Spring naar bijdragen

Het grote centrale Benny Hinn topic


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 83
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

behoefte aan praten of behoefte om te veroordelen?

Het staat ook jou geheel vrij om te reageren op dingen die ter sprake komen in dit topic en waar jij het niet mee eens bent.

We zien vanzelf wel hoe het topic loopt en wat de inbreng is van verschillende users. Misschien helpt het als jij begint met een positieve inbreng.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

behoefte aan praten of behoefte om te veroordelen?

Ik veroordeel niet want dat mag niet van de bijbel... engel.gif Toch vind ik de man em zijn praktijken ZEER discutabel.

Ik zou hem nog geen euro toevertrouwen en hem nog niet eens voor mijn zieke hamster laten bidden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ja hoor... voorbeelden genoeg:

ik dacht dat we niet mochten linken naar engelstalige sites puh2.gif, opzich daar niets op tegen maar het is weer zo'n standaart anti hinn site. Vrij vaak ook niet de meest betrouwbare bron. Hebben we niet iets minder bevooroordeelds? en ik vraag naar negatieve vruchten niet naar fouten in zijn leer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Andere vraag:

krijg jij wereldwijd stadia vol, heb je ingang bij veel wereldleiders en veranderen levens in jouw omgeving?

Waarom zou ik?

Je zegt het zelf al: "WERELD" leiders, wie is nou de heerser in deze WERELD? Is dat niet satan? Ik zeg er niets meer over, ik twijvel helemaal niet meer, en doe ook geen moeite meer om tot twijvel te worden gebracht!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Waarom zou ik?

Je zegt het zelf al: "WERELD" leiders, wie is nou de heerser in deze WERELD? Is dat niet satan? Ik zeg er niets meer over, ik twijvel helemaal niet meer, en doe ook geen moeite meer om tot twijvel te worden gebracht!

Waarom zou je? Omdat ik daarin wél vrucht zie bij Benny Hinn, iets waar jij hem niet in evenaart, voor zover ik weet. en toch, wereldse leiders zoals in 1 petrus 2:13 staat:

Quote:
Erken omwille van de Heer het gezag van de bestuurders die door de mensen zijn aangesteld: van de keizer, de hoogste autoriteit, 14 en van de gouverneurs, die hij heeft afgevaardigd om misdadigers te straffen en om te belonen wie het goede doen. 15 God wil namelijk dat u door het goede te doen onwetende dwazen de mond snoert.

en dát doet benny hinn, en dáár zie ik vrucht in.

Link naar bericht
Deel via andere websites

en wat is je toevoeging aan deze discussie?

ik zeg niet dat benny hinn de perfecte christen is of dat hij geen dwaallleer verkondigd ik stel gewoon wat vragen en stel dingen die gezegd worden aan de tand. Als ik iedereens mening maar als zoete koek moet slikken zonder dat er wat tegenin gebracht mag worden...

Link naar bericht
Deel via andere websites

dat ik weer de verliezer ben in een worldly battle (zoals altijd in Christ Name) Op een gegeven moment hou ik er ook mee op, het is vast en zeker een zelfzuchtig belang in mij, of een demoontje in mij die het nog wil proberen. Geef wat heilig is niet aan de honden, daarom ga ik het maar niet meer over Benny hebben...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Om ff een stelling te deponeren omdat dit topic anders nergens over gaat:

Waarom hebben we geen problemen met Billy Graham en wel met Benny Hinn?

(ik hoop dat deze stelling mag van de crew)

Ik vertrouw Billy Graham ook niet hoor haha...

Ik weet niet waarom, het is een voorgevoel, ik vertrouw alleen Jezus en mensen bij wie ik een 'goed gevoel' heb...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid