Spring naar bijdragen

Nieuwe Opwekkingcd & Live@opwekking


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

eej,

Ik ben benieuwd naar wie de nieuwste cd van Opwekking (nummer 30) en/of de nieuwste live@opwekking (nummer 10 Mystery) cd al heeft gehoord. En zo ja, wat je er van vindsmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

|De gewone opwekking vind ik 'gewoon', net als andere jaren. Veel vertalingen, nummertje uit Life@Opwekking en tsja.. er is er nog niet 1tje die er voor mij echt uitspringt (had ik vorig jaar wel met bijv. 638 en 640)

Life@Opwekking nog niks van gehoord (iig niet bewust puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

ik vind van opwekking nummer 5 op de cd ( ff zoeke welk nummer dat is qua opwekkingengel.gif nummero 655) er uit springensmile.gif dies leukpuh2.gif

en inderdaad de live@opwekking cd is echt anders dan andere jarenwidegrin.gif zo gaaf!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de nieuwe opwekkings cd nr 30 gekocht men vader was zo lief om de helft te betalen puh2.gif . ( was men moeder het niet mee eens boosrood.gif ) maar ik wel. hij is heel mooi. ik heb ook al de nieuwe gitaar akkoorde . maar ik vond de vroige mooier nr 29 en op nr 27 vind ik ook hele mooie leideren staan. ik hou zo van opwekking en dan lekker met je gitaar meespelen. dat is nou relaxed.

yoyo knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Life @ Opwekking is zeker vet! Zitten aantal leuke nummertjes zoals Only One. 'Normale' Opwekking cd is inderdaad weer net als vorig jaar: veel (te veel) vertaalde liedjes waarvan je de meeste al kent. Je kunt ze trouwens op gospel.nl gewoon beluisteren (previews) hoor, die cd's smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb de nieuwste CD van opwekking geweigerd te kopen of te beluisteren als een vorm van protest tegen het niet opnemen van nummer 666 in de bundel.

Ik heb wel het inlegvel gelezen en ik ken er geen 1 van...
noparty.gif

Dat vind ik nou zo belachelijk. Dat stichting opwekking de keus maakt om 666 niet in de bundel te verwerken omdat er een groot deel van de christenen is die daar aanstoot aan nemen, vind ik van de stichting opwekking een vorm van respect. Dat ik het onnodig en overbodig vind om dat nummer niet op te nemen, is mijn mening. Maar om dan in protest te gaan? Helemaal onnodig dus.

En ja, de nieuwe opwekkingcd is gaaf!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat vind ik nou zo belachelijk. Dat stichting opwekking de keus maakt om 666 niet in de bundel te verwerken omdat er een groot deel van de christenen is die daar aanstoot aan nemen, vind ik van de stichting opwekking een vorm van respect. Dat ik het onnodig en overbodig vind om dat nummer niet op te nemen, is mijn mening. Maar om dan in protest te gaan? Helemaal onnodig dus.

Wellicht is het een discussie die hier in dit topic niet helemaal op zijn plaats is, maar Ik behoor dus niet tot die groep Christenen die daar aanstoot aan nemen. Ik neem er zelfs (haast) aanstoot aan dat ze het NIET doen. Alsof puur het getal 666 zelf al een Demonische invloed zou hebben op de Opwekkingsbundel. De Stichting Opwekking heeft mij niet kunnen overtuigen van haar gelijk.

Ze hadden juist een statement kunnen maken door juist een geweldig overwinningslied te kiezen.

BOT: is er ook een nieuwe Opwekking voor kinderen uit?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind hem dit jaar niet echt geweldig of zo (zacht uitgedrukt). Weinig mooie nummers. Ik heb een hekel aan vertalingen (echt waar). Ik prijs U met mijn dans bijvoorbeeld. Dat klinkt niet in het nederlands, vind ik. (maja dat is mijn persoonlijke mening anderen zien dat anders dus tsja) Evenals Maak groot onze God. In het engels is het How great is our God. Dat betekent toch wel iets anders maar ja. De enige die ik wel aardig vind is God regeert (vertaling van God He reigns van Hillsong Unitedpuh2.gif). Verder niet veel bijzonders/niks moois.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid