gewoon Paul 8 Geplaatst 4 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2007 de En we gaan met de trekker weer naar huis ja we gaan met de trekker weer naar huis ja we gaan met de trekker, we gaan met de trekker, we gaan met de trekker weer naar huis!! Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 huis mijn moeder is haar huis aan het verbouwen Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 haar ik wil iets nieuws met mijn haar, ik weet alleen niet wat Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 alleen Nu is mn leuke zwijmel-maatje weg en nu ben ik helemaal alleen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 weg de weg stopt nooit, gaat altijd verder Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 het lijkt wel of er nooit een einde komt aan deze dag.... Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 dag dag sinterklaasje daahaag, daahaag, daahaag, daahaag, zwarte piet.... Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 oeps.. boterhammen uit het broodrooster, zitten er ineens zwarte randjes aan.. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 broodrooster Waarom een broodrooster als zelf brood bakken ook kan? Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Zit ik net muziek te luisteren, is de wasmachine klaar... Over toeval gesproken! Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 ik ik ben morgen jarig Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Morgen ben ik niet jarig, maar de dag na overmorgen gezellig wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 . (Ofwel de punt) Timon geeft een stille hint over het jarig zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2007 jarig Toen ik jarig was, kreeg op precies op die datum geen eigen topic, nee die maakte Annzie aan op de eerste zaterdag na mijn verjaardag, nadat ik het tegen haar zei op msn. Is niet erg hoor, maatr ik dacht iedereen vind het leuk om te weten. Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2007 zaterdag ga ik naar de wigwam en ik heb er errug zin in Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2007 naar de regen moet ergens anders naar toe ik ga bbqen vanavond Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2007 vanavond Ik moet vanavond op tijd gaan slapen... Link naar bericht Deel via andere websites
HappyFeet 0 Geplaatst 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2007 slapen ik en slapen is geen goede combinatie... Het lukt me gewoon niet om langer dan een uur achter elkaar s'nachts te slapen Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2007 Langer, ik wou dat ik het was. Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2007 Nou, da's toevallig... Begin ik te typen, zie ik ineens dat Kenneth een post geschreven heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2007 post Pieter Post, Pieter Post, met zijn post, verdient de kost Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2007 wat is het toch fijn om weer aan het werk te zijn.. Heerlijk... Ben je een dagje ziek. Zijn de volgende dag alle defects waar je mee bezig was opgelost Ik moet vaker ziek worden.... Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2007 opgelost iemand ooit een keer een film gezien waar moorden niet werden opgelost?? ik niet... Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2007 waar waar het hart vol van is stroomt de mond van over. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2007 het is bijna weekend Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten