Spring naar bijdragen

Muzieksmaak op Credible



Aanbevolen berichten

Quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:46:25 schreef Audiophile het volgende:

[...]

Geweldig!

Vengeance can also be found on the filthy secular Hard'N Heavy grind-core videos, along with satanic groups Godflesh and Napalm Death!

Ik geloof dat ze Vengeance Rising bedoelen. En geweldig! Napalm Death satanisch
widegrin.gif

Deze site heb ik tijden geleden ook al gevonden, het gebruik van uitroeptekens is abominabel...

MWS, Amy Grant, Carman, DC Talk, Point of grace Stryper.... Allemaal satanstuig en adderengebroed... wat een onzin!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 347
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:36:47 schreef Gorthaur het volgende:

Er bestaat zeker goede christelijke muziek!

Maar dat is niet het genre waar ik naar verwijs, en besides, het is het genre waar bepaalde clubjes het werk van de duivel in zien.

widegrin.gif

Ik heb die site even doorgelezen...en ik zou wel is willen zien waar die gast die quotes die bij Stryper staan vandaan heeft. Want ik heb toch heel erg twijfels bij of hij die quotes niet gewoon even zelf verzonnen heeft verbaasd.gif .

Maar voor de rest is het echt nogal een vage site, Stuk over Mortification bijvoorbeeld...lees de teksten eens goed, in plaats van er je eigen draai aan te geven. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:51:03 schreef living stone het volgende:

doe mij maar rock en dan vooral jaren 80 en sommige huidige rock en metal, maar boven alles, hardcore, terror, speedcore en nog wat van die underground stylen....

Zo underground is dat nou óók weer niet hoor knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Door Kempevain op zaterdag 03-02-2007 18:03:13

      

Ik ben zelf een niet gelovige sex hebbende rokende Ajax/ hip hop verslaafde Wilders hater uit Amsterdam Oost. Ik kwam ff buren op dit forum nadat ik erover las in de nieuwe Revu over de enorme groei van het Christendom onder jongeren en het mij fascineerd waarom zoveel jongeren zo'n drang naar religie hebben, maar dat ff terzijde. Van wat voor muziek houden jullie ik ben een echte hip hop fan: 50 Cent, Saigon, Capone N Noreaga, Crooked I en Papoose dat soort werk uit de States en Kempi, Winne en Opgezwolle uit Nederland. Hoe zit dat hier?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een echte hiphop fan die 50Cent luisterd? Hmmm ik luister niet enorm veel hip hop maar als ik wat luister is dat bijvoorbeeld Public Enemy, Run D.M.C, Jurassic 5, The Roots, A Tribe Called Quest, De La Soul en Blackalicious. Ik kan ze je allemaal aanraden. En Nederlandse hiphop... Natuurlijk de Zwolse scene, vind ik nog steeds de beste in Nederland, nu wel gevolgd door Utrecht met C-Mon & Kypski en aanverwanten.

Verder luister ik voornamelijk metal (doom, death, progressive, power en sympho), industrial (martial, dark ambient, power electronics, power noise, harsh ebm en gewone ebm) en de rock/hardcore(atmospheric sludge, post-rock, sludge, screamo, hardcore en post-hardcore).

* Harm-Jan luisterd nu het enorm dansbare 'Zombie nation' van Grendel en Eru, ik moet het nieuwe album nog bemachtigen maar Pain of Salvation vind ik er goed smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hardcore ( gabberherrie ), breakcore, terror, darkcore, Heavy-metal, metalcore en hardcore-punk, goede nederlandse hiphop ( zoals : Opgezwolle, jawat, brainpower, jiggy djé, blaxtar), beetje soul, en keltic muziek owjah en hiphop zoals : dr dre , Ice cube en X-zibit ( aleen ouwe tunes van hem, toen hij nog goed rapte en niet over bling bling en onzin)

Samengevoegde post 04-2-2007 22:54:29:

Quote:
Op zaterdag 03 februari 2007 18:08:54 schreef Kempevain het volgende:

Door Kempevain op zaterdag 03-02-2007 18:03:13

      

Ik ben zelf een niet gelovige sex hebbende rokende Ajax/ hip hop verslaafde Wilders hater uit Amsterdam Oost. Ik kwam ff buren op dit forum nadat ik erover las in de nieuwe Revu over de enorme groei van het Christendom onder jongeren en het mij fascineerd waarom zoveel jongeren zo'n drang naar religie hebben, maar dat ff terzijde. Van wat voor muziek houden jullie ik ben een echte hip hop fan: 50 Cent, Saigon, Capone N Noreaga, Crooked I en Papoose dat soort werk uit de States en Kempi, Winne en Opgezwolle uit Nederland. Hoe zit dat hier?

50-cent vind ik een domme rapper. Opgezwolle is goed en winne ook smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ik heb maar niet gestemd, daar is mijn smaak veel te breed voor. Ik begrijp ook niets van mensen die maar een of twee genres luisteren, er wordt zoveel moois gemaakt. Soms wil ik getroost worden door muziek, vermaakt, ontroerd of wakker geschud. Alles tussen het Apollonische en het Dyonische dus. Different music for different moods. De laatste tijd luister ik veel klassiek (klassiek als in de verzamelterm, classicistische muziek weet me nooit zo te boeien): Wagner, Beethoven, Arvo Pärt en Dvorâk. Verder veel joodse muziek, ladino, klezmer en aanverwanten, de extremere metal, jazz in al zijn verschijningsvormen, progressieve rock, beats, wereldmuziek, avant-garde of een goede popsong... Van alles dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb gekozen voor andere muziekstijlen. Ik ben een muziek liefhebber, en luister heel uitgebreid. in me auto ligt bijvoorbeeld cd van "day fire" en "cutless" (metal)maar ook een cd van "osmotic" (trance)en ook tobymac en KJ52 (Hiphop)

Thuis is vaak achtergrond veel pop. en soms een goede cd met piano muziek of juist rock muziek zoals Delirious, U2. en op zondag staan standaard de muziek dvd's van hillsong of oslo gospelchoir.

vrij breed.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
Gast Anon_phpbb

daar ben ik het dus echt totaal niet mee eens

wist je dat hardcore united TEGEN


Samengevoegd:

(woops foutje)rascime en fascime is

ik luister ook hardcore, ook afentoe was es wat anders, maar toch, ik ben echt geen neonazi, en zo zijn veel meer die er over dneken die hardcore luisteren knipoog_dicht.gif

i love hardcore big-smile.gifbig-smile.gif

mja.. zo zijn er dus veel meer vooroordelen knipoog_dicht.gif (die weg moeten)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ik dacht altijd dat dat de Straight Edge was, en niet de hardcore an sich

hoewel Straight Edge en hardcore natuurlijk wel dezefde oorsprong hebben, is niet elke hardcore kid Straight edge

Straight Edge is geen muziekgenre maar slechts een leefwijze.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid