ArjenE 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 ik vind hem tof... vooral nummer 1 lekker dream theater-achtig Mighty to save is ook leuk uitgevoerd. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Quote: Op maandag 04 juni 2007 18:08:21 schreef jeffrey_1989 het volgende: Ik vind hem dit jaar niet echt geweldig of zo (zacht uitgedrukt). Weinig mooie nummers. Ik heb een hekel aan vertalingen (echt waar). Ik prijs U met mijn dans bijvoorbeeld. Dat klinkt niet in het nederlands, vind ik. (maja dat is mijn persoonlijke mening anderen zien dat anders dus tsja) Evenals Maak groot onze God. In het engels is het How great is our God. Dat betekent toch wel iets anders maar ja. De enige die ik wel aardig vind is God regeert (vertaling van God He reigns van Hillsong United ). Verder niet veel bijzonders/niks moois. Wat is dan de engelse versie van Ik prijs U met mijn dans verder van Maak groot onze God, helemaal mee-eens Link naar bericht Deel via andere websites
thijssieboi 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 Uhm.. I praise You with the dance, misschien..? Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 van de Casting Crowns Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2007 owja... schaam schaam Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2007 Enorm veel mensen beleven plezier aan iedere release van Opwekking die er komt. Daarnaast vind ik dat de bundel heel veel waardevolle nummers bevat. Niettemin vind ik het de laatste jaren wel heel erg vaak meer van hetzelfde. Er komt weinig echt verfrissends meer bij. Teksten zijn voorspelbaar, muziek ronduit saai en er zijn steeds meer toeters en bellen nodig om de aandacht erbij te houden. Onevenredig veel materiaal is afkomstig van een klein groepje artiesten. Wat van lieverlee ontstaan is, is een traditie compleet met (jaarlijkse) rituelen. Het risico inteelt is uitsterving; dat geldt ook voor muziek. Het zou goed zijn als de stichting Opwekking de deuren eens zou openzetten; ook binnen de worship-stijl is veel meer variatie mogelijk, zowel muzikaal als tektueel, dan dat nu gebeurt Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenE 0 Geplaatst 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2007 dat luister je toch lekker niet Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Wat vind jij er dan van? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Wat moet er veranderd worden dan? Opwekking op een overstuurd orgel en donderende basgitaren? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Quote: Op donderdag 26 juli 2007 17:01:25 schreef Raido het volgende: Wat moet er veranderd worden dan? Opwekking op een overstuurd orgel en donderende basgitaren? Jumpstyle schijnt nu helemaal hip te zijn. Misschien dat ze daar wat mee kunnen? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2007 Even wachten en er komt van het 'Jumpen in de Geest'. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 27 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2007 Quote: Op donderdag 26 juli 2007 19:41:08 schreef Gorthaur het volgende: Even wachten en er komt van het 'Jumpen in de Geest'. Breng ze nou niet op een idee Edit; te laat... link Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 27 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2007 Quote: Op donderdag 26 juli 2007 19:41:08 schreef Gorthaur het volgende: Even wachten en er komt van het 'Jumpen in de Geest'. * hopeloos moet gelijk denken aan een liedje van de WWMT Jumping in the house of God Jump up, jump in the house Jumping in the house of God Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2007 De stijl mag wat mij betreft hetzelfde blijven; alleen mag het wat sprankelender, origineler en gedurfder. Wat heeft het voor zin om ieder jaar nummers toe te voegen die precies lijken op de zeshonderd-en-nogwat die er al zijn! Bovendien ben ik het met één van de vorige lezers eens dat het overslaan van 666 een dieptepunt is: "God heeft ons niet een geest van lafhartigheid gegeven, maar een geest van kracht, liefde en bezonnenheid." Misschien is het leuk om een "schrijf opwekking 666" wedstrijd te houden! Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 1 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2007 die is er al, georganiseerd door GoedGelovig.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten