Spring naar bijdragen

Het irritantste lied ooit


Aanbevolen berichten

Quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:43:35 schreef Helena het volgende:

Hoobastank- the Reason.. Als er een nummer is wat mij in 1 seconde chagarijnig kan maken is die het wel! Grrr!

echt niet mee eens! Vind het juist helemaal geweldig!

Samengevoegde post 27-1-2007 23:47:23:

Quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 22:46:11 schreef klaas2 het volgende:

Hypothese

---------

"Het nummer 'You're beautiful' van de Brit James Blunt is het irritantste lied ooit"

Argumentatie

------------

Met dit nummer zaait Dhr. Blunt twijfel over het feit of zelfmoord nu een zonde dan wel een levensnood-zakelijke deugd is.

Weer helemaal Wel mee eens! yes.gifyes.gifyes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 294
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 1 year later...

Een vriendin en ik hebben proberen te achterhalen hoe die uitvinder op de tekst en melodie moet zijn gekomen. Onze conclusie was dat hij/zij onder invloed van een hoop verdovend spul moet zijn geweest toen hij toevallig een lief konijntje voorbij zag huppelen.

En dan ga je het met biologie kijken >.< Zo blijft het dissimilatie/assimilatieverhaal wel hangen, samen met dat nummer...

XDwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

music was my 1 st love and it will be my last, wat een janknummer

Oei, dat is een gevoelige, toch een klassieker die het altijd nog wel goed doet.


Samengevoegd:

Quote:

Dat nummer van nelly (die rapper emt die pleister op z'n wang) en kelly (destiny's child).

VERSCHRIKKELIJK.

Ja en dat begon al bij die pleister op zijn wang. Toch moeilijk met recente hits om daar wat definitiefs over te zeggen, Abba was toen het uitkwam ook pulp, maar wordt nu toch alom (ook muzikaal) erg gewaardeerd

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

music was my 1 st love and it will be my last, wat een janknummer

Met kerst een cover gehoord van dat nummer in mijn gemeente; 'Jesus was my first love'. Op zich wil ik dat nummer nog wel eens drummen, de enige hoop om het nummer gaaf te maken...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

kuikuikuikuikuikuikuik ik ben een kuikentjeeeeeeeeeeee

voor op de mobiel.. desondanks érg vervelend
nosmile.gif

Grappig liedje. smile.gif Die hoorde ik voor het eerst op één januari 2006. Wat ik slecht vind is...

Alles van fitty cent, ali boba en al die andere lijpe mocro flavour rappers. Vooral lange frans is om te cry.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

We spelen met mijn band een nummer waarin ik te lang achter elkaar een blastbeat moet spelen(da's heel snel achter elkaar intensief spelen). Het nummer is opzich wel gaaf, maar het is irritant om twee keer met allebei de handen ruim 400 aanslagen in een minuut te maken...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid