Raido 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Quote: Op dinsdag 25 juli 2006 09:49:34 schreef Ann het volgende: ik vind de ramstein schnappi versie goed en ik de terrorversie en zuipliedjes zijn stom.. Saufen ist Krieg Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Marco Borsato - Rood *schiet dood* Link naar bericht Deel via andere websites
punkgod 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 @ anne13 klopt, wel knap dat je dit post anne13 terwijl je op vakantie bent.Zit je in een internetcafé ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 dat zijn de echte junks he zelf op vakantie kunnen ze credible nog niet met rust laten Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Quote: Op dinsdag 25 juli 2006 03:25:32 schreef jvm het volgende: Horror-moment aan: SCHNAPPI!! Horro-moment uit... wil je daar nooit meer over beginnen? het ergste was ook dat zelf vriendjes van mij het nr leuk vonden Link naar bericht Deel via andere websites
Kitty 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Bob de bauer heaven (must be missing angels ofzo) alles van de beegees (piepkuikens) George michael met een liedje met een schreeuwerd erdoor (geen idee hoe het heet) 8o rode rozen van Wilma (?) he wat lucht dit op.. Link naar bericht Deel via andere websites
Kitty 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 bauer=bouwer... beetje befranst vrees ik.. Link naar bericht Deel via andere websites
DutchPeanut 0 Geplaatst 25 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Quote: Op dinsdag 25 juli 2006 11:52:05 schreef Kitty het volgende: alles van de beegees (piepkuikens) Link naar bericht Deel via andere websites
Kitty 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 ja, trek dan niet van die strakke broeken aan..moooooiiooo Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Er is zo veel slechte muziek ... In ieder geval alles van Gabber Piet Link naar bericht Deel via andere websites
DutchPeanut 0 Geplaatst 25 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Quote: Op dinsdag 25 juli 2006 11:59:01 schreef JoostG het volgende: Er is zo veel slechte muziek ... In ieder geval alles van Gabber Piet inderdaad Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Quote: Op dinsdag 25 juli 2006 11:59:01 schreef JoostG het volgende: Er is zo veel slechte muziek ... In ieder geval alles van Gabber Piet Nee dat is juist grappig En Hakkûhbar ook Link naar bericht Deel via andere websites
Kitty 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 strak strak in mijn trainingspak pak kijk eens hoe ik hak hak lekker uit mijn dak.. hoe kom je drop? Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Het Smurfenlied van Vader Abraham Dancing Queen van Abba Superstar van Jamelia Viva Forever van de Spice Girls *gruwel* Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Quote: Op dinsdag 25 juli 2006 11:19:09 schreef Anne13 het volgende: Marco Borsato - Rood *schiet dood* vanddaaaag isss rooooosssss lol (ik bedoelde rood.....even editen dus,mar laat roos staan want ik vind het wel grappig) Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Ik vind dat Rood juist een tof liedje. Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Ik vind Rood ook leuk Ik heb een hekel aan liedjes, die alleen maar 'ahah, yeah yeah, com'on, yeah yeah' bevatten, sommige rap dus, bijv. 50ct. Link naar bericht Deel via andere websites
Starlight 1 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 ik, (de meesten zullen het niet met me eens zijn) vind Anouk echt niks. Ik vind haar gewoon geen mooie vrouwenstem hebben. het liedje girl girl girl vind ik irri! Link naar bericht Deel via andere websites
DutchPeanut 0 Geplaatst 25 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Quote: Op dinsdag 25 juli 2006 17:12:42 schreef Starlight het volgende: ik, (de meesten zullen het niet met me eens zijn) vind Anouk echt niks. Ik vind haar gewoon geen mooie vrouwenstem hebben. het liedje girl girl girl vind ik irri! kvind haar stem wel oke Link naar bericht Deel via andere websites
DutchPeanut 0 Geplaatst 25 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Quote: Op dinsdag 25 juli 2006 16:41:45 schreef ~Joos~ het volgende: Ik vind Rood ook leuk Ik heb een hekel aan liedjes, die alleen maar 'ahah, yeah yeah, com'on, yeah yeah' bevatten, sommige rap dus, bijv. 50ct. owjah zwaar irritant. Kvind de snoepjeswinkel ook zo'n irritant nummer van vijftig cent Yeah Uh huh Zo verleidelijk Ik neem je mee naar de snoepwinkel Ik zal je aan de lolly laten likken Ga door meisje, stop niet Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah) Ik zal je meenemen naar de snoepwinkel Jongen, een voorproefje van wat ik heb Ik zal je alles laten uitgeven wat je hebt Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah) Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 whahaahahahahahhahhahhahhahahaha hilarisch wat voor vage tekst Je kan het op jouw manier krijgen, zoals jij het wil Je stopt dat ding weg of moet ik doorzetten De temperatuur stijgt, oké, laten we de volgende stap nemen De dansvloer staat helemaal vol, heet als een theepot Ik zal het voor je afbreken, schat, het is makkelijk Als je een nymfomane bent, zal ik ook nymfomaan zijn In het hotel of achter in de huurauto Op het strand of in het park, waar je maar zin in hebt Ik heb de magische stok, ik ben de liefdesdokter Je vrienden plagen je over hoe snel ik je verleid heb Wil je me laten zien hoe je het doet, geen probleem Kom bovenop, buts dan rond als een motorrijder Ik ben een seizoensveteraan als het hierop aankomt Nadat je begint te zweten mag je met het stokje spelen Ik probeer het zo goed als ik kan uit te leggen Ik smelt in je mond, meisje, niet in je hand (ha ha) dit is echt te goor......:s Link naar bericht Deel via andere websites
DutchPeanut 0 Geplaatst 25 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Quote: Op dinsdag 25 juli 2006 17:22:19 schreef Ann het volgende: whahaahahahahahhahhahhahhahahaha hilarisch wat voor vage tekst jah vertaling van snoepjeswinkel (candyshop) Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Inderdaad een vage tekst Ik moet wel zeggen dat er heel veel teksten in het engels een stuk beter klinken Ik vind engels gewoon een mooiere taal Link naar bericht Deel via andere websites
DutchPeanut 0 Geplaatst 25 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Quote: Op dinsdag 25 juli 2006 17:22:19 schreef Ann het volgende: whahaahahahahahhahhahhahhahahaha hilarisch wat voor vage tekst Je kan het op jouw manier krijgen, zoals jij het wil Je stopt dat ding weg of moet ik doorzetten De temperatuur stijgt, oké, laten we de volgende stap nemen De dansvloer staat helemaal vol, heet als een theepot Ik zal het voor je afbreken, schat, het is makkelijk Als je een nymfomane bent, zal ik ook nymfomaan zijn In het hotel of achter in de huurauto Op het strand of in het park, waar je maar zin in hebt Ik heb de magische stok, ik ben de liefdesdokter Je vrienden plagen je over hoe snel ik je verleid heb Wil je me laten zien hoe je het doet, geen probleem Kom bovenop, buts dan rond als een motorrijder Ik ben een seizoensveteraan als het hierop aankomt Nadat je begint te zweten mag je met het stokje spelen Ik probeer het zo goed als ik kan uit te leggen Ik smelt in je mond, meisje, niet in je hand (ha ha) dit is echt te goor......:s zooo hij is de p.im.p Link naar bericht Deel via andere websites
DutchPeanut 0 Geplaatst 25 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 wat een irritante dude is het ook. zie deze vertaalde tekst van windowshopper van 50 : In de zomer zie je de melkwitte Porsche Carrera Ik zit erin en laat m'n bankbiljetten opstapelen zo stinkendrijk Grappig hoe een neger iedereen naar hem op kan laten kijken Hoe dan ook, ze durven niet om naar me toe te komen. Ik ga terug naar het zuiden naar de buurt waar ik vandaan kom Maar ik ga naar niemands buurt zonder dat ik m'n pistool bij me heb Jij weet dat die jochies daar niks pikken.. Ze steken me of schieten me zo neer.. Het is mijn fout niet dat zij hun leven hebben verpest Niemand heeft je gezegd dat je bij dobbelen een geweer moet gebruiken.. Iedereen is boos als de kaarten niet goed geschud zijn.. Als ik langs kom kunnen jullie beter normaal doen.. Als ik langs kom kun je m'n stereo horen dreunen.. Als we rijden, rijden, rijden We sluiten de wijk af.. ze schieten snel een gat in een lichaam.. Als we rijden,rijden,rijden Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten