Mystique 1 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Stel dat je God tegen zou komen, en dat je 1 ding mocht vragen. Niet een wens, maar een vrag, in de zin van, waarom leef ik? Waarom is er aids? Welke vraag zou jÃj dan stellen? Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Hé, leuk dat ik je tegenkom, welke naam prefereer je overigens? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Waarom arme, zwakke mensen in de derde wereld die het al zo zwaar hebben moeten leiden door natuur natuur rampen? Waarom moet dat en waarom beschermt Hij ze niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Haha.. Ik vraag me af hoe je op deze vraag komt Ten eerste; Waarom bestaan er muggen? (Zit momenteel rond de 50 muggenbulten.) [/meligheidmodus] Waarom ik wel geloof en andere mensen rond om mij heen, waar ik zoveel voor bid, niet in Hem geloven. Waarom had ik wel de privilege om in onze God te geloven? Aan de andere kant ben ik tegelijkertijd aan het denken of ik dan nog wel iets wÃl vragen. We leven dan niet meer op de wereld maar in de heiligheid van onze God. En als ik nog verder denk, denk ik: Misschien hoeven we het niet eens meer te vragen omdat dán alles duidelijk is, omdat God de Enige is die alles duidelijk maakt. Hij maakt alles één, alles rein en alles nieuw. Moeten we dan ons nog iets afvragen als we straks bij Hem aan tafel mogen zitten? Maargoed, dit zijn enkel wat gedachtes die bij me opkwamen Slaap lekker Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Waarom gelooft de ene mens wel in uw bestaan en de ander niet? Waar is de spitsing tussen 'goed' en 'kwaad' op gebaseerd als we enkel onze eigen aard naleven en alles wat daarbij tot ons komt vanuit onze omgeving? ofzo.. weetniet.. het kan ook tè hypothetisch worden.. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Bestaat u echt? Of is dit een hallucinatie? Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Waarom zijn er zoveel lieve mensen die om wat voor reden dan ook niet aan willen nemen dat het zo is? Wat is het nut daarvan? Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Moeilijke vraag euh.... Is het waar dat je mensen in de hel steekt als ze niet in je kunnen geloven, ook al willen ze wel? Wsch gaat God dan lachen en zegt: wie heeft je dat wijsgemaakt! Link naar bericht Deel via andere websites
saya 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Waarom hij niet wat duidelijker kan doen. Al is dat wellicht een wat overbodige vraag als je opeens voor hem staat, lijkt me duidelijk zat Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Ik zou vragen: "Wanneer komt u terug om de oogst binnen te halen?" Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Of het ware geloof bestaat en wat het dan is... Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Lol ofnee ik zou vragen: God waar was je al die keren dat ik je riep maar nooit antwoord kreeg? En dan zegt God: Ann, ik was de vlieg die rond je aan het vliegen was, je hebt de tekenen niet gezien! En dan zeg ik: pfff seg, waarom heb je geen duif in mijn kamer geplaats ofzo dan zou ik het wel geloven hoor. En dan zegt God: hmm...ja, daar heb je een punt. En dan zeg ik: Owned! en dan lachen we samen sorry mijn fantasie slaat op hol Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Na overpeinzing denk ik dat ik geen vraag zou hebben en kan ik die ook niet stellen. Ik denk dat ik overrompeld zou zijn en geen vraag zou kunnen stellen... Link naar bericht Deel via andere websites
Yapie 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 14:08:58 schreef Diana het volgende: Na overpeinzing denk ik dat ik geen vraag zou hebben en kan ik die ook niet stellen. Ik denk dat ik overrompeld zou zijn en geen vraag zou kunnen stellen... daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja... ik zou vragen wat de redenen zijn waarom Hij mijn leven zo geleid heeft zoals het nu is... Zodat ik Gods plan met mijn leven weet... Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Ik zou God zoveel vragen willen stellen over dingen die ik wil weten en waarschijnlijk als ik dan eindelijk een vraag heb die ik zou stellen ben ik bang dat het antwoord alleen maar meer vragen op zou leveren. Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 "De GKV is toch gewoon de ware kerk?" Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Wat verwacht U precies van mij? Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 15:36:05 schreef Eru Iluvatar het volgende: "De GKV is toch gewoon de ware kerk?" grapjas Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 02:06:25 schreef Mystique het volgende: Stel dat je God tegen zou komen, en dat je 1 ding mocht vragen. Niet een wens, maar een vrag, in de zin van, waarom leef ik? Waarom is er aids? Welke vraag zou jÃj dan stellen? Waarom bleef u zo lang onzichtbaar? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Waar is uw baard 'of' Waar is uw zwarte pak Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Wat als we Hem een vraag mochten stellen? Ehm mogen we niet altijd met onze vragen bij Hem komen, hoort Hij ons niet altijd aan en is God niet een sprekend God? Anders is er een hoop veranderd sinds ik 10 minuten geleden Hem nog sprak Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 16:46:23 schreef Raido het volgende: Waar is uw baard 'of' Waar is uw zwarte pak Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Mijn vraag zou zijn: Waarom houdt U van mij? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Er vanuitgaande dat het geen hallucinatie zou zijn en dat god zou bestaan en op dat moment voor mij zou staan zou ik hem vragen wat hij van plan is met mijn leven. Óf hij eigenlijk wel iets van plan is. Wat het nut is van hier op aarde blijven plakken. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 15:36:05 schreef Eru Iluvatar het volgende: "De GKV is toch gewoon de ware kerk?" Stel je deze vraag omdat je het stiekem toch niet zeker weet? Ik zou God geen vraag stellen, denk ik. Kan me niet voorstellen dat ik daar nog toe in staat ben Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten