Clyppan 0 Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Quote: Op maandag 17 september 2007 15:05:36 schreef hopeloos het volgende: [...] bovendien... als ze doodgaan aan longkanker, gaan ze niet meer dood aan een andere ziekte (waar mensen die niet roken dan misschien weer last van krijgen) Dus volgens mij scheelt het niet zoveel met niet-rokers... Alleen komt er voor rokers (en meerokers) gewoon een extra 'kansje' op vroeg-overlijden bij (naast al die andere mogelijkheden). Link naar bericht Deel via andere websites
Liedewij 0 Geplaatst 17 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 en als ze het dan toch meteen gaan afschaffen op scholen, dan ook meteen in restaurants, maar dat gingen ze al doen geloof ik. echt niks is ranzigers dan je verheugen op een bord vol lekker eten maar dan die ongelofelijke ranzige rookwalm inademen.... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Hebben ze dat dan nog niet gedaan bij jullie? Op restaurant gaan is zo veel heerlijker sinds ze die vieze rook afgeschaft hebben! Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 18 september 2007 Rapport Share Geplaatst 18 september 2007 Ik dacht juli 2008.. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 18 september 2007 Rapport Share Geplaatst 18 september 2007 Quote: Op maandag 17 september 2007 23:29:12 schreef Liedewij het volgende: en als ze het dan toch meteen gaan afschaffen op scholen, dan ook meteen in restaurants, maar dat gingen ze al doen geloof ik. echt niks is ranzigers dan je verheugen op een bord vol lekker eten maar dan die ongelofelijke ranzige rookwalm inademen.... och... meestal heb je al wel aparte rookgedeeltes toch... als je dan gewoon helemaal aan de andere kant gaat zitten dan zit je goed Bij ons op het werk zijn ze zo slim geweest om de dichtsbijzijnde cola-automaat in de rookruimte te zetten Je proeft dus echt de rook door de cola heen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten