Spring naar bijdragen

Mijn mindset en haat en Wafa Sultan


Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Na mijn oproep op Feedback om 'Catholic angel' te veranderen ben ik danbaar voor de vele reacties. De reacties varieerden van, je bent intolerant en werd zelfs wateengedoe misselijk van mijn posts, of mensen die het woord Catholic voor de naam angel zelfs ongepast vonden en ik zelfs een stempel drukte op alle andere katholieken op dit Forum.

Nu dan ik ben blij dat er mensen hebben gereageerd en ja ik heb er uitgebreid over gemediteerd.

Dat neemt niet weg om toch dan maar jullie te wijzen op het volgende.

Wie vandaag de De pers open slaat vindt daar een artikel van een zekere Wafa Sultan.

Voor diegene die dit artikel hebben gelezen wil ik verduidelijken dat dit exact diezelfde manier is hoe ik denk.

Het is dus niet een manier van haten zoals we dat kennen van Hitler of de Westboro baptist Church, maar een afwijzing.

Mijn inspiratie komt van mensen als Whaleed Shoebat, Geert wilders, Hirschi Ali, en ook zeker deze mevrouw.

ik quote:

Als ik tegen je zeg dat een patient van me verkouden is , dan zeg ik dat die patient 'ziek' is? Maar als hij terminale hersenkanker heeft, dan zeg ik nog steeds dat hij ' ziek' is. Toch is er een groot verschil tussen de twee patienten.

En wat heeft islam?,

'De terminale fase van hersenkanker, je kunt het behandelen noch genezen.

ook zegt Mevr Sultan,

De dreiging die van de Islam in het westen uitgaat, is veel serieuzer dan het westen zich realiseert.

Nu dan is de vraag Haat deze mevrouw Moslims?,

Nee zeker niet

Ik ben niet van plan het westen tegen de Moslims op te zetten. Moslims zijn immers mijn volk, mijn familie. Ik kan toch niemand opzetten tegen mijn moeder mijn broers en zusters.

Maar ook zegt ze.

Laat je niet misleiden door moslims die zeggen dat de Islam een boodschap van vrede is.

Nu dan ik wil me op dit moment niet verschuilen achter haar mening en deze ook als de mijn opwerpen. Maar wel wil ik er mee aangeven dat ik vindt dat VOORAL de Christenen mede schuldig zijn aan de polarisatie en identiteits vertroebeling door stee vast het begip naaste liefde op deze mensen los te laten.

Door mijn houding om een paar rot centen aan een arme moslima te wiegeren deed ik hetzelfde als Christus toen hij zei dat hij alleen was gekomen naar het huis israels.

Natuurlijk is dit pijnlijk en trots ben ik er niet echt op, maar wel hoop ik dat meerdere mensen gaan staan voor de Judeo/Christelijke ideniteit

van dit land en ook zeker Europa.

Om nog even terug te komen op haat of afwijzing.

Een pedofiel wil je niet bij je kinderen hebben, een nazi zijn mening wordt niet geacepteerd maar ik zie moslims op diezelfde manier. Ik wil ze niet in de buurt hebben omdat zij kwa ideologie absoluut niet onder doen voor Neo nazi's of perversiteiten die Pedofilie benaderen.

Wie dit haatdragend vindt moet kijken naar de praktijk en minder letten op de woorden die er worden gesproken. De praktijk is dat er mensenrechten worden geschonden en dat er in Islamitische landen geen sprake is van beschaving. Mijn kracht is dat ik de duik wil nemen in het bad van een door Christenen totaal onderschatte vuilnisbelt en dat ik absoluut niet zal zwijgen ook al zou zelfs de Paus zeggen dat ik gematigder zou moeten worden, en zelfs onze eigen Catechismus zal mij niet minder fel maken.

Wel wil ik jullie een vraag stellen.

Iedereen hier kent Christus.

Nu dan wat wil Christus dat wij doen aan het probleem, waar zou hij voor kiezen?, zou hij niet willen dat wij ons verzetten tegen de leugens die door onze islamitische mede mens wordt verspreid?.

Ik wil overigens de uitdaging aangaan om een weg te vinden tussen haatvol en liefdevol dus vanaf nu zal ik proberen voor \"the Sake\" van dit forum en de goede verstandhouding met de andere crediblers en ook de katholieken die vinden dat ik een stempel op ze druk iig het debat over \"mijn favoriete\" onderwerp Islam te matigen tot een niveau waarbij alléén datgeen wat van belang is zonder verdere mededelingen wat mijn vleselijke IK met deze zielen zou willen doen.

Hopelijk wordt deze post NIET verwijderd of verplaatst....en ben benieuwd of mensen er nu wel in mee zouden kunnen gaan.

(bron Dagblad De pers van 10-10-2007)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 94
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Ik dacht dat jij katholiek was? Waarom hou je je dan niet aan het eerder aangegeven KKK-standpunt over andere religies?

nogmaals. Een andere religie mag dan goed zijn het maakt hen geen halve Christenen toch?. Je hebt waarheid en je hebt leugen...period! yes.gif


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Verder hoef ik niet te lezen. Als je je laat inspireren door deze kneusjes weet ik al voldoende...

Kneusjes?, deze mensen durven tenminste,...jij ook? of sta jij liever aan de zijlijn.... party.gif te zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ T!m0n, Raido en Audiophile

Doen jullie nu niet precies hetzelfde als waar jullie de ander van 'beschuldigen'? Het plakken van etiketjes zonder onderbouwing of wat dan ook, heeft nog nooit mensen verder geholpen. Ook een Geert Wilders en een Ayaan Hirsi Ali moet je met argumenten tegemoet treden en niet met dezelfde vooroordelen als dat jij vindt dat zij die hebben.

Admod note: Op de man spelende, offtopic en ononderbouwde posts verwijderd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Kneusjes?, deze mensen durven tenminste,...jij ook? of sta jij liever aan de zijlijn....
party.gif
te zijn?

Durf? Lef?

Het is juist harstikke makkelijk om te veroordelen, om een makkelijke doelgroep als Moslims zwart te maken en te haten. Meer uitdaging is ze liefhebben met de liefde van Christus. Ze te zien door Zijn ogen. Daar is lef voor nodig

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

nogmaals. Een andere religie mag dan goed zijn het maakt hen geen halve Christenen toch?. Je hebt waarheid en je hebt leugen...period!
yes.gif

Dan zeg je impliciet dat je eigen Kerk liegt.

Ik vind het weer een enorm hoog-van-de-toren geblaas.

Toegegeven, ik ben geen voorstander van de islam maar ik respecteer de gemiddelde moslim wel en het gaat me te ver om de islam als 'kankergezwel' te bestempelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Durf? Lef?

Het is juist harstikke makkelijk om te veroordelen, om een makkelijke doelgroep als Moslims zwart te maken en te haten. Meer uitdaging is ze liefhebben met de liefde van Christus. Ze te zien door Zijn ogen. Daar is lef voor nodig

Helemaal mee eens, nogmaals dat is mijn uitdaging aangezien ik dat niet goed kan, MAAR ik zal het je zo vertellen. Mijn laatste gesprek met een moslim verliep vlekkeloos maar toen ik hem probeerde over te halen het boekje te bekijken wat ik bij me had durfde hij niet. het boekje ging namelijk in op het leven van Mohammed en toen hij dat zag zei hij als het waar is wat daar staat ga ik twijfelen (omat Mohammed zijn goede kant natuurlijk hetgeen is wat altijd wordt getoont zonder een woord te reppen over de moorden en martelingen die hij heeft gepleegd).

Nogmaals als ik zeg ik ben tegen de Islam dan nemen zij dat op alsof wij tegen hen zijn. Dus er bestaat geen enkele oplossing nog consessie.

Dus nogmaals dit land gaat juist kapot aan het feit dat Christenen niet durven te zeggen: De Islam is een geweldadige en intolerante religie want dit is een feit, dat zegt dus overigens nog niets over de mensen die er in geloven....

Hoe dan ook welk negatief woord je ook zegt over deze religie, je trapt ze hoe dan ook op hun ziel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

@ T!m0n, Raido en Audiophile

Doen jullie nu niet precies hetzelfde als waar jullie de ander van 'beschuldigen'? Het plakken van etiketjes zonder onderbouwing of wat dan ook, heeft nog nooit mensen verder geholpen. Ook een Geert Wilders en een Ayaan Hirsi Ali moet je met argumenten tegemoet treden en niet met dezelfde vooroordelen als dat jij vindt dat zij die hebben.

Ik vind iedereen een kneus die alleen zijn mening ad nauseum erdoor drukt en éénpunts-politiek bedrijft. Verder is het geprovoceer kansloos en onvolwassen, dat doe je alleen als je mening niet interessant genoeg is. Iemand die zich door zo'n iemand laat inspireren vind ik dom bezig en laat zich door zoiets kennen door gebrek aan doordenken en gezond verstand.

Waarschijnlijk zal Catholic Angel in het echie een stuk beter te pruimen zijn en ik wil hem hiermee niet beledigen, maar ik ben van mening dat dit van mijn kant duidelijk moet worden gemaakt.

En ik pleit ervoor dat Hirsi Ali en Wilders een accountje op Credible.nl aangeboden krijgen. smile.gif

Quote:

Admod note:
Op de man spelende, offtopic en ononderbouwde posts verwijderd.

Ach ja... Ik hoop dat deze post duidelijker is en niet op de man spelend, offtopic en ononderbouwd overkomt.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Helemaal mee eens, nogmaals dat is mijn uitdaging aangezien ik dat niet goed kan, MAAR ik zal het je zo vertellen. Mijn laatste gesprek met een moslim verliep vlekkeloos maar toen ik hem probeerde over te halen het boekje te bekijken wat ik bij me had durfde hij niet. het boekje ging namelijk in op het leven van Mohammed en toen hij dat zag zei hij als het waar is wat daar staat ga ik twijfelen (omat Mohammed zijn goede kant natuurlijk hetgeen is wat altijd wordt getoont zonder een woord te reppen over de moorden en martelingen die hij heeft gepleegd).

Nogmaals als ik zeg ik ben tegen de Islam dan nemen zij dat op alsof wij tegen hen zijn. Dus er bestaat geen enkele oplossing nog consessie.

Dus nogmaals dit land gaat juist kapot aan het feit dat Christenen niet durven te zeggen: De Islam is een geweldadige en intolerante religie want dit is een feit, dat zegt dus overigens nog niets over de mensen die er in geloven....

Hoe dan ook welk negatief woord je ook zegt over deze religie, je trapt ze hoe dan ook op hun ziel.

Gast, als je zo met moslims omgaat, laat dan op het internet niet overkomen alsof je de straten afstruint met hooivorken en brandende toortsen op zoek naar moslims...

Dit zijn de manieren inderdaad die ik ook in gedachten heb, hoe heet dat boekje btw? widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

maar is het niet wat wij juist nodig hebben tegewoordig Audiophile?, mensen die nog om met jezus zijn woorden te spreken een ja als ja nemen en een nee als nee. Wij worden continu overspoel met mooie woorden en mooi weer (imams die hun eerdere uitspraken ontkennen, politici die steeds nuanceren als ze onder vuur komen). en ik heb nog maar weinige politici echt een standpunt zien innemen waar het ook over gaat. Zo heb ik dan ook meer respect voor een Marianne Tiemen, of een Geert wilders die in ieder geval mensen zijn die zeggen wat ze vinden en daar ook durven blijven.

Zo zou dit ook moeten zijn bij de religieuze leiders in deze wereld, ipv een gemeenschappelijk doel te zoeken omdat dit gewoon onmogelijk is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou wil ik eigenwijs niet gelijk bombarderen tot een synoniem van consequent zijn. Dat gaat mij te ver. Er zit ook een wereld van verschil tussen provoceren en je ja een ja te laten zijn en je nee een nee.

Sowieso schijnt de hedendaagse politiek niet veel soeps te zjn en vooral machtslustig te zijn, zoiets had ik ergens gelezen volgens mij...

En maak het asjeblieft niet te makkelijk voor mij om een op de man spelende opmerking te maken, je noemde namelijk Marianne Thiemen... mondhouden.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Gast, als je zo met moslims omgaat, laat dan op het internet niet overkomen alsof je de straten afstruint met hooivorken en brandende toortsen op zoek naar moslims...

Dit zijn de manieren inderdaad die ik ook in gedachten heb, hoe heet dat boekje btw?
widegrin.gif

My thoughts exactly. Je schildert jezelf vaak af als een moslimhater die in zijn vrije tijd in pakken van witte lakens rondloopt, maar tussen de regels door laat je merken dat je wel degelijk normaal met moslims om gaat. Dan snap ik alleen niet dat je jezelf zo afschildert, want zo werp je sowiezo een muur op voor je boodschap

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

My thoughts exactly. Je schildert jezelf vaak af als een moslimhater die in zijn vrije tijd in pakken van witte lakens rondloopt, maar tussen de regels door laat je merken dat je wel degelijk normaal met moslims om gaat. Dan snap ik alleen niet dat je jezelf zo afschildert, want zo werp je sowiezo een muur op voor je boodschap

Provoceren, hè?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee ik geef alleen aan dat hij een extreem beeld van zichzelf schetst, dat eigenlijk niet blijkt te kloppen en dat hij veel verdraagzamer is dan hij zich voor doet...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dan zeg je impliciet dat je eigen Kerk liegt.

Ik vind het weer een enorm hoog-van-de-toren geblaas.

Toegegeven, ik ben geen voorstander van de islam maar ik respecteer de gemiddelde moslim wel en het gaat me te ver om de islam als 'kankergezwel' te bestempelen.

Hoe kom je erb ij dat ik zeg dat mijn kerk liegt?, de kerk stelt terecht dat ieder die God als schepper aanbid in feite naar de enige God bid.

Dat is helemaal waar. Allah en God zijn in die zin gelijk. Maar de kerk zegt nergens dat je Jezus dus niet nodig hebt om verlost te worden. De kerk verkondigt de waarheid van eenheid, een zelfde verlosser, en dezelfde sacramenten.

De islam zegt dat Jezus nooit is gekruisidg noch dat hij de zoon van God was. Dit is dus pertinent onjuist en dat weet ook de Kerk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Jep, alleen de Kerk blijft bij het kruis.. Jij pakt een digitaal zwaardje op. Net als die extremistische moslims dat doen.

Zo die vat ik niet??? een ditigaal zwaard ..zoals extremistische die moslims dat doen???? pakte zij maar eens een digitaal zwaard! ipv het werkelijke zwaard... yes.gif

En hoezo, coqueteer jij liever met mensen die jouw voorliegen over wat hun religie inhoud. Als er een Satanist tegen mij zegt dat zijn religie voor naasteliefde staat, mag ik daar dan niet op zijn minst een 'digitaal zwaard' in steken om aan te tonen dat wat hij zegt leugens zijn!?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wij worden continu overspoel met mooie woorden en mooi weer (imams die hun eerdere uitspraken ontkennen, politici die steeds nuanceren als ze onder vuur komen). en ik heb nog maar weinige politici echt een standpunt zien innemen waar het ook over gaat. Zo heb ik dan ook meer respect voor een Marianne Tiemen, of een Geert wilders die in ieder geval mensen zijn die zeggen wat ze vinden en daar ook durven blijven.

Beetje makkelijk: zo iemand als Wilders heeft een extreem standpunt, dus kan hij een heel eenzijdige, heldere boodschap brengen waarop men zegt "kijk, dat is een man met principes". Terwijl de gemiddelde CDA of PvdA knakker simpelweg veel gematigder is - maar niet minder principieel in die gematigdheid. Als je zo gematigd bent, word je door de media die liever gewoon een eenzijdige, heldere boodschap brengen, regelmatig fout geciteerd en moet je dat dus rechtzetten, waardoor je weer als een angsthaas, lafbek of draaikont te boek komt te staan. Er zijn politici die laf zijn en draaikontig, daar niet van, maar meestal is dat niet het geval en wordt een goed doordacht gematigd standpunt verward met wispelturigheid.

Mijn belangrijkste bezwaar tegen deze hele discussie ligt vooral in de sfeer van de persoonlijke aanvallen: prima dat Wilders en Donner, of Wilders en Vogelaar het oneens zijn. Hou het bij de standpunten en ga dan niet roepen dat Vogelaar een "islamhoer" is (heb ik mensen horen roepen) of dat Wilders een racist is. Ik vind het ronduit belachelijk, al die kwalificaties die wordt toegedicht aan mensen die, voor zover ik kan zien, gewoon de ballen hebben om in alle oprechtheid hun mening te uiten.

Voor het overige: de islam als religie van haat en geweld, zoals Wilders dat zegt en CA ook, dat klopt simpelweg niet met de feiten. Negen van de tien moslims zal je vertellen dat de islam juist staat voor vrede. Eén op de tien moslims (of iets in die richting) denkt er anders over, en dat is een angstwekkend hoog percentage natuurlijk, maar geen reden om de hele islam te vereenzelvigen met die ene groep.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het ook absoluut niet op de islam, ik vind het een afschuwelijke religie waar ik totaal geen respect voor heb omdat het 1 grote leugen is die wat mij betreft zo snel mogelijk uitgeroeid moet worden. Maar, zo kijk ik absoluut niet tegen moslims aan! Ik zie het als schapen die een herder nodig hebben, als mensen die verblind zijn en waarheid en echte liefde nodig hebben.

Ik hou van moslims, net zoals ik van atheïsten, boedisten, hindoeïsten, agnosten en zelfs christenen hou. Voor mij zijn het allemaal mensen net als jij en ik, door dezelfde God gemaakt en het is diezelfde God die er naar verlangt dat zij de waarheid kennen, en ik wil graag met Hem samenwerken om Zijn boodschap te brengen, niet om Hem tegen te werken door haat uit te dragen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb het ook absoluut niet op de islam, ik vind het een afschuwelijke religie waar ik totaal geen respect voor heb omdat het 1 grote leugen is die wat mij betreft zo snel mogelijk uitgeroeid moet worden. Maar, zo kijk ik absoluut niet tegen moslims aan! Ik zie het als schapen die een herder nodig hebben, als mensen die verblind zijn en waarheid en echte liefde nodig hebben.

Het idee dat je mensen hun cultuur en religie moet "uitroeien" sluit respect voor moslims uit. Als je vanuit een militante houding kijkt sluit je, je ogen vanzelf voor de liefde.

Quote:
Ik hou van moslims, net zoals ik van atheïsten, boedisten, hindoeïsten, agnosten en zelfs christenen hou. Voor mij zijn het allemaal mensen net als jij en ik, door dezelfde God gemaakt en het is diezelfde God die er naar verlangt dat zij de waarheid kennen, en ik wil graag met Hem samenwerken om Zijn boodschap te brengen, niet om Hem tegen te werken door haat uit te dragen.

Laat het woord uitroeien dan achterwege.puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil alleen even reageren op deze zin:

"Maar ook zegt ze.

Laat je niet misleiden door moslims die zeggen dat de Islam een boodschap van vrede is."

Ik ken moslims hoor, en die gebruiken dat niet om anderen te "misleiden". Ze geloven in vrede en handelen daar naar.

Een paar maand geleden ging ik nog naar een gespreksavond van moslima's en katholieke vrouwen. Er werden verschillende thema's aangekaart daar, en het bleek dat iedereen ongeveer hetzelfde dacht. Iedereen war pro vrede, pro liefde en verdraagzaamheid. Ja ook de moslim vrouwen. Ze zei dat de islam fout geinterpreteerd word, dat geweld gebruiken en oorlog voeren niet de weg zijn en niet goed zijn. Ook dat ze dat soort dingen nooit zou steunen.

Het zou al een eind helpen moesten alle religies gewoon vreedzaam kunnen samenleven, zonder al die discussies om het gelijk en wie "de beste" en de waarheid is.

Maar dat zal wel nog een tijdje duren vrees ik.

Maar zowiezo, we zijn allemaal afkomstig van dezelfde God. En als de ene de waarheid vind in iets anders, wie zijn wij dan om te zeggen dat het fout is? Hebben wij de alwetende kennis ofzo? Wij geloven ook in iets met een bepaalde reden, daar is ook geen vaststaand argument voor.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik wil alleen even reageren op deze zin:

"Maar ook zegt ze.

Laat je niet misleiden door moslims die zeggen dat de Islam een boodschap van vrede is."

Ik ken moslims hoor, en die gebruiken dat niet om anderen te "misleiden". Ze geloven in vrede en handelen daar naar.

Een paar maand geleden ging ik nog naar een gespreksavond van moslima's en katholieke vrouwen. Er werden verschillende thema's aangekaart daar, en het bleek dat iedereen ongeveer hetzelfde dacht. Iedereen war pro vrede, pro liefde en verdraagzaamheid. Ja ook de moslim vrouwen. Ze zei dat de islam fout geinterpreteerd word, dat geweld gebruiken en oorlog voeren niet de weg zijn en niet goed zijn. Ook dat ze dat soort dingen nooit zou steunen.

Het zou al een eind helpen moesten alle religies gewoon vreedzaam kunnen samenleven, zonder al die discussies om het gelijk en wie "de beste" en de waarheid is.

Maar dat zal wel nog een tijdje duren vrees ik.

Maar zowiezo, we zijn allemaal afkomstig van dezelfde God. En als de ene de waarheid vind in iets anders, wie zijn wij dan om te zeggen dat het fout is? Hebben wij de alwetende kennis ofzo? Wij geloven ook in iets met een bepaalde reden, daar is ook geen vaststaand argument voor.

Beste Ann,

Als de Islam door vrouwen zou worden beleden en verspreid dan zouden morgen alle mishandelingen en mensenrechten schending stoppen. Daar ben ik volledig van overtuigd. Vrouwen is veel islamitische landen worden op een afschuwelijke manier uitgebuid en mishandeld. Zo is het in indonesie verboden voor een Moslim meisje zonder hoofdoek in het openbaar te verschijnen op straffe van stokslagen. Zo worden meisjes in Iraanse gevangenissen verkracht voordat ze ter dood worden gebracht zodat ze niet in de hemel komen. Pakistaanse vrouwen worden als ze wordne verkacht of misbruikt door hun eigen vaders ter dood gebracht en ga zo maar door. Dat er vele moslim vrouwen dit ander interpreteren kom vaak door een schaamte cultuur maar ook deels door oprachte liefde voor de schepper. Wat ze helaas niet kunnen erkennen is dat de Islam zelf daar schuldig aan is.

Ik zal het proberen zo uit te beelden.

Het nazisme had misschien best heel vredelievend kunnen zijn als we hadden gekeken naar een langer termijn. Een puur ras, zonder je druk te maken over verschillen in ras en alle problemen die daarbij hoorden, 1 leider, dus nooit politieke onrust, 1 volk en 1 taal. Helaas moesten daarvoor eerst alle ''schadelijke' elementen worden uitgeroeid.

Wat me stoort aan de bijeenkomsten van Moslim vrouwen is dat ze alle mooie kanten van Islam omarmen maar zwijgen over de talloze uitspraken van Mohammed over vrouwen en de manier hoe zij behandeld moeten worden (die zeer vrouwvriendelijk zijn en dat is een understatement). Daardoor vallen zij de vrouwen die leven onder het loodzware juk van Islam in andere landen enorm af.

Om te stellen dat we hen niet mogen corrigeren omdat we van dezelfde God komen is geheel onterecht. jezus zei vaak tegen religieuze Joden dat ze kinderen van de Duivel waren, huichelaars en adderengebroed. Hij wont er geen doekjes om als het ging om valse religie waarin hypocrieten het voor het zeggen hadden.

Met de Islamtische wereld is dit niet anders, het is een mannenwereld. Hun leiders zijn hypocrieten en behoren tot de slechtste mensen der aarde zo is het in Islamitisch Iran toegestaan voor een Man om een singue aan te gaan met een meisje van minderjarige leeftijd, dit is een soort tijdelijk huwelijk waarbij de man tijdelijk van de maagdelijkheid van het meisje kan genieten en haar uiteindelijk ook sexueel mag misbruiken.

Ook geven vele imams tips hoe men een vrouw kan slaan zon cry.gif der blauwe plekken te maken cry.gif .

Mijn hart huilt voor de vrouwen en kinderen die onder deze mannen geboren worden. Als je wilt weten of wat ik zeg waarheid is, kijk dan maar eens naar de situatie in Iran, of Saoedi Arabie om maar te zwijgen over afghanistan.

Vele moslims hebben mij met respect behandeld en ik heb zelfs met hen gegeten in huns moskee. Maar de profeet dat was een taboe daar moest je gewoon respect voor hebben punt uit. Helaas zijn we nog vele jaren verwijderd voor een open dialoog over deze zaken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Catholic angel! of je weet weinig van geschiedenis of je verpreidt express leugens. Niet Islam maar christendom is/was de meeste geweldadige religie ter wereld. Hier heb je aantal voorbeelden. De meeste Amerikaanse presidenten waren en zijn gelovige christenen, Amerika is zoals je weet een machtige land die zichzelf etaleert als een voorbeeld voor overige landen. Deze gelovige christelijke leiders lossen problemen op met oorlog, embargo, olie olie olie, geld geld geld, bombardementen en uitroeiing.

Als je mij niet gelooft vraag dan aan de rode indianen (120 miljoen zijn afgemaakt), Vietnamesen, Irakezen, Somaliërs en Afghanen. En ik heb nog niet Duitsland (Hitler), de kruisvaarders, Zuid-Afrika (apartheid), zwarte Amerikanen (discriminatie) en slavernij en kolonisatie genoemd. Dit zijn allemaal gedaan door gelovige christelijke kerkgangers.

Is het die tijd dat mensen als jij de ware boodschap van Jezus snappen?

Matteus 5:9 "Gelukkig die zich inzetten voor de vrede: God zal hen zijn kinderen "noemen; "

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Catholic angel! of je weet weinig van geschiedenis of je verpreidt express leugens. Niet Islam maar christendom is/was de meeste geweldadige religie ter wereld. Hier heb je aantal voorbeelden. De meeste Amerikaanse presidenten waren en zijn gelovige christenen, Amerika is zoals je weet een machtige land die zichzelf etaleert als een voorbeeld voor overige landen. Deze gelovige christelijke leiders lossen problemen op met oorlog, embargo, olie olie olie, geld geld geld, bombardementen en uitroeiing.

Als je mij niet gelooft vraag dan aan de rode indianen (120 miljoen zijn afgemaakt), Vietnamesen, Irakezen, Somaliërs en Afghanen. En ik heb nog niet Duitsland (Hitler), de kruisvaarders, Zuid-Afrika (apartheid), zwarte Amerikanen (discriminatie) en slavernij en kolonisatie genoemd. Dit zijn allemaal gedaan door gelovige christelijke kerkgangers.

Is het die tijd dat mensen als jij de ware boodschap van Jezus snappen?

Matteus 5:9
"Gelukkig die zich inzetten voor de vrede: God zal hen zijn kinderen "noemen; "

Ja, hallo. noparty.gif

Ik snap best dat je het niet eens bent met de stelling van CA maar om vervolgens te gaan roepen dat christenen gewelddadiger zijn is natuurlijk ook niet echt dé manier van 'dialoog zoeken'.

En die vergelijking met zowel Amerikanen/Indianen als Hitler vind ik wel erg krom. In het eerste geval is het puur kolonisatie en dus politiek, het tweede geval was ook niet echt 'christelijk' te noemen. Hitler (of eigenlijk Himmler) wilde juist het christendom uitroeien en een eigen religie beginnen. Het Vaticaan moest dan ook worden vernietigd en het religieuze centrum moest in Wewelsburg komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid