Spring naar bijdragen

The Beatles, satanisch?


Aanbevolen berichten

Quote:
Op donderdag 01 februari 2007 14:53:45 schreef Mr. Emilio het volgende:

Maar maakt dat Elvis, The Beatles, Stones (en Jackson
yes.gifyes.gif
) ook satanisch? Ik weet niet of je dat wel zo kunt stellen. Ze denken/dachten iig zelf (voor zover mijn kennis strekt) van niet.

Maar je hoeft ook niet direct zelf satanisch te zijn om een slechte invloed te hebben. De meeste misdadigers zijn ook niet satanisch, maar dat wil niet zeggen dat ze geen slechte invloed hebben op hun omgeving. Die invloed echter is er wel eentje die als slecht is te omschrijven, in die zin ook als anti-Goddelijk, omdat het het plan van God met deze aarde tegenwerkt. En wie is dan de ultieme tegenstander van God, dat is inderdaad wel weer Satan. Dus in die zin vind ik het niet een heel vreemde link.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 83
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Er wordt anders wel vaak beweerd dat heel veel (rock/pop) muzikanten (letterlijk) hun ziel aan de duivel verkocht hebben in ruil voor roem en rijkdom.

Citaat van de site naarhouse.nl over een in EC niet onbekende documentaire.

They sold their souls for rock & roll

Naar House heeft vanuit Amerika een indrukwekkende en goed gedocumenteerde productie over rock- en popmuziek beschikbaar gekregen met als doel deze ook in Nederland zoveel mogelijk te verspreiden. De video/DVD is zeer onthullend en bevat materiaal dat u niet zult zien op televisie of tegen zult komen in de overige media.

Te zien is het ontstaan van de rock- en popmuziek in de zestiger jaren en het verloop daarvan in de afgelopen tientallen jaren. Ook de huidige muziek-scene komt ruimschoots aan bod. Dus van Elvis Presly, de Beatles, de Rolling Stones, AC/DC en The Doors tot en met Marilyn Manson, Madonna, David Bowie, de Spicegirls, Eminem, de Backstreet Boys en Britney Spears.

De documantaire is gebaseerd op gedegen onderzoek en laat zien dat er satanisme achter de muziek zit en wat dat doet met onze jongeren. Satanisme, geweld, drugs, rebellie, seks, abortus, homofilie, moord en zelfmoord komen naar voren, maar ook Gods visie vanuit de Bijbel op dit alles, een duidelijke waarschuwing voor de hel en een oproep tot bekering tot de levende God en zijn Zoon Jezus.

Ik weet het niet....

Ook in de boeken van Rebecca Brown M.D. wordt er gesproken over een pact tussen rocksterren en Satan. Ik weet niet of de Beatles ook in geheim hun handtekening in bloed onder een contract met Lucifer gezet hebben... smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat er in de wereld meer mensen zijn die hun liefde zagen opbloeien bij nummers als i wanna hold your hand, all you need is love en dergelijke, dan dat er mensen zijn die zich na het luisteren van de Beatles overgaven aan Satanische/Demonische krachten.

Dus wat dat betreft, stel dat ze een geheime satanische groep waren dan waren ze in elk geval geen doeltreffende, want de weegschaal slaat naar de vele reactie's van bewonderaars cq liefhebbers toch wel door naar het positieve puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Citaat van de site naarhouse.nl over een in EC niet onbekende documentaire.

They sold their souls for rock & roll

In 'Zie Satan achter de Rooms-Katholieke Kerk De Film' staat dat de RKK de hoer van Babylon is, en in 'De Geest Ontmaskerd, de Ware Aard van de Charismatici' staat dat het allemaal psychologische onzin is..

Ergo; het is nogal goedkoop om met een anti-popmuziek film aan te komen zakken als bewijs dat de Beatles satanistisch (hikt van het lachen) zouden zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 01 februari 2007 15:32:01 schreef Mr. Emilio het volgende:

Er wordt anders wel vaak beweerd dat heel veel (rock/pop) muzikanten (letterlijk) hun ziel aan de duivel verkocht hebben in ruil voor roem en rijkdom.

Citaat van de site naarhouse.nl over een in EC niet onbekende documentaire.

They sold their souls for rock & roll

Naar House heeft vanuit Amerika een indrukwekkende en goed gedocumenteerde productie over rock- en popmuziek beschikbaar gekregen met als doel deze ook in Nederland zoveel mogelijk te verspreiden. De video/DVD is zeer onthullend en bevat materiaal dat u niet zult zien op televisie of tegen zult komen in de overige media.

Te zien is het ontstaan van de rock- en popmuziek in de zestiger jaren en het verloop daarvan in de afgelopen tientallen jaren. Ook de huidige muziek-scene komt ruimschoots aan bod. Dus van Elvis Presly, de Beatles, de Rolling Stones, AC/DC en The Doors tot en met Marilyn Manson, Madonna, David Bowie, de Spicegirls, Eminem, de Backstreet Boys en Britney Spears.

De documantaire is gebaseerd op gedegen onderzoek en laat zien dat er satanisme achter de muziek zit en wat dat doet met onze jongeren. Satanisme, geweld, drugs, rebellie, seks, abortus, homofilie, moord en zelfmoord komen naar voren, maar ook Gods visie vanuit de Bijbel op dit alles, een duidelijke waarschuwing voor de hel en een oproep tot bekering tot de levende God en zijn Zoon Jezus.

Ik weet het niet....

Ook in de boeken van Rebecca Brown M.D. wordt er gesproken over een pact tussen rocksterren en Satan. Ik weet niet of de Beatles ook in geheim hun handtekening in bloed onder een contract met Lucifer gezet hebben...
smile.gif

Jazeker. Wat alleen voor de meeste popsterren nogal een probleem blijkt, is het achteruit zingen. De meesten krijgen dat maar niet onder de knie, en zoals je weet (er is vast een docu over) wordt je dan onmiddelijk uit satans dienst ontslagen. Niet achteruit zingen, geen contract devil.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 01 februari 2007 15:32:01 schreef Mr. Emilio het volgende:

Er wordt anders wel vaak beweerd dat heel veel (rock/pop) muzikanten (letterlijk) hun ziel aan de duivel verkocht hebben in ruil voor roem en rijkdom.

Citaat van de site naarhouse.nl over een in EC niet onbekende documentaire.

They sold their souls for rock & roll

Naar House heeft vanuit Amerika een indrukwekkende en goed gedocumenteerde productie over rock- en popmuziek beschikbaar gekregen met als doel deze ook in Nederland zoveel mogelijk te verspreiden. De video/DVD is zeer onthullend en bevat materiaal dat u niet zult zien op televisie of tegen zult komen in de overige media.

Te zien is het ontstaan van de rock- en popmuziek in de zestiger jaren en het verloop daarvan in de afgelopen tientallen jaren. Ook de huidige muziek-scene komt ruimschoots aan bod. Dus van Elvis Presly, de Beatles, de Rolling Stones, AC/DC en The Doors tot en met Marilyn Manson, Madonna, David Bowie, de Spicegirls, Eminem, de Backstreet Boys en Britney Spears.

De documantaire is gebaseerd op gedegen onderzoek en laat zien dat er satanisme achter de muziek zit en wat dat doet met onze jongeren. Satanisme, geweld, drugs, rebellie, seks, abortus, homofilie, moord en zelfmoord komen naar voren, maar ook Gods visie vanuit de Bijbel op dit alles, een duidelijke waarschuwing voor de hel en een oproep tot bekering tot de levende God en zijn Zoon Jezus.

Ik weet het niet....

Ook in de boeken van Rebecca Brown M.D. wordt er gesproken over een pact tussen rocksterren en Satan. Ik weet niet of de Beatles ook in geheim hun handtekening in bloed onder een contract met Lucifer gezet hebben...
smile.gif

Die heb ik wel grotendeels gezien, die docu is het betere oogkleppen werk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 01 februari 2007 19:27:47 schreef diakio het volgende:

[...]Jazeker. Wat alleen voor de meeste popsterren nogal een probleem blijkt, is het achteruit zingen. De meesten krijgen dat maar niet onder de knie, en zoals je weet (er is vast een docu over) wordt je dan onmiddelijk uit satans dienst ontslagen. Niet achteruit zingen, geen contract
devil.gif

Tenacious d (Jack Black) zingt welliswaar niet achteruit. Maar hij heeft wel een grote ontdekking gedaan. Naamelijk inward singing. Dat houd dus (volgens hem) in dat normale rockbands maar de helft van de tijd rocken omdat ze ook adem moeten halen. Jack Black kan echter ook zingen bij het inademen.

Download Tenacious d met het "lied" inward singing maar eens. Echt geniaal, maar je moet wel tegen wat veelvuldig gebruik van bepaalde woorden kunnen. Vooral het F*ck woord is geliefd bij Jack.

Samengevoegde post 01-2-2007 21:25:59:

Quote:
Op donderdag 01 februari 2007 19:14:40 schreef Harm-Jan het volgende:

[...]In 'Zie Satan achter de Rooms-Katholieke Kerk De Film' staat dat de RKK de hoer van Babylon is, en in 'De Geest Ontmaskerd, de Ware Aard van de Charismatici' staat dat het allemaal psychologische onzin is..

Waar kan ik die huren? rofl.gifknipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 01 februari 2007 21:24:58 schreef Thorgrem het volgende:

[...]

Tenacious d (Jack Black) zingt welliswaar niet achteruit. Maar hij heeft wel een grote ontdekking gedaan. Naamelijk inward singing. Dat houd dus (volgens hem) in dat normale rockbands maar de helft van de tijd rocken omdat ze ook adem moeten halen. Jack Black kan echter ook zingen bij het inademen.

Download Tenacious d met het "lied" inward singing maar eens. Echt geniaal, maar je moet wel tegen wat veelvuldig gebruik van bepaalde woorden kunnen. Vooral het F*ck woord is geliefd bij Jack.

Ik ben niet zo overgevoelig voor woordkeuze smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid