Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Heey

Omdat in alle topics iedereen altijd maar "on topic" moet zijn

dacht ik dat het misschien wel leuk was om juist een "off topic"-topic te maken.

Het zou als volgt moeten gaan:

Iemand post iets en vervolgens pikt de volgende user daar één woord of zin of stukje uit en 'borduurd' daar op verder en de daarop volgende user doet dat dan ook weer...

Volledig 'off topic' reageren dus widegrin.gifpuh2.gif

Dus: "veel succes" volgende user flower.gif

pik maar wat uit deze post clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 462
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

hihi, dit doet mij denken aan een spel, spraakwaterval
smile.gif

Borduurt,

Weet je, mijn moeder borduurde vroeger, en veel ook jammer genoeg is ze daar nu mee gestopt, en hebben we wel een heleboel spukketjes over, maar geen tijd
puh2.gif

Ehm, Jipke, tijd bestaat helemaal niet. Tijd is verzonnen door mensen om te kunnen verklaren waarom we niet meerdere dimensies tegelijk kunnen zien. Mja.

Link naar bericht
Deel via andere websites

party.gif

Leuk dat het topic leuk gevonden wordt ! widegrin.gif

Even een herinneringetje:

Het zou als volgt moeten gaan:

Iemand post iets en vervolgens pikt de volgende user daar één woord of zin of stukje uit en 'borduurd' daar op verder en de daarop volgende user doet dat dan ook weer...

Volledig 'off topic' reageren dus

Misschien is het handig om het woord, zin of stukje waar je, dus off topic, op doorborduurd even te quoten.

Ik zie ook dat sommige maar 'gewoon iets posten'. Leuk natuurlijk puh2.gif

Maar het is de bedoeling om iets uit de vorige post te pikken.

Dat is dan de enige 'regel' aan dit 'spel'

Veel plezier dan maar weer widegrin.gifyes.gif

============================

Dan zal ik gelijk maar verder gaan...

Quote:
gevallen!

Jaren geleden, op school, tijdens de gymles, waren we aan het hockeyen. Toen werd mij de bal aangespeelt en ik ging met de stick richting de bal. Ware het niet dat die bal tussen mijn benen rolde...en ik de stick dus ook die kant op duwde. hamer.gif Zodoende viel ik dus tegen de muur en was mijn arm gebroken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

...Sonata Arctica ...

Dat klopt en niet alleen die, maar de bijbel geeft ook zo'n voorbeeld:

'15 De mensen probeerden ook kleine kinderen bij hem te brengen om ze door hem te laten aanraken. Toen de leerlingen dat zagen, berispten ze hen. 16 Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij.'

Hier zie je bijvoorbeeld dat de discipelen compleet off-topic gaan. hamer.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

De maatschappij verpaupert ook steeds meer. Normen en waarden veranderen of verslechteren.. De norm nu bv is.: keihard je muziek aan in de trein(vanaf mobiel) want iedereen behoort ervan te genieten.. Uhm mis ik nu iets? verbaasd.gif Of ben ik met m'n 18 jaar al weer te ouderwets dat ik dat niet vind kunnen? dis.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid