ArjanH. 0 Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Quote: Op zaterdag 30 december 2006 08:12:12 schreef Michie23 het volgende: Ali B, is dat niet die voorbeeld-Marokkaan? Haahaha, nu staat iedereen morge vuurwerk af te steken Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Maaruhm, hoe korten ze naam nu af nu hij in staat van beschuldiging is gebracht, korter dan B kan niet geloof ik Op de tv hadden ze het over een boete die wordt opgelegd, ik hoop dat jet een taakstraf wordt, want die boete betaald TMF Link naar bericht Deel via andere websites
ArjanH. 0 Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ik denk Ali. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Lucas 6: 36 Wees barmhartig zoals jullie Vader barmhartig is. 37 Oordeel niet, dan zal er niet over je geoordeeld worden. Veroordeel niet, dan zul je niet veroordeeld worden. Vergeef, dan zal je vergeven worden. 38 Geef, dan zal je gegeven worden; een goede, stevig aangedrukte, goed geschudde en overvolle maat zal je worden toebedeeld. Want de maat die je voor anderen gebruikt, zal ook voor jullie worden gebruikt.’ Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ja.... en? Ga je zelf ook nog wat erbij zetten of kunnen we hier allemaal stukjes Bijbel neer gaan planten? Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Quote: Op zaterdag 30 december 2006 09:11:59 schreef Thorgrem het volgende: [...] Jazeker. De rapper met vele "hits" en zeer populair onder jongeren . correctie: KINDEREN en PréPubers Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Quote: Op zaterdag 30 december 2006 12:49:16 schreef ThijsK het volgende: Op de tv hadden ze het over een boete die wordt opgelegd, ik hoop dat jet een taakstraf wordt, want die boete betaald TMF Ik moest een werkstukje schrijven Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Gosh, wat een vervelende straf nou... Dat valt toch best mee? Het lijkt me eigenlijk dat je er gemakkelijk afgekomen bent. Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Ja daarom. Het was al een paar jaar geleden hoor, voor alle duidelijkheid Eerst moest ik een taakstraf doen, maar de datum waarop dat was kon ik niet, en toen moest ik maar een werkstukje schrijven. Ze waren vrij snel tevreden geloof ik Link naar bericht Deel via andere websites
Belangrijk 0 Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Hmmm, de aktie van TMF gaat mij ook te ver, los van of er een begrafenis was of niet. Ik bedoel, je mag die anti-vuurwerkregeling net als ik onzin vinden, maar je hebt je nog wel aan die regeling te houden. En zéker als je te gast bent in het dorp, zoals TMF op dat moment was. Onzin-regelingen kun je altijd nog via de wettelijke wegen proberen aan te kaarten, daar is echt geen TMF voor nodig. Hoe loop ik de Heer voor Zijn voeten? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten