Spring naar bijdragen

An Inconvenient Truth


Aanbevolen berichten

Quote:

Chavez: "als het klimaat een bank was, zou het al lang gered zijn". QFT. Pretty sad truth though...

Chavez laat zich weer eens van zijn populistische kant zien. Amusant, maar nietszeggend. Het klimaat kan niet gered worden door er gewoon wat geld tegenaan te gooien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Is dat zo?

:

Ik denk het wel. Zie bijv. de onlangs uitgelekte mailtjes.

Quote:

Je kunt hooguit stellen dat het moeilijk dan wel onmogelijk is om stellig voorspellingen te doen over een complex systeem als het klimaat, maar verder dan dat lijkt het me allemaal wel redelijk onderbouwt dat er wat aan de hand is.

:

Op het moment dat men stelselmatig poogt kritisch onderzoek naar onderzoeken te hinderen denk ik dat we mogen spreken over een gebrek aan zelfkritiek.

Quote:

De critici zijn eerder de groep die wat aan zelfreflectie moet gaan doen heb ik het idee. Was het niet een kwart van de VS dat denkt dat de klimaatsverandering zo vlak voor de wederkomst niet zo belangrijk is? (Maar een 1:5 lopende SUV wel weer onmisbaar is tijdens de Apocalyps)

:gaap:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Moet je als mod niet een zekere onpartijdigheid hebben? Is er niet een soort code die dit soort reacties ontmoedigt?

Als mod is het mij niet verboden om een mening te hebben en ik vond en vind de verwijzing naar apocalyptische denken bij Amerikaanse christen en de bijgevoegde sneer (zo kwam het bij mij iig. over) vrij smakeloos.

Dat belet niet dat mijn reactie evenmin van veel stijl getuigde. Mijn excuses daarvoorsmile.gif. (En voor mijn wat late reactie mag je de NS de schuld gevenknipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Als mod is het mij niet verboden om een mening te hebben en ik vond en vind de verwijzing naar apocalyptische denken bij Amerikaanse christen en de bijgevoegde sneer (zo kwam het bij mij iig. over) vrij smakeloos.

Dat type christen verdient nu eenmaal smakeloze reacties. En sneren en zo. En achterlijkheid is geen zonde, maar als minder achterlijken je dan vervolgens in de zeik zetten moet je ook sportief blijven. Denk ik dan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid