Nynthe 1 Geplaatst 12 november 2008 Rapport Share Geplaatst 12 november 2008 Ik begin steeds sterker te worden, merk dat ik de krachtoefeningen nu steeds langer mee kan doen. Mijn spieren worden ook soepeler al denk ik dat een spagaat er nooit echt voor me in zal zitten Ook al een lange tijd al geen spieren meer verrekt en dat is toch wel de reden dat ik wilde gaan sporten. Ik ga nu steeds ingewikkeldere oefeningen doen (het is dat ik geen foto's post en ik vermoed dat sommigen het meteen zullen linken aan erotiek) en het ziet er gewoon ook nog super mooi uit! Dus ik ben goede resultaten aan het boeken Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 12 november 2008 Rapport Share Geplaatst 12 november 2008 Jaja, gister wezen zwemmen woohoo en ik loop nu bijna 2x per week een uur in het bos, wat ook gezond en goed voor me is Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 17 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Nice, you go girls! Verder, als je normaal sportief gekleed bent kun je denk ik gewoon foto's posten hoor Nynthe. Ben wel benieuwd naar die sport, heb er nooit van gehoord. Hoe lang doe je dat? Je zult ook wel veel rekken enzo? Wat sport betreft heeft mijn vriendin "mazzel". Vanwege een afwijking aan haar spieren heeft ze een verhoogde spierspanning en trekken ze snel heel hard samen. Dat is een soort auto-fitness. Dat meisje is sterk, dat is niet normaal meer. 1.60m en ze weegt iets meer dan de helft van wat ik weeg, doet nooit aan sport, maar ik denk dat ze in specifieke bewegingen sterker is dan ik. In de sportschool train je nml. niet alles, je traint op bepaalde bewegingen. Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst 18 november 2008 weer ff een tijdje er tussen uit geweest net even bicep training gedaan 16kg per arm omtrek na oefening 12x 10x 10x 41cm Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst 18 november 2008 Ik post hier sowieso geen foto's van mezelf, ben een mysterieus anoniempje Maar een link naar een filmpje van mijn lerares had ik volgens mij ook al geplaatst: link Vanavond helaas niet gesport omdat ik moest werken. Moet dat toch in de toekomst in de gaten gaan houden dat ik dat niet te vaak laat gebeuren. Vind ik eindelijk een sport leuk, zou ik het werk er tussen laten komen! Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 19 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Niet slecht zeg, voor 1 van die eerste grepen heb je serieus veel kracht nodig. Hoe lang duurt een training? Alles met een paal of doe je ook oefeningen zonder? Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Oh, oh, oh ik moet dit toch even kwijt. 7 kilo afgevallen Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Voor bijna alle oefeningen heb je heel veel kracht nodig Het is veel spierbeheersing en je moet in staat zijn je eigen lichaamsgewicht te kunnen dragen. Dat lijkt heel simpel, maar voor veel mensen valt dat toch flink tegen. En dat dan allemaal sierlijk en mooi hè? Een training duurt telkens een uur lang, te beginnen met warming up, krachttraining, oefeningen en dan cooling down. We hebben ook wedstrijden en demonstraties en al. Alle oefeningen zijn met paal, veel krachttrainingen ook En taam: Ik ben trots op je! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Quote: Op woensdag 10 december 2008 00:27:27 schreef Tamar het volgende: Oh, oh, oh ik moet dit toch even kwijt. 7 kilo afgevallen wow goed man.. hoe heb je dat gedaan? .. ik zit een beetje in zo'n neerwaartse spiraal, ik voel me dik en daardoor ga ik eten.. en als ik me dan schuldig voel denk ik; whatever je bent toch al dik, neem nog een chocolaatje .. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Quote: Op woensdag 10 december 2008 01:56:50 schreef Luxuria het volgende: wow goed man.. hoe heb je dat gedaan? .. ik zit een beetje in zo'n neerwaartse spiraal, ik voel me dik en daardoor ga ik eten.. en als ik me dan schuldig voel denk ik; whatever je bent toch al dik, neem nog een chocolaatje .. Op kamers gaan en geen geld hebben voor vreetdingen. En het is een gewenning geworden in plaats van eten als ik me rot voel, ga ik een stuk lopen. Ik heb mezelf geleerd om een rot gevoel niet met eten te associëren. En het gaat soms goed, soms fout, maar als je eenmaal in je systeem hebt zitten dat je van eten niet gelukkig wordt en je alleen maar rotter gaat voelen dan gaat het een beetje vanzelf. Probeer het eens, als je je rot voelt, ga wat doen, zorg dat je bezig bent en haal het ook gewoon niet in huis. Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst 10 december 2008 Gister weer naar de sportschool geweest, was er vorige week door sinterklaas een beetje bij ingeschoten. Nu: spierpijn!! Heb een nieuwe krachttraining: binnen en buitenkant van de bovenbenen trainen, maar omdat je die normaal niet echt gebruikt, loop ik nu als een aapje :s Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Zijn er onder jullie ook mensen die buikspieren trainen op zo'n grote bal? Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 12 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Grote klasse Taam! You go girl Die apparaten voor de binnen- & buitenkant van je bovenbenen heten hip adductor en -abductor. Heb ze dit jaar ook ontdekt, in het begin enorme spierpijn, maar nu zet ik ze maximaal en pauseer ik ff bij bijna volledige contractie om het goed te voelen. Bij dat ding waar je benen naar buiten gaan voelt het bijna alsof mijn glutes (bilspieren) gaan scheuren als ik 'm dan ff vasthoudt bij maximale spanning. Heerlijk vind ik dat, hoe ziek het ook klinkt Dat vasthouden, "paused reps" in vaktermen, doe ik sowieso graag tegenwoordig. Ook lateral raises (zijkant schouder) zijn zo veel lekkerder als je de gewichten vasthoudt als je boven bent Buikspiertraining is overrated, het is een kleine spiergroep die niet veel training nodig heeft. Toch zie ik mensen er een halve training aan besteden en vele tientallen herhalingen uitvoeren. Zonde van de tijd. Je krijgt een strakkere buik door ze ff kort maar goed te trainen, daarbij buikspieroefeningen periodiek af te wisselen en meer cardio te doen zodat je je vet% naar beneden schroeft. Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 goed om te horen over die buikspieren. Ik vind die oefeningen op die bal altijd rampzalig, het ziet er toch ook niet uit om iemand op zo'n bal bezig te zien Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 * hopeloos is ook weer begonnen met fitnessen. Lang leve een sportschool vlakbij huis. Daardoor is het lekker makkelijk om mezelf ertoe te zetten om 'even' te gaan (en als ik er dan eenmaal ben, dan blijf ik toch altijd wel langer) En ik ben ook van plan om mee te gaan doen met yoga, maar ik durf niet zo goed, omdat ik zo'n stijve hark ben dat ik dat vast voor geen meter kan En ik wil nog een vechtsport erbij gaan doen. Ik zat te denken aan Taekwondo (ik wil niet iets judo-achtigs iig). Nadeel is alleen dat je bij alle vechtsporten zo'n raar pakje aan moet Link naar bericht Deel via andere websites
pms 0 Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Quote: Op dinsdag 24 februari 2009 12:58:04 schreef hopeloos het volgende: * hopeloos is ook weer begonnen met fitnessen. Lang leve een sportschool vlakbij huis. Daardoor is het lekker makkelijk om mezelf ertoe te zetten om 'even' te gaan (en als ik er dan eenmaal ben, dan blijf ik toch altijd wel langer) Hier precies hetzelfde, ik hoef nog geen 200 meter! dat helpt wel hoor... Quote: Op dinsdag 24 februari 2009 12:58:04 schreef hopeloos het volgende: En ik wil nog een vechtsport erbij gaan doen. Ik zat te denken aan Taekwondo (ik wil niet iets judo-achtigs iig). Nadeel is alleen dat je bij alle vechtsporten zo'n raar pakje aan moet Ik doe hier ook kickboxen bij. Ik vind het zelf wel een lekkere combinatie, en kickboxen is ook nog eens een vechtsport waarbij je veel belasting lecht op je spieren dus je snapt wel dat is groeien als een beer allemaal Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 ja maar ik weet niet of hopeloos nou als een beer wil worden Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 ik heb een abo maar ik doe het nu omdat het geld kost anders zou ik niet meer gaan Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Quote: Op dinsdag 10 maart 2009 16:52:56 schreef Karin het volgende: ja maar ik weet niet of hopeloos nou als een beer wil worden niet echt... Maar een beetje spieren is wel fijn. Doordat ik een tijd gelijnd heb, heb ik weinig meer over helaas Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Quote: En ik wil nog een vechtsport erbij gaan doen. Ik zat te denken aan Taekwondo (ik wil niet iets judo-achtigs iig). Nadeel is alleen dat je bij alle vechtsporten zo'n raar pakje aan moet Moet je doen! Is erg aan te raden... doe het zelf ook en tja dat apepakkie moet je er maar gewoon bij nemen he Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 gaat dit over het "God Bestaat Niet" bord? Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Nee, de xnoizz dj's zijn zo slim niet en maken de links heel vaak verkeerd Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 12 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Quote: "pms" schreef het volgende: Ik doe hier ook kickboxen bij. Ik vind het zelf wel een lekkere combinatie, en kickboxen is ook nog eens een vechtsport waarbij je veel belasting lecht op je spieren dus je snapt wel dat is groeien als een beer allemaal Hmm kickboksen is een goede sport, maar je spieren belasten wil nog niet zeggen dat ze groeien. Tenzij je volkomen ongetraind bent. Het gaat er om hoe je ze belast. Kickboksen is goede cardio, word je snel en hard van, maar sterk niet zo zeer. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 13 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2009 Gister voor het eerst weer wezen joggen...conditie en spierpijn maar goed, nu 2x per week samen met een vriendin ingepland Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2009 Ik fiets regelmatig een stukje. Fietsen vind ik wel leuk, hoewel dat stukje niet zo boeiend is. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten