.

Hoe kun je een zin van 30 woorden in 0,000001 seconden tikken?

dit is echt geen complottheorie, er klopt iets niet.

maar ik weet niet wat het is...


Samengevoegd:

matthi geef die mensen die het webadres van die chattboxen....

Link naar bericht
Deel via andere websites

dan is het wel een heel geeavceerd botje.

Dan zijn ze heel ver met de techniek.

Maar het zou ook kunnen dat op het moment dat ik was aan het typen

andere mensen konden zien wat ik was aan het typen.

Nee ik ben niet paranoide zo raar is het idee niet.

In sommige landen zoals china proberen ze vanuit de overheid het evanglie tegen te werken.

link

of in vietnam

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Gewoon een botje. Heb ik ook we eens op mijn msn gezet. Het houd mensen leuk bezig.
smile.gif

we zijn in ieder geval nog lang niet zover dat een bot zinvol antwoord kan geven op willekeurige vragen over willekeurige onderwerpen. Dus in zo'n geval gewoon intelligente vragen stellen en kijken wat je terugkrijgt. Voor wie het wil weten: dit is de Turing test smile.gif

(overigens komen veel mensen óók niet door de Turing test, vrees)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Maar het zou ook kunnen dat op het moment dat ik was aan het typen

andere mensen konden zien wat ik was aan het typen.

Dat klinkt heel erg paranoïde..

Quote:
Nee ik ben niet paranoide zo raar is het idee niet.

Maar het rare.. of eerder opmerkelijke.. of nahjah, niet echt opmerkelijk maar gewoonweg opvallende is dat je dat juist wel bent.. je posts zijn doordrenkt van paranoïa en je waant je een spil in allerlei complottheoriën van overheden tot computergestuurde chatbox filters die de verspreiding van het Christendom proberen tegen te gaan..

noparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid