Timon 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Denk dat ik aan Zijn voeten zou neervallen en de eerste dag die als duizend jaar is, zou roepen "Heilig, heilig, heilig, is de Heer God almachtig, die was, die is en die komen zal".... En dan zien we wel weer verder...En God is nu ook hier aanwezig, wat doe ik nog op het forum? Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 18:41:24 schreef NienkeJ het volgende: [...] Stel je deze vraag omdat je het stiekem toch niet zeker weet? Nee, zodat ik heel hard "ZIEJEWEL!" kan roepen Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Wilt U mijn vader de groeten doen? Link naar bericht Deel via andere websites
jaleez 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 ik weet het niet eigenlijk, ik weet echt niet wat ik zou moeten vragen ik geloof namelijk wel dat God een bepaald doel of plan met alles heeft zeg maar.. misschien weet ik wel iets, misschien zou ik wel willen vragen of God mijn opa wil vragen of hij me wil vergeven voor al die jaren dat ik hem heb genegeerd en pas besefte waar ik mee bezig was toen hij overleed.. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 18:20:40 schreef Frique het volgende: Mijn vraag zou zijn: Waarom houdt U van mij? Wilt U ook aan mijn moeder verschijnen? Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 ik zou ook de vraag stellen: waarom houd u van mij? Dat is een vraag waar ik me elke dag weer over verwonder. Voor de rest zou ik een beetje bang zijn dat ik zoveel liefde van God zou krijgen dat ik er in zou verdwijnen en zou ik verder niets liever willen dan mij heel diep te buigen voor God omdat hij zo ontzettend goed is geweest, mijn hele leven lang (en dat geloof ik echt). Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Mijn vraag zou zijn: Wanneer worden deel 7,8 en 9 van Star Wars eindelijk eens verfilmd? Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 21:35:57 schreef Thorgrem het volgende: Mijn vraag zou zijn: Wanneer worden deel 7,8 en 9 van Star Wars eindelijk eens verfilmd? Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 tsja, ik heb eigenlijk geen vragen naar verklaringen ofzo. Dus als ik 1 vraag zou mogen stellen, en beantwoord zou mogen krijgen in duidelijke bewoordingen, dan zou het zijn: wilt U asjeblieft mijn leven aanvaarden en mij laten sterven voor U, maar wel een beetje pijnloos graag want ik ben wel een watje, zoals U weet? Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst 3 september 2007 Ik zou Hem ook niets vragen, alles waar ik een antwoord voor wil heb ik. Vragen vind ik ook nutteloos, alles wat Hij doet is goed. Link naar bericht Deel via andere websites
jaleez 0 Geplaatst 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst 3 september 2007 @ michie23 ja dat heb ik dus ook.. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst 3 september 2007 Quote: Op maandag 03 september 2007 08:57:08 schreef Michie23 het volgende: Ik zou Hem ook niets vragen, alles waar ik een antwoord voor wil heb ik. Vragen vind ik ook nutteloos, alles wat Hij doet is goed. Dus jij stelt nooit vragen, omdat vragen nutteloos is. Wat is dan je reden om actief te zijn op fora, waar veel vragen gesteld worden van verschillende aard? Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst 3 september 2007 Quote: Op maandag 03 september 2007 11:51:29 schreef Michiel het volgende: [...]Dus jij stelt nooit vragen, omdat vragen nutteloos is. Wat is dan je reden om actief te zijn op fora, waar veel vragen gesteld worden van verschillende aard? Ik bedoel te zeggen dat ik vragen aan God nutteloos vind. Het is niet zo dat ik vragen in het algemeen nutteloos vind. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst 3 september 2007 Waarom is vragen stellen aan God nutteloos? Voor mij staat de charismatische stroming toch juist bekend om de 'antwoorden van God d.m.v. profetie' of het 'weten wat Gods wil in je leven is?'? Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst 3 september 2007 Quote: Op maandag 03 september 2007 11:55:36 schreef Raido het volgende: Waarom is vragen stellen aan God nutteloos? Voor mij staat de charismatische stroming toch juist bekend om de 'antwoorden van God d.m.v. profetie' of het 'weten wat Gods wil in je leven is?'? de charismatische stroming staat ook voor twijfelen is fout en als je vragen aan God stelt dan twijfel je dus kennelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst 3 september 2007 die link snap ik niet, vragen stellen doe je toch ook om meer te weten te komen? Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst 3 september 2007 Quote: Op maandag 03 september 2007 11:55:36 schreef Raido het volgende: Waarom is vragen stellen aan God nutteloos? Voor mij staat de charismatische stroming toch juist bekend om de 'antwoorden van God d.m.v. profetie' of het 'weten wat Gods wil in je leven is?'? Ik reageer n.a.v. de TS, die heeft het naar mijn idee over 1 specifieke vraag en dat vind ik nutteloos. De dingen die jij noemt zoals profetie komen uiteraard wel voor, ook in mijn eigen leven. In die zin vraag ik God dan wel weer om openbaringen. Samengevoegd: Quote: Op maandag 03 september 2007 12:08:45 schreef marliesje het volgende: [...] de charismatische stroming staat ook voor twijfelen is fout en als je vragen aan God stelt dan twijfel je dus kennelijk. waarom generaliseer je hier? Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst 3 september 2007 daar gaan we weer......Of ik nu wel of niet generaliseer, is niet het onderwerp van dit topic. Daar hadden we het vorige week toch al in dit topic en dit topic over gehad. Zullen we in die topic daarover verder gaan. Verder mag je ook mijn profiel volspammen. Of je schrijft een topicreport als je het te ver vind gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst 3 september 2007 Quote: Op maandag 03 september 2007 12:19:07 schreef Michie23 het volgende: [...] Ik reageer n.a.v. de TS, die heeft het naar mijn idee over 1 specifieke vraag en dat vind ik nutteloos. De dingen die jij noemt zoals profetie komen uiteraard wel voor, ook in mijn eigen leven. In die zin vraag ik God dan wel weer om openbaringen. Samengevoegd: [...] waarom generaliseer je hier? Ok, kon me al niet voorstellen dat je niets aan God vroeg Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst 3 september 2007 Ik wist eerst niets te vragen, er is niet echt iets dat ik wil weten of waarvan ik denk dat het in woorden te zeggen is. Maar toen was ik wat dingen op het forum aan het lezen en bedacht ik deze vraag: wilt U alstublieft NU ingrijpen en alle pijn en onrust van de mensen wegnemen? Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst 3 september 2007 Mwaahah, ik moet nu ineens zo erg denken aan die South Park aflevering waarin de mensheid één vraag aan God mag stellen en dat Stan dan vraagt waarom hij nog geen bloeding heeft gehad. "Because you are a boy and not a girl" is dan het antwoord. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst 3 september 2007 Quote: Op maandag 03 september 2007 16:42:14 schreef The Black Mathematician het volgende: Mwaahah, ik moet nu ineens zo erg denken aan die South Park aflevering waarin de mensheid één vraag aan God mag stellen en dat Stan dan vraagt waarom hij nog geen bloeding heeft gehad. "Because you are a boy and not a girl" is dan het antwoord. Southpark is sowieso een van de meest onvolprezen religieuze programmas op de buis Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten