PiB 0 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 Quote: Op maandag 02 juli 2007 19:31:23 schreef Light Jr. het volgende: [...] Idd een erg goede film. Maar ook een echte "volwassen" film qua thematiek, lijkt me niet geschikt voor 12-jarigen. Met wat toelichting en een goede geleide discussie moet het wel kunnen toch? Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 Million Dollar Baby SLECHT?! Dude! Donnie Darko gaat over een puber, kunnen ze zich mee identificeren. Dat ze er geen bal van begrijpen maakt weinig uit, de meeste volwassenen snappen er ook geen bal van. Link naar bericht Deel via andere websites
Bronze 0 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 Quote: Op zondag 01 juli 2007 21:39:28 schreef Hester het volgende: Hallo allemaal, Wie o wie kan mij een leerzame doch leuke film aanraden voor jongeren van 12 t/m pakweg 23 jaar? In onze woonplaats wordt er in de zomervakantie altijd een Vakantie Bijbel Club georganiseerd en wij hebben als jeugdleiding de locatie 1 avond ter beschikking. We willen op die avond graag een aantrekkelijke maar ook inhoudelijke film draaien. Helaas weten we nog niet welke en is het wel de bedoeling dat we dat binnen een paar dagen besloten hebben (i.v.m. flyers). Alle ideeen zijn dus welkom, hoe meer hoe beter. Alvast bedankt! link Hier heb je een aantal films over de lijdende kerk in China en in moslims landen en andere landen. Ik heb zelf 'bamboe in de winter' en 'Behind the sun' gezien en die lieten zien, wat de christenen daar over hebben voor God. Best leerzaam. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 -Operation Dumbo Drop - erg melig en met een goede boodschap, valt qua vloeken enzo ook wel mee dacht ik, ik heb 'm vorige week nog gekeken en ik lig er echt dubbel om -Escape from Absolom - gevangenisfilm, maar dan anders. Wel gewelddadig hier en daar. Seks komt er niet in voor, sterker nog er zit geen enkele vrouw in de hele film! -Ice Age, blijft grappig voor elke leeftijdscategorie! -The Patriot, met Mel Gibson. Is wel 16+ maar o zo mooi... Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 ..Lijdende Kerk staat voor mij bekend als in 'het vagevuur'. Je zal vast lijdende christenen bedoelen toch? Link naar bericht Deel via andere websites
theklaz 0 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 Quote: Op maandag 02 juli 2007 19:38:18 schreef Light Jr. het volgende: Donnie Darko gaat over een puber, kunnen ze zich mee identificeren. Dat ze er geen bal van begrijpen maakt weinig uit, de meeste volwassenen snappen er ook geen bal van. 12 jaar is nog niet echt een puberleeftijd. En het is sowieso een film die niet een heel breed publiek zal aanspreken. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 Quote: Op maandag 02 juli 2007 21:37:42 schreef theklaz het volgende: [...] 12 jaar is nog niet echt een puberleeftijd. En het is sowieso een film die niet een heel breed publiek zal aanspreken. Ik kan uit eigen ervaring voor de klas vertellen dat ook veel 12 jarigen al aan het (pre) puberen zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
robinwithaar 0 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 Zelf vind ik The Climb link en SIX link erg mooi. Leuk voor jongeren (en ouderen) met een hele goede boodschap... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2007 Quote: Op maandag 02 juli 2007 20:58:05 schreef Thorgrem het volgende: ..Lijdende Kerk staat voor mij bekend als in 'het vagevuur'. Je zal vast lijdende christenen bedoelen toch? Ja, dus de lijdende kerk Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten