Spring naar bijdragen

Geen vuurwerk in Staphorst?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 59
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Gast Anon_phpbb

Lucas 6:

36 Wees barmhartig zoals jullie Vader barmhartig is. 37 Oordeel niet, dan zal er niet over je geoordeeld worden. Veroordeel niet, dan zul je niet veroordeeld worden. Vergeef, dan zal je vergeven worden. 38 Geef, dan zal je gegeven worden; een goede, stevig aangedrukte, goed geschudde en overvolle maat zal je worden toebedeeld. Want de maat die je voor anderen gebruikt, zal ook voor jullie worden gebruikt.’

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 years later...
Hmmm, de aktie van TMF gaat mij ook te ver, los van of er een begrafenis was of niet. Ik bedoel, je mag die anti-vuurwerkregeling net als ik onzin vinden, maar je hebt je nog wel aan die regeling te houden. En zéker als je te gast bent in het dorp, zoals TMF op dat moment was. Onzin-regelingen kun je altijd nog via de wettelijke wegen proberen aan te kaarten, daar is echt geen TMF voor nodig.

Hoe loop ik de Heer voor Zijn voeten?

ot3jf5.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid