Spring naar bijdragen

Wie heb je in het echt gezien?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 848
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Op de credible-meeting van sept. j.l. deze mensen (en Michie23 en volgens mij nog iemand, maar die staan niet op de foto).

En bij div. andere gelegenheden:

LaRosa

RobertF

Diakio

Pius XII

Therese

Iggi

Happy one

Nienke (vml. holla).

De volgende mensen ga ik - insj'Allah - binnenkort voor het eerst ontmoeten:

Anastasia

Ann

Tom

smile.gif

Quote:
Nog leuker is om er ook bij te vermelden hoe je dacht dat ze er uit zagen en hoe ze er in het wild uit zagen

Nienke zag er echt héél anders uit, dan ik me had voorgesteld (van haar had ik verwacht dat ze een typisch braaf GerGem-meisje zou zijn met dito haar en kleding, en dat was niet helemaal het geval engel.gif) En bij Diakio moet ik minstens even verbaasd hebben gekeken als bij Op Goed Geluk (die datingshow van Carry Tefsen, je weet wel, met dat scherm wat aan het eind van de aflevering naar beneden gaat) widegrin.gif Verder had ik me er óf niet zo'n duidelijke voorstelling van gemaakt, óf had ik al lang een foto gezien voordat ik de mensen IRL ontmoette.

Quote:
Op dinsdag 24 oktober 2006 14:45:36 schreef Thorgrem het volgende:

Ik heb bij mijn weten nog niemand van het forum in het echt gezien. En ook niemand heeft mij in het echt gezien
smile.gif
. Ben ik nu een van de weinigen die nog nooit in het wild gespot is
smile.gif
?

Ja, duh, dat schiet ook niet op, natuurlijk! Waarom kun jij nou niet in dat weekend, dat wij naar het klooster gaan puh2.gif (nou ja, je foto hebben we natuurlijk allemaal al gezien, dus niet van die openvallende monden zo van 'Huh, zie jij er zó uit!?' widegrin.gif)

Samengevoegde post 26-10-2006 7:10:42:

Quote:
Op dinsdag 24 oktober 2006 23:14:29 schreef diakio het volgende:

Maar goed, hoewel Diana mij niet gezien heeft volgens haar lijstje, is mijn lijstje:

Diana

Michiel

Iggi

Wateengedoe2

Pius de zoveelste

Jij en iggi vergeten nog iemand: Therèse

Maar die post hier eigenlijk nooit meer :

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op woensdag 25 oktober 2006 10:48:50 schreef Hester het volgende:

Hoera, ik sta bovenaan een lijstje
puh2.gif

Nu mijn lijst:

NienkeJ

* = meerdere keren gezien

** = van buiten Credible.nl

Mijn oprechte excuses als ik iemand vergeten ben.
smile.gif

nosmile.gif

ik moet een sterretje! boosrood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op woensdag 25 oktober 2006 12:04:55 schreef K. het volgende:

In real life ontmoet:

NienkeJ

* = Meerdere keren gezien.
smile.gif

en bij jou ook boosrood.gif

Quote:

Op donderdag 26 oktober 2006 07:03:39 schreef wateengedoe2 het volgende:

Nienke zag er echt héél anders uit, dan ik me had voorgesteld (van haar had ik verwacht dat ze een typisch braaf GerGem-meisje zou zijn met dito haar en kleding, en dat was niet helemaal het geval
engel.gif
)

rofl.gifflower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 04:03:35 schreef anastasia het volgende:

Dan ben je groot (1,82) fors (tegen/over de 90 kilo) en oud (46) Zou je denken dat je op een meeting opvalt
puh2.gif
maar er zijn maar een paar die zich m ij herinneren (snik)

Zie je wel, oude mensen worden niet meer serieus genomen
verbaasd.gifwidegrin.gif

ik kan je nog helemaal beschrijven hoor widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 07:03:39 schreef wateengedoe2 het volgende:

Samengevoegde post 26-10-2006 7:10:42:

[...]

Jij en iggi vergeten nog iemand: Therèse

Maar die post hier eigenlijk nooit meer
:

Ohh... je hebt helemaal gelijk. bloos.gif

Hoe kan ik die nu vergeten... engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 07:36:36 schreef wateengedoe2 het volgende:

[...]

Het was een compliment!
party.gifflower.gifknipoog_dicht.gif

party.gifparty.gif

ik ben er ook wel blij mee hoor, maar vind het ook wel erg grappig.. kheb zelf het idee dat ik er toch wel uitzie als 'refo' op een of andere manier.. knipoog_dicht.gifflower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:02:56 schreef NienkeJ het volgende:

[...]

party.gifparty.gif

ik ben er ook wel blij mee hoor, maar vind het ook wel erg grappig.. kheb zelf het idee dat ik er toch wel uitzie als 'refo' op een of andere manier..
knipoog_dicht.gifflower.gif

Dat is dus écht niet zo! Zelfs niet als je met hoofdbedekking en je bijbeltje loopt puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:04:55 schreef K. het volgende:

In real life ontmoet:

Levi*

Liset*

Hester*

JoostG*

Mark1987*

Eli7*

Joos

Joelle

Harm-Jan

NienkeJ

Gusto*

Hopeloos

Kimberly-18*

Michie23*

Gilrea

Meneer Theemuts

das fritsel

Magere Janhein

Annia

Dikkie

Thijs

Someone

WatEenGedoe2

Jeffrey_1989

Ol'Moth

Treggats

Renaldo

Karin1204

* = Meerdere keren gezien.
smile.gif

*kuch*

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
nog leuker is om er ook bij te vermelden hoe je dacht dat ze er uit zagen en hoe ze er in het wild uit zagen

Hester en JoostG zagen er ongeveer uit zoals ik ze voorgesteld had. Levi zag er heeeeeeeel anders uit als ik dacht. Ik had hem kleiner verwacht (waarom weet ik ook niet) en bovendien dacht ik dat ie vast wel ontzettend netjes gekleed zou zijn (met stropdas enzo) maar eigenlijk was het een hele normale jongen widegrin.gif. ennum K. was wat drukker dan ik dacht, maar die zag er wel ongeveer uit als dat ik me voorgesteld had. ennum Renaldo weet ik niet, die heb ik ook maar 1 minuut gezien ofzo puh2.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De meeste mensen die ik in het echt gezien heb waren wel ongeveer zoals ik verwacht had. Maar niet iedereen!

* Hester onderging een cultuurshock toen ze Arjen, Eric, Diana, Michiel en Levi voor het eerst zag. Vreemd genoeg ondertussen allemaal crewleden. nosmile.gif

Kort verslag van wat er in mijn hoofd opkwam bij het zien van de volgende personen:

Arjen: Is dat Arjen?

Eric: Huh, is dat Eric?

Diana: Huh, Diana? Oh, Diana!

Michiel: Dat kan Michiel niet zijn!

Levi: DAT KAN LEVI NIET ZIJN!!!

Overigens allemaal positief, hoor. flower.gif

Verder waren er veel mensen waar ik niet echt een beeld van had maar die mij echt positief verrasten. Bijvoorbeeld Thijssieboi, AJ, Magere Janhein, Das Fritsel en Ol Moth. En Annia en NienkeJ omdat ik ze zo lief over vond komen.

En alle andere mensen vond ik minstens even leuk, dus vreest niet als ik uw naam niet heb genoemd. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid