Morphogenesis 4 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Even een update Met sterretje achter de naam is meerdere keren gezien Biq-lu * AndreasJ * Dagmar * JoostG Ol Moth Anti-Religie maar Pro-Jezus Hananja Annzie Dubito Anastasia RobertF MarinusCopy Michiel Henriëtte Timon Eli7 Ramontezuma * Olorin * Iriacynte * Machiavelli Dingo BookerT * Think Churchfield Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ah, joepie dat kan ik ook: - Eli7 En dat was mijn lijst Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Quote: Op dinsdag 24 oktober 2006 14:14:18 schreef Eli7 het volgende: Best veel. Om met de (voormalige) mods te beginnen. - Naeva* - Joëlle* - JoostG* - Glenn* - ArjenV - RobertF* - Michiel* - Aviator* - Levi* - Raido* - NienkeJ* - ThijsK* - Jipke* - Ignatius Maria* - Nath* - Mystique* - Bonaventura - TamarM - Erna - Dagmar - Morphogenesis - Iriacynthe - Olorin - AndereJas En verder natuurlijk nog: Michie23* Kimberly18* Mark1987* Ol Moth Magere Janhein* Gilrea* Someone* Wateengedoe2* Gusto* Munanduman* Annia* One Liset* Thijs* Meneer Theemuts* Susanne* ~Joos~* Das Fritsel Dikkie Jeffrey_1989 Treggats* Simeon* Sperzieboon* Fens* Akalui* T!m0n* WWJD-Matthijs ChristianN* Kelskip* Jezz Feebs* -Eva-* T.G.W.* Rainbow6* Rafox Sweet Little Lie* Pius_XII Verity Gewoon Paultje Corientje Nynthe Annzie* Dante Liedewij Polichism Punkie Snuffie Hananja* E-line Nunc aj Searching Girl Ramontezuma Think MarinusCopy Anastacia Jalikaatje CvdB* Benedictus17 Churchfield * meer dan één keer Wil iedereen die ik overgeslagen heb, even reageren? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Pffff, moeilijk hoor. Ik maak even een lijstje van de mensen die me zo meteen te binnen schieten, maar neem het vooral niet persoonlijk op als ik je vergeet! Olorin Skippy Dagmar Morphogenesis Michiel Aviator Pius_XII Wateengedoe2 Anastasia Eli7 Ramontezuma Think MarinusCopy Machiavelli Asteraceae Dingo Timon JoostG RobertF Dostojevski Audacity Annzie Churchfield Ol Moth Henriëtte Jipperd BookerT Edit met dank aan Asteraceae. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Huidige nick Audiacity ofzoiets vriendje Anzzie: Churchfield Samengevoegd: Albert* AndreasJ* Annzie# Audacity* Benedictus17* BookerT/Thijs* Bumbelbee* Churchfield* Corientje123' CvW* Derya* Diana* Dostjovski** E-line*** Etoile Febe/Feebs* Frique* Gewoon Paultje# Holla* Iriacynthe* Jipke* Kluivertnr1* Lord Voldermort* Machiavelli# MarinusCopy* Megagelovige# Michiel* Mystique* Neava* Nunc*** Ol Moth* Pius_XII# Punkie' Rainbow6' RobertF* Snuffie# TGW' Verity/dagmar** Wateengedoe2*** # vaak gezien 'nauwelijs gezien *aantal keer gezien Nog meer? Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 ik word echt gewoon 2x vergeten okee, ik was er kort, toen in utrecht, maar toch! Samengevoegd: -eva-* *nath** Aj anne13* Annia* Annzie* Anti religie maar pro Jezus Audiophille* bigfoot* BizAr* Brechje* churchfield Corine123* Dante* Das Fritsel* David-a * Diana* Dubito Dwarrel Eli7 Eric essiej feebs* forgiven4life * fruittypje* Gauk Glenn* Gilrea* Happyfeet* Hester* Gewoon Paultje* Iriracynte Jeffrey-1989 Joëlle* Joost JoostG Jozuademan* Karin kennethB* Levi Liedewij Liset* Machiavelli Marlies mark1987* Magere Janhein* MarieMol Marinuscopy Marlies Megagelovige* Meneer Theemuts* Michie23 Michiel* Miss-thalina Mister_L* Mystique Naomi_ * NienkeJ* Nynthe Ol Moth Olorin Pius_X Punkie* Ramontezuma Rafox Raido* Rainbow6* RobertF* Robinwithaar Polkalot* Polichism* She-Warrior* Skoci* Snuffie Someone Sophiee * Sweet Little Lie* Tamar* T.G.W* tg da jf * Thijs* ThijsK* Think Timon Tom Verity* WoBoW wwjd-matthijs (*als je teenstreet als meerdere keren mag tellen) Yojo ZusterSara Zoveel Vragen Nu Nog antwoorden Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Quote: Op dinsdag 08 juni 2010 13:58:18 schreef Eli7 het volgende: [...] Wil iedereen die ik overgeslagen heb, even reageren? CvdB mag toch wel een sterretje erbij? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Iriacynthe! Skippy Olorin ( ) Dagmar BookerT Morphogenesis Michiel Anastasia Eli7 Ramontezuma Jipperd Think Taam MarinusCopy Machiavelli Dingo Timon JoostG RobertF Annzie Churchfield Ol Moth Andere Jas (in een flits van een paar seconde Kurt (toen hem nog niet kende van Credible) Nath (idem) Ik vergeet niemand hoop ik? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 updeet. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik heb Audiophile ook gezien ja Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Quote: Op dinsdag 08 juni 2010 17:19:10 schreef Holla het volgende: [...] CvdB mag toch wel een sterretje erbij? Scherp, je hebt gelijk! Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Quote: Op dinsdag 08 juni 2010 17:19:41 schreef Olorin het volgende: Olorin ( ) Oh, in dat geval breid ik mijn lijst uit: - Eli7 - Jalikaatje Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Biq-lu * AndreasJ * Dagmar * JoostG Ol Moth Anti-Religie maar Pro-Jezus Hananja Annzie Dubito Anastasia RobertF MarinusCopy Michiel Henriëtte * Timon Eli7 Ramontezuma * Olorin * Iriacynte * Machiavelli Dingo BookerT * Think Churchfield Jipke Trotse-Moslim Ik was de onderste twee nog vergeten Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik ben toch best vaak gezien door mensen Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik krijg net geen hartaanval bij het idee om een van jullie in het echt te spreken. Ik kan mensen in het fototopic al amper in de ogen kijken, na alles wat ik op dit forum heb verteld. Alhoewel... "Er zijn gedachten die je alleen aan je vrienden toevertrouwt. Dan zijn er gedachten die je zelfs niet aan je vrienden vertelt en voor jezelf houdt, dat zijn geheimen. En tenslotte zijn er gedachten die mensen zelfs niet aan zichzelf durven te vertellen, en ieder fatsoenlijk persoon heeft daar een flinke bagage van. Sterker nog, hoe fatsoenlijker de persoon, hoe meer van dat soort dingen hij in zijn geest draagt" - Fjodor Dostojevski. Misschien moet ik dat heel vaak tegen mezelf zeggen en bij de volgende meet mijn stoute schoenen aantrekken en gewoon komen Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 En, en en, hebben we nog mensen gezien de afgelopen tijd? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 @Morpho: heb ik jou al eens gemeet? Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 @annzie, weet ik zelfs, Utrecht-meet Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Quote: Op woensdag 16 februari 2011 10:15:19 schreef annzie het volgende: @Morpho: heb ik jou al eens gemeet? Yup Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Mijn lijstje dateert uit 2008, dus die is toe aan een update: -eva- Annzie* Asteraceae Aviator Bluequerix* BookerT Churchfield Dagmar* Derya Dingo* Febe* Gewoon Paultje Gusto JoostG Iriacynthe* Kimberley-18 Kluivertnr1 Kurt* Lord Voldemort Mark1987* Machiavelli Megagelovige Michie23 Michiel* Morphogenesis* Mystique Olorin* Sabrina A.* Timon* (vaker per ongeluk tegengekomen dan gepland.) Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Biq-lu * AndreasJ * Dagmar * JoostG * Ol Moth * Anti-Religie maar Pro-Jezus * Hananja Annzie Dubito Anastasia * RobertF MarinusCopy Michiel * Henriëtte * Timon * Eli7 * Propje * Ramontezuma * Olorin * Iriacynte * Machiavelli Michiel * Aviator Dingo * BookerT * Think Churchfield Jipke Gewoon Paultje Trotse-Moslim * Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Een sterretje staat voor 'aantal keer gezien', Henriëtte. Dat klopt niet helemaal hè? Mijn lijstje is overigens niet zo indrukwekkend. Ik zie momenteel Henriëtte natuurlijk vaak (maar niet vaak genoeg). Verder vaak of regelmatig of af en toe gezien: Machiavelli CvdB Holla Raido en vriendin *nath* Arusselgorn () Olorin en Iriacynte Verder weet ik het even niet. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Punkie Essiej Kimberley18 Michie23 Mark1987 Dagmar* Liedewij meneer Theemuts Ignatius Maria* Hester TimonK Raido TamarM RobertF* TGW ThijsK Feebs* Dante* BookerT * Polichism Nynthe gewoon Paultje* -eva-* Corientje123* Sweet Little Lie Jipke* Gilrea Andere Jas Snuffie* jacoline20 annia rainbow6 robinwithaar liset Pius_XII* Ol' Moth* Sausmous* ZusterSarah Eric Dostojevski* Machiavelli* Megagelovige Zoveel vragen nu nog antwoorden* Benedictus17* Churchfield***** Kluivertnr1 Lord Voldemort Mystique Derya Volgens mij moeten deze er nu bij: Joëlle Iriacynthe* Olorin* Henriëtte* * = vaker dan 1 keer gezien Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Je vergeet Henriëtte, toch? Samengevoegd: Of hebben jullie elkaar nooit gezien? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten