Mystique 1 Geplaatst 5 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2007 Let op, het werkt niet tegen het trekken! Maar je houd de honden er wél makkelijker door bij je, en het is nog eens veel beter voor hun rug. Als het goed is mag je hond mee een dierenwinkel in dus kun je even passen Link naar bericht Deel via andere websites
jesus_lover 0 Geplaatst 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2007 jongens moet5 ik het dirtje maar uit zn lijden verlossen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2007 Je kan haar uit haar lijden verlossen of nog goed voor haar zorgen tot ze sterft. Een operatie of iets dergelijks lijkt me teveel van het goede. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 5 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2007 Quote: Op zondag 05 augustus 2007 21:18:59 schreef jesus_lover het volgende: jongens moet5 ik het dirtje maar uit zn lijden verlossen? Als ik heel eerlijk ben.. Ja. Het beestje heeft er niet zoveel aan om nog meer pijn te lijden en is beter af als hij/zij dood is. Hoe vervelend voor jou ook. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2007 Ik heb altijd gehoord dat knaagstenen slecht zijn voor knaagdieren, omdat de tanden die achter hun tanden die al uitgekomen zijn (hoe moet ik het anders uitleggen) veel meer slijten dan .. ja, de tanden waarmee ze eten. Dus dat als er een tand uit valt, de tand die daar voor in de plaats komt erg afgesleten is. Ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
jesus_lover 0 Geplaatst 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2007 maar hoe doe ik dat.... klinkt misschien enorm raar maar het beestje was mn vriendje... ze beet me nooit.... ik hield en hou van der... ik kan toch nie zomaar der nekje omdraaien? Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 5 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2007 Ik snap m niet, vind je het erg? Link naar bericht Deel via andere websites
jesus_lover 0 Geplaatst 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2007 hoe bedoel je.... ik... kan haar gewoon nie zomaar doodmaken Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2007 Ik denk dat ze mijn post niet snapte Link naar bericht Deel via andere websites
jesus_lover 0 Geplaatst 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2007 ow... ach mijn fout Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 5 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2007 Quote: Op zondag 05 augustus 2007 21:36:59 schreef jesus_lover het volgende: hoe bedoel je.... ik... kan haar gewoon nie zomaar doodmaken Ik doelde op Frique idd. Je kunt haar bij de dierenarts in laten slapen. Voelt ze niets van. Link naar bericht Deel via andere websites
jesus_lover 0 Geplaatst 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2007 het is een hamster joh... een prikje is al bijna groter als zij zelf Samengevoegd: sorry jongens maar... check even steun en gebed... wil geen aandacht trekken ofzo maar ik heb het nodig! Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 5 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2007 Eh, dus? Ik heb mijn muizen in laten slapen, om de simpele reden dat ik het ze niet aan wilde doen om te lijden, wat kan mij het dan schelen dat die prik groter is dan de muis zelf Als je het niet kunt om de nek te breken is een spuitje een (kostbaar) alternatief. Link naar bericht Deel via andere websites
jesus_lover 0 Geplaatst 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2007 dat is waar Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Quote: Op zondag 05 augustus 2007 21:48:24 schreef Mystique het volgende: Als je het niet kunt om de nek te breken is een spuitje een (kostbaar) alternatief. Zo duur is het nou ook weer niet toch? Ik heb daar een heeeele tijd geleden volgens mij iets van 8 gulden (ja, zo lang geleden ) voor betaald bij de dierenarts. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 6 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Op zich is het niet superduur, maar onze dierenarts rekende heel leuk. Voor een cavia is het 14 euro, een muis is de helft van een cavia dus 7 euro. Niet veel geld, wel voor 1 of 2 ml vloeistof... En als je moed heb breek je met je handen het nekje. Ik kon dat toen alleen niet, en nu kan ik het nog niet.. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2007 Quote: Op maandag 06 augustus 2007 08:37:05 schreef Mystique het volgende: En als je moed heb breek je met je handen het nekje. Ik kon dat toen alleen niet, en nu kan ik het nog niet.. dat zal ik nooit kunnen waarschijnlijk.... Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Whaa ik heb een oppas-hamstertje voor een paar weekjes!! Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Pfff.. Nu ouders op vakantie zijn moet ik min 2 keer per dag de hond uitlaten (mijn broertje doet de ander helft ) Dat betekend of vroeg opstaan (8.00) of laat wakker blijven (0.00) Vindt huisdieren in eens ietsjes minder leuk.. Maar toch blijft ze wel lief Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 We hebben een klein vlooienprobleempje thuis Nou heb ik dus al druppels bij de hond in z'n nek gedaan, maar het lijkt niet echt te helpen (ik zag laatst nog een volwassen vlooi kruipen en hij loopt ook nog flink te krabben)... Betekent dat dat het spul gewoon niet werkt? Ik heb ook omgevingsspray gekocht, dus we gaan dit weekend het hele huis vlooi-vrij maken Maargoed, ik ben dus wel benieuwd of ik misschien nog een andere spray of iets dergelijks moet kopen om de hond ook vlooi-vrij te maken... Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Als je alleen de hond doet, blijven de vlooien in huis. 1 vlo op de hond betekend 20 op de grond. Ok'e, je hebt al 2 goede dingen gedaan. De hond behandelen (niet nog eens doen he!) en omgevingsspray gekocht. Stap 2: Alles van stof waar de hond op ligt in de was doen, goed heet wassen (60 graden liefst) of in de vriezer leggen. Heel het huis stofzuigen, ook daar waar de hond niet komt aangezien je de eitjes met je meeneemt onder je schoenen, alle plinten, kieren, matjes, goed stofzuigen, stofzuigerzak in een afgesloten zak doen en weggooien. Gelijk! Doe je dat niet springen de vlooien weer uit de stofzuiger.. Als het goed is moet je er daarna vanaf zijn. Schoenen enzo goed uitkloppen kan geen kwaad, liefst ook onder alle bedden en kastejs enzo zuigen. (heb je dat ook weer eens gedaan ) Veel succes er mee, het is veel werk, maar een vlooienplaag is veel erger! Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2007 pff klinkt vermoeiend maargoed, als het helpt heb ik het er wel voor over. Ben gelukkig al begonnen met het opruimen van het huis, dus hopelijk ben ik in een halve dag wel klaar Maar ik dacht dat die druppels ervoor zorgden dat volwassen vlooien op de hond dood gaan. Waarom zie ik er dan af en toe nog eentje vrolijk over z'n buik lopen? Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 10 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2007 Ehm, het middel zit in het bloed van de hond, dus als de vlo (ik wil heel de tijd vlooi tikken ) het bloed opzuigt krijgt hij gif binnen en gaat dood. Denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2007 en ik hebgewoon geen huisdieren (maar zorg wel voor de konijnen van mijn broertjes, want dat vergeten ze zelf vaak een beetje ) Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2007 wees blij heb je ook geen last van vlooien in huis Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten