The Black Mathematician 82 Geplaatst 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2007 Ben ik nou dyslectisch dat ik elke keer als ik dit topic in de active topics list zie staan "Klaarkomen op zondag?" lees? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2007 ROFL Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2007 Quote: Op vrijdag 17 augustus 2007 21:22:40 schreef The Black Mathematician het volgende: Ben ik nou dyslectisch dat ik elke keer als ik dit topic in de active topics list zie staan "Klaarkomen op zondag?" lees? Ik denk het.... Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Iedere keer dat een vrouw klaarkomt wenen de engelen in de hemel; is dat wat je wilt horen? Nou het lijkt me dat die clit er met een doel zit. En dan bedoel ik een doel anders dan: Vrouwen tot het hellevuur doemen. Gebruiken dus dat ding, het is er voor. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Quote: Op donderdag 09 augustus 2007 21:41:06 schreef Frique het volgende: Ach ja, ik ben tegen enige aanrakingen van/naar de ander op het lichaam behalve op de lippen voor het huwelijk Gewoon, omdat ik er slechte ervaringen mee heb, en ik het voorspel ook zie als sex. Ik heb diep respect voor je! meen ik serieus! En ik hoop ook serieus dat je t gaat volhouden.. u go girl! Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Quote: Op donderdag 16 augustus 2007 12:42:21 schreef Frique het volgende: ja, knuffels wel, zoenen ook wel, maar niet verder gaan dan dat. En ik denk zeker dat ik dat vol ga houden ^^ Heel goed. Het is de beste manier om ermee om te gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
biajas 0 Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Quote: Op woensdag 24 januari 2007 08:43:47 schreef Judith het volgende: Naar aanleiding van een ander topic kreeg ik het idee dat klaarkomen endan met name voor de vrouw (voorspel) zondig zou zijn. In mijn ogen is het lichaam geschapen door God inclusief de clitoris en de eikel dus zou klaarkomen (mits binnen het huwelijk) absoluut niet zondig zijn maar zelfs gezond. Mannen moeten overigens over het algemeen klaarkomen om een zaadlozing te krijgen. Ik kreeg het idee dat het belangrijk was dat het alleen om 'de daad' ging maar vrouwen komen zelden zonder voorspel en dat gevoelige plekje zit er niet voor niks. Dus wat is jullie visie hierop; is genieten van seks zondig? Ik vind zeker van niet binnen het huwelijk en met toestemming van allebei de partners. Ben wel benieuwd naar jullie reacties zeker daar er vast ook mensen zijn die het absoluut niet met me eens zullen zijn. de mensch is geschapen naar hetr evenbeeld God's maar Hij heeft zich door de zondeval gedistancieerd. Toch heeft Hij ook de clitoris gemaakt, en nie om ons zondig te maken, maar om te kunnen genieten van de seks wanneer wij dit bedrijven met onze partner. Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 is het een zonde voor een vrouw om klaar te komen? Ik denk eerder dat het een zonde is van de man als hij zijn vrouw niet bevredigt bij de huwelijksseks... Link naar bericht Deel via andere websites
Beckytje 0 Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Seks is er ook om van te genieten en niet alleen om kindertjes te krijgen! Dus klaarkomen is natuurlijk en geen zonde, al zeker niet binnen het huwelijk. Dezelfde situatie voor het huwelijk is voor discussie vatbaar Link naar bericht Deel via andere websites
Booster 0 Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Quote: Op woensdag 24 januari 2007 08:43:47 schreef Judith het volgende: Naar aanleiding van een ander topic kreeg ik het idee dat klaarkomen endan met name voor de vrouw (voorspel) zondig zou zijn. In mijn ogen is het lichaam geschapen door God inclusief de clitoris en de eikel dus zou klaarkomen (mits binnen het huwelijk) absoluut niet zondig zijn maar zelfs gezond. Mannen moeten overigens over het algemeen klaarkomen om een zaadlozing te krijgen. Ik kreeg het idee dat het belangrijk was dat het alleen om 'de daad' ging maar vrouwen komen zelden zonder voorspel en dat gevoelige plekje zit er niet voor niks. Dus wat is jullie visie hierop; is genieten van seks zondig? Ik vind zeker van niet binnen het huwelijk en met toestemming van allebei de partners. Ben wel benieuwd naar jullie reacties zeker daar er vast ook mensen zijn die het absoluut niet met me eens zullen zijn. God heeft sex toch uitgevonden? "dus het klaarkomen ook" Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten