Mr. Emilio 0 Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Quote: Op donderdag 25 januari 2007 23:46:25 schreef Audiophile het volgende: [...] Geweldig! Vengeance can also be found on the filthy secular Hard'N Heavy grind-core videos, along with satanic groups Godflesh and Napalm Death! Ik geloof dat ze Vengeance Rising bedoelen. En geweldig! Napalm Death satanisch Deze site heb ik tijden geleden ook al gevonden, het gebruik van uitroeptekens is abominabel... MWS, Amy Grant, Carman, DC Talk, Point of grace Stryper.... Allemaal satanstuig en adderengebroed... wat een onzin! Link naar bericht Deel via andere websites
LaRosa 0 Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Quote: Op donderdag 25 januari 2007 12:34:32 schreef JoostG het volgende: LaRosa kent "Die Streuner" dus ook wel? Daar ken ik maar een liedje van, 'allez y donc', maar dat vind ik een leuk liedje Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Derek Webb is mooi Link naar bericht Deel via andere websites
living stone 0 Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 doe mij maar rock en dan vooral jaren 80 en sommige huidige rock en metal, maar boven alles, hardcore, terror, speedcore en nog wat van die underground stylen.... Link naar bericht Deel via andere websites
metalhead4christ 0 Geplaatst 26 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2007 Quote: Op donderdag 25 januari 2007 23:36:47 schreef Gorthaur het volgende: Er bestaat zeker goede christelijke muziek! Maar dat is niet het genre waar ik naar verwijs, en besides, het is het genre waar bepaalde clubjes het werk van de duivel in zien. link Ik heb die site even doorgelezen...en ik zou wel is willen zien waar die gast die quotes die bij Stryper staan vandaan heeft. Want ik heb toch heel erg twijfels bij of hij die quotes niet gewoon even zelf verzonnen heeft . Maar voor de rest is het echt nogal een vage site, Stuk over Mortification bijvoorbeeld...lees de teksten eens goed, in plaats van er je eigen draai aan te geven. Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Ik luister eigenlijk de laatste tijd alles... Ik word aangestoken door vriendinnen en singstar xD. Maar alsnog voornamelijk Rock/Metal... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Quote: Op vrijdag 26 januari 2007 21:51:03 schreef living stone het volgende: doe mij maar rock en dan vooral jaren 80 en sommige huidige rock en metal, maar boven alles, hardcore, terror, speedcore en nog wat van die underground stylen.... Zo underground is dat nou óók weer niet hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Kempevain 0 Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Door Kempevain op zaterdag 03-02-2007 18:03:13 Â Â Â Â Â Â Ik ben zelf een niet gelovige sex hebbende rokende Ajax/ hip hop verslaafde Wilders hater uit Amsterdam Oost. Ik kwam ff buren op dit forum nadat ik erover las in de nieuwe Revu over de enorme groei van het Christendom onder jongeren en het mij fascineerd waarom zoveel jongeren zo'n drang naar religie hebben, maar dat ff terzijde. Van wat voor muziek houden jullie ik ben een echte hip hop fan: 50 Cent, Saigon, Capone N Noreaga, Crooked I en Papoose dat soort werk uit de States en Kempi, Winne en Opgezwolle uit Nederland. Hoe zit dat hier? Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 3 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Uhm, laat ik het zo zeggen. Opgezwolle vind ik wel grappig om te luisteren maar ik luister amper/niet naar hip-hop. Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Ik luister op dit moment de nieuwe Pain of Salvation - Scarsick. Ik vind het geweldige muziek. Zijn er meer mensen die dit waarderen? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Een echte hiphop fan die 50Cent luisterd? Hmmm ik luister niet enorm veel hip hop maar als ik wat luister is dat bijvoorbeeld Public Enemy, Run D.M.C, Jurassic 5, The Roots, A Tribe Called Quest, De La Soul en Blackalicious. Ik kan ze je allemaal aanraden. En Nederlandse hiphop... Natuurlijk de Zwolse scene, vind ik nog steeds de beste in Nederland, nu wel gevolgd door Utrecht met C-Mon & Kypski en aanverwanten. Verder luister ik voornamelijk metal (doom, death, progressive, power en sympho), industrial (martial, dark ambient, power electronics, power noise, harsh ebm en gewone ebm) en de rock/hardcore(atmospheric sludge, post-rock, sludge, screamo, hardcore en post-hardcore). * Harm-Jan luisterd nu het enorm dansbare 'Zombie nation' van Grendel en Eru, ik moet het nieuwe album nog bemachtigen maar Pain of Salvation vind ik er goed Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2007 Van Katoen! Link naar bericht Deel via andere websites
Marleentjj 0 Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2007 Haste the day, ZOA, HIM, evanescence, Slipknot, Korn, Limp Bizkit, Linkin Park, Rammstein, Six Feet Under en Deicide zijn een beetje de bandjes die ik luister op het moment. Link naar bericht Deel via andere websites
badeend 0 Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2007 ik luister vrij veel flogging molly @ the moment heb iets met ierse muziek.. Link naar bericht Deel via andere websites
DutchPeanut 0 Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2007 Hardcore ( gabberherrie ), breakcore, terror, darkcore, Heavy-metal, metalcore en hardcore-punk, goede nederlandse hiphop ( zoals : Opgezwolle, jawat, brainpower, jiggy djé, blaxtar), beetje soul, en keltic muziek owjah en hiphop zoals : dr dre , Ice cube en X-zibit ( aleen ouwe tunes van hem, toen hij nog goed rapte en niet over bling bling en onzin) Samengevoegde post 04-2-2007 22:54:29: Quote: Op zaterdag 03 februari 2007 18:08:54 schreef Kempevain het volgende: Door Kempevain op zaterdag 03-02-2007 18:03:13       Ik ben zelf een niet gelovige sex hebbende rokende Ajax/ hip hop verslaafde Wilders hater uit Amsterdam Oost. Ik kwam ff buren op dit forum nadat ik erover las in de nieuwe Revu over de enorme groei van het Christendom onder jongeren en het mij fascineerd waarom zoveel jongeren zo'n drang naar religie hebben, maar dat ff terzijde. Van wat voor muziek houden jullie ik ben een echte hip hop fan: 50 Cent, Saigon, Capone N Noreaga, Crooked I en Papoose dat soort werk uit de States en Kempi, Winne en Opgezwolle uit Nederland. Hoe zit dat hier? 50-cent vind ik een domme rapper. Opgezwolle is goed en winne ook Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2007 Quote: Op zondag 04 februari 2007 22:48:52 schreef DutchPeanut het volgende: 50-cent vind ik een domme rapper. Opgezwolle is goed en winne ook Ja die kerel liet zich neerschieten, dan spoor je niet. Link naar bericht Deel via andere websites
DutchPeanut 0 Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2007 Quote: Op zondag 04 februari 2007 22:59:28 schreef Eru Iluvatar het volgende: [...] Ja die kerel liet zich neerschieten, dan spoor je niet. Jah joh dan ben je echt vette gangster, anders hoor je er niet bij de echte gangsters from the hood yo Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2007 Jerusalem! Link naar bericht Deel via andere websites
Tzadik 0 Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Ik heb maar niet gestemd, daar is mijn smaak veel te breed voor. Ik begrijp ook niets van mensen die maar een of twee genres luisteren, er wordt zoveel moois gemaakt. Soms wil ik getroost worden door muziek, vermaakt, ontroerd of wakker geschud. Alles tussen het Apollonische en het Dyonische dus. Different music for different moods. De laatste tijd luister ik veel klassiek (klassiek als in de verzamelterm, classicistische muziek weet me nooit zo te boeien): Wagner, Beethoven, Arvo Pärt en Dvorâk. Verder veel joodse muziek, ladino, klezmer en aanverwanten, de extremere metal, jazz in al zijn verschijningsvormen, progressieve rock, beats, wereldmuziek, avant-garde of een goede popsong... Van alles dus. Link naar bericht Deel via andere websites
Friendlyfriend 0 Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Ik heb gekozen voor andere muziekstijlen. Ik ben een muziek liefhebber, en luister heel uitgebreid. in me auto ligt bijvoorbeeld cd van "day fire" en "cutless" (metal)maar ook een cd van "osmotic" (trance)en ook tobymac en KJ52 (Hiphop) Thuis is vaak achtergrond veel pop. en soms een goede cd met piano muziek of juist rock muziek zoals Delirious, U2. en op zondag staan standaard de muziek dvd's van hillsong of oslo gospelchoir. vrij breed. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Quote: Op zondag 04 februari 2007 23:01:22 schreef DutchPeanut het volgende: [...] Jah joh dan ben je echt vette gangster, anders hoor je er niet bij de echte gangsters from the hood yo Yup, net als je vet neonazi moet zijn om écht hardcore te mogen zijn.. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2007 daar ben ik het dus echt totaal niet mee eens wist je dat hardcore united TEGEN Samengevoegd: (woops foutje)rascime en fascime is ik luister ook hardcore, ook afentoe was es wat anders, maar toch, ik ben echt geen neonazi, en zo zijn veel meer die er over dneken die hardcore luisteren i love hardcore mja.. zo zijn er dus veel meer vooroordelen (die weg moeten) Link naar bericht Deel via andere websites
Hoogbevaagd 0 Geplaatst 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2007 dat is gewoon de verkeerde hardcore, de echte hardcore zijn de boze mannen met gitaren! een beweging om de punkers te laten zien dat je het ook kan doen zonder sex, drugs en alcohol! en dat is trouwens mijn muziekstijl Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2007 ik dacht altijd dat dat de Straight Edge was, en niet de hardcore an sich hoewel Straight Edge en hardcore natuurlijk wel dezefde oorsprong hebben, is niet elke hardcore kid Straight edge Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2007 Quote: Op dinsdag 05 juni 2007 22:01:30 schreef Thijs het volgende: ik dacht altijd dat dat de Straight Edge was, en niet de hardcore an sich hoewel Straight Edge en hardcore natuurlijk wel dezefde oorsprong hebben, is niet elke hardcore kid Straight edge Straight Edge is geen muziekgenre maar slechts een leefwijze. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten