audacity 0 Geplaatst 18 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2007 Quote: Op donderdag 18 oktober 2007 15:51:43 schreef HenkG het volgende: [...] Wellicht was Mel Gibson dus Muskens al voor in het zoeken naar meer eenduidigheid. Want het is ZIJN INTERPRETATIE van delen van de evangeliën en wellicht heeft hij dus juist om een breder publiek kennis te laten maken met Jezus gekozen voor deze betiteling van God. The Pasion of the Christ is deels gebasseerd op het werk van Anna Katarina Emmerich......naast dat de bijbel....Gibson heeft Aramees gebruikt om zijn film zo realistisch mogelijk te doen lijken..... The Passion is niet relevant voor deze discussie.... Link naar bericht Deel via andere websites
HenkG 0 Geplaatst 18 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2007 Oeps even een emoticon vergeten en er wordt al serieus op gereageerd. Het was dus puur even komisch bedoeld om de onzinnigheid van de argumentatie die hier gebruikt wordt aan te tonen... (emoticon is nu dus geplaatst) Link naar bericht Deel via andere websites
DivineBliss 0 Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Ik heb ook een studie geschreven over God, dat Allah en Jahweh niet dezelfde persoon is. Laat me weten als je interesse hebt. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Waarom 'up' je een topic waarin meer dan een jaar niet gepost is? Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Quote: Op zaterdag 24 januari 2009 12:24:41 schreef DivineBliss het volgende: Ik heb ook een studie geschreven over God, dat Allah en Jahweh niet dezelfde persoon is. Zo heb ik ook wel studies gelezen die beweren dat Jahweh en de Vader van Jezus niet dezelfde zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten