Thorgrem 430 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Aangezien er schijnbaar behoefte aan is om over Benny Hinn te praten bij deze een splinternieuw topic. Hier kan alles mbt Benny Hinn besproken worden. Een foto van Benny Hinn in gesprek met een jongen: De wikipedia pagina over Benny Hinn: link Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 behoefte aan praten of behoefte om te veroordelen? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 19 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Quote: Op woensdag 19 september 2007 19:00:51 schreef Gusto het volgende: behoefte aan praten of behoefte om te veroordelen? Het staat ook jou geheel vrij om te reageren op dingen die ter sprake komen in dit topic en waar jij het niet mee eens bent. We zien vanzelf wel hoe het topic loopt en wat de inbreng is van verschillende users. Misschien helpt het als jij begint met een positieve inbreng. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Quote: Op woensdag 19 september 2007 19:00:51 schreef Gusto het volgende: behoefte aan praten of behoefte om te veroordelen? Ik veroordeel niet want dat mag niet van de bijbel... Toch vind ik de man em zijn praktijken ZEER discutabel. Ik zou hem nog geen euro toevertrouwen en hem nog niet eens voor mijn zieke hamster laten bidden. Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 ja ik heb ook zo mijn twijfels, maar toch zie je positieve vruchten aan de man. Zijn er ook voorbeelden waaruit blijkt dat mensen juist verder van God af zijn geraakt door zijn "praktijken" Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Quote: Op woensdag 19 september 2007 19:07:59 schreef Gusto het volgende: ja ik heb ook zo mijn twijfels, maar toch zie je positieve vruchten aan de man. Zijn er ook voorbeelden waaruit blijkt dat mensen juist verder van God af zijn geraakt door zijn "praktijken" Ja hoor... voorbeelden genoeg: link Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Het lijkt me wel een aardige pief hoor, die Benny! lol Samengevoegd: Wat zijn dan de positieve vruchten aan de man? Dat hij goed gekleed en gezond leeft en het hem goed gaat en veel maatjes heeft? Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Quote: Op woensdag 19 september 2007 19:09:47 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Ja hoor... voorbeelden genoeg: link ik dacht dat we niet mochten linken naar engelstalige sites , opzich daar niets op tegen maar het is weer zo'n standaart anti hinn site. Vrij vaak ook niet de meest betrouwbare bron. Hebben we niet iets minder bevooroordeelds? en ik vraag naar negatieve vruchten niet naar fouten in zijn leer. Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Waar rook is is ook vuur Dat zijn de vruchten: dat hij heel veel twijvel brengt onder gelovigen die de Waarheid willen zoeken en hen van het rechte pad tracht te brengen, maar gelukkig zoekt Onze Herder ons altijd weer op, als we beland zijn in de struiken Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Quote: Op woensdag 19 september 2007 19:10:15 schreef Justidee het volgende: Wat zijn dan de positieve vruchten aan de man? Dat hij goed gekleed en gezond leeft en het hem goed gaat en veel maatjes heeft? Dat er mensen tot bekering komen, dat mensen worden opgebouwd in hun geloof Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Volgens mij komt hij gewoon in zijn eigen naam in plaats van De Naam Van Jezus, hij is gewoon uit op eigen eer Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Quote: Op woensdag 19 september 2007 19:10:15 schreef Justidee het volgende: Wat zijn dan de positieve vruchten aan de man? Dat hij goed gekleed en gezond leeft en het hem goed gaat en veel maatjes heeft? Andere vraag: krijg jij wereldwijd stadia vol, heb je ingang bij veel wereldleiders en veranderen levens in jouw omgeving? Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Hij misleid gewoon mensen, ik weet het zeker, no doubt! Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Quote: Op woensdag 19 september 2007 19:20:03 schreef Justidee het volgende: Volgens mij komt hij gewoon in zijn eigen naam in plaats van De Naam Van Jezus, hij is gewoon uit op eigen eer je kan best zomaar iets roepen zonder onderbouwing maar dat is met losse flodders schieten heb je misschien ook wat voorbeelden? Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Quote: Op woensdag 19 september 2007 19:21:20 schreef Jipke het volgende: [...] Andere vraag: krijg jij wereldwijd stadia vol, heb je ingang bij veel wereldleiders en veranderen levens in jouw omgeving? Waarom zou ik? Je zegt het zelf al: "WERELD" leiders, wie is nou de heerser in deze WERELD? Is dat niet satan? Ik zeg er niets meer over, ik twijvel helemaal niet meer, en doe ook geen moeite meer om tot twijvel te worden gebracht! Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Quote: Op woensdag 19 september 2007 19:23:41 schreef Justidee het volgende: [...] Waarom zou ik? Je zegt het zelf al: "WERELD" leiders, wie is nou de heerser in deze WERELD? Is dat niet satan? Ik zeg er niets meer over, ik twijvel helemaal niet meer, en doe ook geen moeite meer om tot twijvel te worden gebracht! Waarom zou je? Omdat ik daarin wél vrucht zie bij Benny Hinn, iets waar jij hem niet in evenaart, voor zover ik weet. en toch, wereldse leiders zoals in 1 petrus 2:13 staat: Quote: Erken omwille van de Heer het gezag van de bestuurders die door de mensen zijn aangesteld: van de keizer, de hoogste autoriteit, 14 en van de gouverneurs, die hij heeft afgevaardigd om misdadigers te straffen en om te belonen wie het goede doen. 15 God wil namelijk dat u door het goede te doen onwetende dwazen de mond snoert. en dát doet benny hinn, en dáár zie ik vrucht in. Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Ok, Benny doet goed en ik ben een onwetende dwaas, ik vind het prima hoor Zijn loon zal vast groot zijn in de Hemel, ik hou er over op, ik laat het aan God over Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 en wat is je toevoeging aan deze discussie? ik zeg niet dat benny hinn de perfecte christen is of dat hij geen dwaallleer verkondigd ik stel gewoon wat vragen en stel dingen die gezegd worden aan de tand. Als ik iedereens mening maar als zoete koek moet slikken zonder dat er wat tegenin gebracht mag worden... Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 dat ik weer de verliezer ben in een worldly battle (zoals altijd in Christ Name) Op een gegeven moment hou ik er ook mee op, het is vast en zeker een zelfzuchtig belang in mij, of een demoontje in mij die het nog wil proberen. Geef wat heilig is niet aan de honden, daarom ga ik het maar niet meer over Benny hebben... Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Om ff een stelling te deponeren omdat dit topic anders nergens over gaat: Waarom hebben we geen problemen met Billy Graham en wel met Benny Hinn? (ik hoop dat deze stelling mag van de crew) Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Wie is Billy Graham, en wie is Benny Hinn? Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Quote: Op woensdag 19 september 2007 23:19:19 schreef diakio het volgende: Wie is Billy Graham, en wie is Benny Hinn? Ik weeet dat jij weet wie Billy Graham is. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 en ik weet dat jij weet wat een retorische vraag is Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Quote: Op woensdag 19 september 2007 23:38:37 schreef diakio het volgende: en ik weet dat jij weet wat een retorische vraag is Ik wel, maar nu weet de rest van de wereld het ook, oh grote mysteryman Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Quote: Op woensdag 19 september 2007 23:16:41 schreef marliesje het volgende: Om ff een stelling te deponeren omdat dit topic anders nergens over gaat: Waarom hebben we geen problemen met Billy Graham en wel met Benny Hinn? (ik hoop dat deze stelling mag van de crew) Ik vertrouw Billy Graham ook niet hoor haha... Ik weet niet waarom, het is een voorgevoel, ik vertrouw alleen Jezus en mensen bij wie ik een 'goed gevoel' heb... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten