Spring naar bijdragen

Klaarkomen zondig?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

Quote:

Ach ja, ik ben tegen enige aanrakingen van/naar de ander op het lichaam behalve op de lippen voor het huwelijk
smile.gif
Gewoon, omdat ik er slechte ervaringen mee heb, en ik het voorspel ook zie als sex.

Ik heb diep respect voor je! meen ik serieus!

En ik hoop ook serieus dat je t gaat volhouden.. u go girl! party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Naar aanleiding van een ander topic kreeg ik het idee dat klaarkomen endan met name voor de vrouw (voorspel) zondig zou zijn.

In mijn ogen is het lichaam geschapen door God inclusief de clitoris en de eikel dus zou klaarkomen (mits binnen het huwelijk) absoluut niet zondig zijn maar zelfs gezond.

Mannen moeten overigens over het algemeen klaarkomen om een zaadlozing te krijgen.

Ik kreeg het idee dat het belangrijk was dat het alleen om 'de daad' ging maar vrouwen komen zelden zonder voorspel en dat gevoelige plekje zit er niet voor niks.

Dus wat is jullie visie hierop; is genieten van seks zondig?

Ik vind zeker van niet binnen het huwelijk en met toestemming van allebei de partners.
smile.gif

Ben wel benieuwd naar jullie reacties zeker daar er vast ook mensen zijn die het absoluut niet met me eens zullen zijn.

de mensch is geschapen naar hetr evenbeeld God's maar Hij heeft zich door de zondeval gedistancieerd.

Toch heeft Hij ook de clitoris gemaakt, en nie om ons zondig te maken, maar om te kunnen genieten van de seks wanneer wij dit bedrijven met onze partner.

Link naar bericht
Deel via andere websites

is het een zonde voor een vrouw om klaar te komen?

Ik denk eerder dat het een zonde is van de man als hij zijn vrouw niet bevredigt bij de huwelijksseks...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:

Naar aanleiding van een ander topic kreeg ik het idee dat klaarkomen endan met name voor de vrouw (voorspel) zondig zou zijn.

In mijn ogen is het lichaam geschapen door God inclusief de clitoris en de eikel dus zou klaarkomen (mits binnen het huwelijk) absoluut niet zondig zijn maar zelfs gezond.

Mannen moeten overigens over het algemeen klaarkomen om een zaadlozing te krijgen.

Ik kreeg het idee dat het belangrijk was dat het alleen om 'de daad' ging maar vrouwen komen zelden zonder voorspel en dat gevoelige plekje zit er niet voor niks.

Dus wat is jullie visie hierop; is genieten van seks zondig?

Ik vind zeker van niet binnen het huwelijk en met toestemming van allebei de partners.
smile.gif

Ben wel benieuwd naar jullie reacties zeker daar er vast ook mensen zijn die het absoluut niet met me eens zullen zijn.

God heeft sex toch uitgevonden? "dus het klaarkomen ook"

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid