Jyoti 0 Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Oeh, leuk! Maar de naam komt me wel vaag bekend voor, misschien heb je dat ooit nog eens als tip gegeven en had ik toen geen tijd en goesting om te luisteren ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 In Flames is Gothenburg metal, zo noemen kenners dat... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Quote: Op woensdag 11 juni 2008 13:05:32 schreef AndreasJ het volgende: In Flames is Gothenburg metal, zo noemen kenners dat... Het is metal uit Gothenburg ja Melodic death metal (also referred to as melodeath) is a subgenre of death metal. Some bands have formed their own title, dubbed Gothenburg metal[1] named for the region it originated in. Is Bay-Area Thrash ook anders dan de rest? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Ja Net zoals Trve noerwegian black metal. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Ok Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Dat ge*piep* over allerhande mysterieuze subgenres door metalheads komt me zo langzamerhand ook de neus uit. Quote: Op woensdag 11 juni 2008 08:00:10 schreef Pius_XII het volgende: Iemand bekend met Klaus Schulze? Een soort poetische ambachtelijke proto-trance? Friedemann Bach Een soort muzikale interpretatie van de tragische oudste zoon van J.S. Bach. Floating Een in één take opgenomen jam. Fijne shizzle! Link naar bericht Deel via andere websites
Chillem 0 Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 129 heb ik Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2008 -- Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Quote: Op zaterdag 14 juni 2008 10:02:49 schreef Leidenschaft het volgende: Ik weet niet of jullie het daarover zitten te hebben, maar hier is mijn open verstand dingetje: [afbeelding] Zoals jullie zien staat hij best laag en ik vind het prima zo. Het getuigt van een grote liefde en toewijding, voor black metal. Ik heb geen open verstand nodig, mijn muzikale liefde heb ik al gevonden ^^ Niks mis mee nee, als je je graag toelegt op één genre. Ik ben gewoon polygaam op dat vlak, ik heb liefde en toewijding voor al mijn muziek. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2008 En last.fm is traag op het moment bij mij, ik gebruik em ook amper omdat ik nauwelijks meer muziek luister op mijn desktop beneden waar de plug in op geïnstalleerd is. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2008 Admod note: Offtopic reacties verwijderd, mijn welgemeende excuses aan Leidenschaft om de discussie over Last.fm te laten ontaarden in een persoonlijke aanval tegen haar van mijn kant. Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2008 oehhh, Last.fm... mijn no. 1 source voor het vinden van nieuwe bandjes alleen wordt er bij mij niet bijgehouden wat ik aan muziek afspeel, aangezien ik last.fm -alleen- maar gebruik voor het vinden van nieuwe muziek, en het daarna altijd gelijk uitklik Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ik heb, eigenlijk voornamelijk uit verveling, last.fm eens terug bovengehaald en wat blijft het toch leuk speelgoed! Eigen chartjes bijhouden is leuk, ook zien in hoeverre mijn oude chartjes nog overeenkomen met wat ik de laatste tijd speel enzo, maar vooral de chartjes van (muzikaal interessante) vrienden en kennissen doorspitten! En natuurlijk kijken hoe compatible ik ben met anderen. Wie gebruikt het nog? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ik gebruik het wéér ... mijn desktop-pc is een paar jaartjes niet meer gebruikt sinds ik een laptop heb maar sinds de desktop weer in gebruik is, is Last.fm dat spontaan ook. Wel leuk om te zien dat de laatste lijstjes nog uit 2007 kwamen, toen ik nog heel andere muziek luisterde En inmiddels heb ik last.fm ook aan m'n Twitter gekoppeld dus elke vrijdag doet ie een top 3 Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ah, dat doe ik ook ja. En via Twitter gaat het naar Facebook en als ik wil ook naar MySpace. Maar goed. Ik gebruik het redelijk standaard. Maar ik luister ook veel gewone cd's en die pakt 'ie niet mee... En als ik teveel draaiende programma's heb, zet ik Last.fm en utorrent en zo uit omdat ie het anders niet meer trekt. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Mja, ik luister ook de meeste muziek buiten m'n pc (autoradio of iPhone) dus echt representatief is het niet, nee.. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ik gebruik Last.fm al jaren. Heb vorig jaar alleen wel een nieuwe aangemaakt. En ik moet zeggen dat het meeste wat ik luister ook wel gescrobbled wordt. Alhoewel ik ook veel cd's luister in de auto. Maar als ik niet in de auto zit doe ik alles op mijn computer of laptop. Link naar bericht Deel via andere websites
Mescensor 0 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ja hij scrobbeld niet bij alles, wel als je bijv. een ipod heb met itunes. Dan heb je mazzel. Ik heb dat niet Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Bij mij scrobbelt hij wel het meeste aangezien ik mijn cd's meestal afspeel op mijn laptop bij gebrek aan goede cd-speler, en ik geen mp3speler oid heb. Link naar bericht Deel via andere websites
Mescensor 0 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Makes sence Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Quote: Op donderdag 22 juli 2010 00:43:20 schreef Mescensor het volgende: Makes sence Nederlandstalig forum En het is 'sense'. Ja je mag me slaan, irritante verbetergewoonten van me.. En toch wordt ik geen mod! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Quote: Op donderdag 22 juli 2010 11:11:09 schreef annzie het volgende: [...] Nederlandstalig forum En het is 'sense'. Ja je mag me slaan, irritante verbetergewoonten van me.. En toch wordt ik geen mod! * Raido Dossend Kear! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Quote: Op donderdag 22 juli 2010 11:11:09 schreef annzie het volgende: [...] Nederlandstalig forum En het is 'sense'. Ja je mag me slaan, irritante verbetergewoonten van me.. En toch wordt ik geen mod! 1. Word ik 2. Dit is een muziek topic 3. Laten we bot gaan Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten