Mister_L 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Ik heb gezocht, maar kon nu niet een topic vinden waar je nieuwe films kon promoten.. lijkt mij wel leuk laat ik maar beginnen: in december komt er een film uit genaamd The Nativity Story link Het beroemde verhaal van Maria en Jozefs trektocht naar Bethlehem, waar de geboorte van Jezus zal plaatsvinden jammer dat de trailer niet zoveel laat zien.. Link naar bericht Deel via andere websites
cp 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 De film One Night with the King lijkt me ook een goeie film! hij gaat over (een gedeelte van) het verhaal van Ester. link edit: in Amerika is deze film al uit! Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 link ? Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 @Ann: Dit gaat meer om films die nog niet uit zijn *als ik het goed begrijp*. Het topic wat jij aanwijst gaat over films die al uit zijn. Waarvan je al weet of ze mooi of niet mooi zijn. Mister_L heeft het ook over trailers en dan neem ik aan dat hij dus denkt dat ze mooi zijn op basis van kleine voorstukjes. Dus het is niet helemaal hetzelfde. Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 ik ben oa erg benieuwd naar kruistocht in spijkerbroek (cruisade in jeans) dat was een van de eerste boeken die ik als kind las... de voorstukjes zien er belovend uit en met mijn pathe unlimitidpas moet het geen probleem zijn... ! Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 The Departed lijkt me wel leuk: link Maarja ben al heel lang niet geweest omdat er naar mijn idee niet zulke toppers draaien. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Quote: Op maandag 06 november 2006 23:35:34 schreef -eva- het volgende: pathe unlimitidpas *kijkt jaloers* Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Van de films die nu draaien hebben er een paar een must-see status naar mijn inschatting: The Departed, Children of Men & Babel. Met name die laatste lijkt me erg tof, omdat het de nieuwe film is van de regisseur van Amores Perros en 21 Grams. Link naar bericht Deel via andere websites
Aike 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Quote: Op dinsdag 07 november 2006 10:35:12 schreef Light Jr. het volgende: Van de films die nu draaien hebben er een paar een must-see status naar mijn inschatting: The Departed, Children of Men & Babel. Met name die laatste lijkt me erg tof, omdat het de nieuwe film is van de regisseur van Amores Perros en 21 Grams. Misschien is het handig als iedereen van de titels een linkje maakt naar imdb/moviemeter/rt etc? Anders krijg je onduidelijkheid over de juiste spelling en om welke film het precies gaat. Bedoel je bijvoorbeeld met "Children of Men & Babel" niet gewoon "Babel"? Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Children of Men is ook een film. Met o.a. Clive Owen. Lijkt me wel een goeie op zich. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 ik vond children of men vreselijk... nu kan ik ook niet zo goed tegen geweld... en ik was moe toen ik de film zag, dus was overemotioneel.. mischien was dat 't. hij was vreselijk zielig... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Quote: Op dinsdag 07 november 2006 15:54:43 schreef Jippiej het volgende: ik vond children of men vreselijk... nu kan ik ook niet zo goed tegen geweld... en ik was moe toen ik de film zag, dus was overemotioneel.. mischien was dat 't. hij was vreselijk zielig... hij is zielig, maar ik vond em wel onwijs goed Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Quote: "Aike" schreef het volgende: Misschien is het handig als iedereen van de titels een linkje maakt naar imdb/moviemeter/rt etc? Anders krijg je onduidelijkheid over de juiste spelling en om welke film het precies gaat. Bedoel je bijvoorbeeld met "Children of Men & Babel" niet gewoon "Babel"? De volgende keer nummer ik ze wel ff. Met "Children of Men & Babel" bedoelde ik "Children of Men en Babel" Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst 13 november 2006 filmen (of is het nou films) van afgelope weekend 16 Blocks : is aanrader The king : niks aan Ice age 2 : eerste was beter. Cars : was ook best grappig hoodwinked : GEWELDIG (over the hedge idee. weer met een ADHD eekhoorn) geweldig gewoon Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst 13 november 2006 Quote: Op dinsdag 07 november 2006 17:40:16 schreef Mister_L het volgende: [...] hij is zielig veel te zielig Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 13 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2006 voor de mensen die forrest gump nog niet hebben gezien (noem geen namen) een aanrader! Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst 13 november 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst 14 november 2006 Monsterhouse gisteravond gezien uit verveling en tijdverdrijf (moest wachten tot ik kon bellen wat nogal lang duurde) maar BOT film is beetje vaag. niet zo van die moet ik nou echt zien. meer van. gewoon een keertje kijken om hem gezien te hebben. niet veel boeiends aan. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 19 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Hoodwinked Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 An American hounting. mja spannend maar nee(vind dat soort filmen steeds minder Saw3. nope nope nope. minder dan 1&2. ranzigger. en weer met een k*t open einde Lake House. niet afgekeken. moest naar huis. maar over 2 weken gaatie opnieuw 2 bij 3 (met beamer dus)gheheh. maar wat ik gezien heb heel leuk. echte aanrader Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 The lake house: wat een heerlijke film!! je moet wel goed opletten om de film te snappen en tsja het is een onmogelijke idee maar hij is zoooooooooooooooo leuk *zwijmelt* Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Quote: Op maandag 06 november 2006 23:35:34 schreef -eva- het volgende: ik ben oa erg benieuwd naar kruistocht in spijkerbroek (cruisade in jeans) dat was een van de eerste boeken die ik als kind las... de voorstukjes zien er belovend uit en met mijn pathe unlimitidpas moet het geen probleem zijn... ! ik heb m gister gezien, bij een speciale voorstelling waar ook de regisseur bij was tis echt een hele leuke film, alleen is het voor mij lang geleden dat ik de film heb gezien, maar er schijnt wel heel veel anders te zijn. Wat de regisseur bijvoorbeeld zei, in het boek heb je Leonardo en Marieke, in de film zijn die samengevoegd tot Jenne. Dat kan misschien jammer zijn, maar hij is erg mooi gefilmd!! Zeker kijken. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Ik ben van plan om vrijdag met een paar vriendinnen naar James Bond te gaan. Eens kijken of dat een beetje geloofwaardig is, blond met blauwe ogen Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 lijkt mij een goede film The Butterfly Effect is en blijft goed! haha en de geniale film "Dude, Where's My Car?" Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Quote: Op maandag 20 november 2006 21:23:46 schreef Mister_L het volgende: lijkt mij een goede film The Butterfly Effect is en blijft goed! Quote: Op maandag 20 november 2006 21:23:46 schreef Mister_L het volgende: haha en de geniale film "Dude, Where's My Car?" daar ben ik het dan weer minder mee eens ik was in september naar Step Up geweest, heel leuk, erg voorspelbaar Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten