Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...

Sinds er al een tijdje al niets is besproken en de serie toch wel weer een eind is gevorderd, dacht ik dat het wel weer eens besproken mocht worden! Nu ze ontsnapt zijn en allemaal hun eigen weg gaan. Ik dacht echt, nu wordt het enorm saai, maar het valt allemaal reuze mee!

Personage voor personage dan maar?

Micheal -> Nog steeds super knap!

Lincoln -> Stommerd dat hij het pistool in de lift liet vallen!

LJ -> Echt wel slim dat hij 'Otis-right' begreep!

Pope -> Zielig dat hij nu ontslag heeft genomen.

Bellick -> Viezerik met Nika.

Nika -> Haar vind ik echt zielig, onbeantwoorde liefde.

Abbruzi -> Tsja, wraak loont niet! Maar wel erg voor z'n familie.

Tweener -> Dat meisje dat hem heeft meegenomen is wel schattig, ik dacht echt dat ze hem had aangegeven!

T-Bag -> SilverUnicorn, ik weet niet wat je in hem ziet, maar ik vind het gewoon echt een viezerik!

C-Note -> Hij moet gewoon met z'n familie herenigd worden!

Sucre -> Hij zit echt op een roze wolkje.

Veronica en Nick -> RIP, vooral Veronica.

Mahone -> Hij voert de spanning wel op.

Sarah -> Haar vind ik toch wel de meest interessante personage van de hele serie... ik schrok me rot toen ze 'dood' was!

De rest -> teveel om allemaal apart te bespreken.

Ik ben maar een beetje fan hoor en heb m'n oordeel helemaaaal niet snel klaarliggen. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 20 november 2006 18:07:19 schreef -eva- het volgende:

Personage voor personage dan maar?

Micheal -> Nog steeds super knap!

Lincoln -> Stommerd dat hij het pistool in de lift liet vallen!

LJ -> Echt wel slim dat hij 'Otis-right' begreep!

Pope -> Zielig dat hij nu ontslag heeft genomen.

Bellick -> Viezerik met Nika.

Nika -> Haar vind ik echt zielig, onbeantwoorde liefde.

Abbruzi -> Tsja, wraak loont niet! Maar wel erg voor z'n familie.

Tweener -> Dat meisje dat hem heeft meegenomen is wel schattig, ik dacht echt dat ze hem had aangegeven!

T-Bag -> SilverUnicorn, ik weet niet wat je in hem ziet, maar ik vind het gewoon echt een viezerik!

C-Note -> Hij moet gewoon met z'n familie herenigd worden!

Sucre -> Hij zit echt op een roze wolkje.

Veronica en Nick -> RIP, vooral Veronica.

Mahone -> Hij voert de spanning wel op.

Sarah -> Haar vind ik toch wel de meest interessante personage van de hele serie... ik schrok me rot toen ze 'dood' was!

De rest -> teveel om allemaal apart te bespreken.

Ik ben maar een beetje fan hoor en heb m'n oordeel helemaaaal niet snel klaarliggen.
widegrin.gif

Hee Eva, dat kan ik ook knipoog_dicht.gif

(PS: ik ben bij afl. 9 van seizoen 2, ik zal proberen niks te verklappen voor de rest, als je echt geen risico wilt lopen moet je maar niet verder lezen!)

Michael -> Merkt dat ie toch niet alles zo goed in de hand heeft als eerst gedacht.

Lincoln -> Probeert een goede pa te zijn, maar ja met zo'n kop loop je nogal in de gaten.

LJ -> Sneu dat ie ook bij alle problemen betrokken is.

Pope -> Is eigenlijk geen major player meer in seizoen 2.

Bellick -> Wat een sukkel, mama's kindje die nog bij z'n mammie woont. Held op sokken.

Nika -> Stom mens, maar goed dat laat ze nog wel blijken, lol!

Abbruzi -> SPOILER!!!

Jammer dat ie weg is...)

Tweener -> SPOILER!!!

Ook al sleeping with the fishies, Mahone jij stinkt!

T-Bag -> Een viezerik ja, maar ziet er wel leuk uit met z'n nieuwe hairdo hamer.gif

C-Note -> Deze familyman moet zeker een manier vinden om z'n vrouw en dochter terug te krijgen. Maar ik krijg het idee dat het allemaal nogal amateuristisch is.

Sucre -> Waar is hij ook alweer? Heb die aflevering zeker niet op zitten letten...

Veronica en Nick -> RIP inderdaad.

Mahone -> Wat een piiiiiieeep vent! Echt een gluiperd. Maar hij geeft de serie zeker wel meer diepgang.

Sarah -> Probeert nu Michael's puzzelstukjes in elkaar te passen, gaat vast wel lukken.

Kellerman -> "That's good pie"... Yeah right widegrin.gif Wel een druif hoor.

Oh en, Cybermaster... jou staat nog wat te wachten als je nog maar bij afl. 4 bent! party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

De hoofdpersoon uit Prison Break lijd aan dezelfde kwaal als Kate uit Lost; meer dan één gezichtsuitdrukking kent hij niet.

Maar even serieus en wat positiever: Ik heb stukjes gezien van Prison Break en afgezien van de belachelijke premisse (inbreken om uit te breken? Met een kaart op je lichaam?) zag het er erg leuk uit. Is de kwaliteit goed gebleven in het verdere verloop van de serie?

Persoonlijk ben ik meer een Veronica Mars en Heroes fan. Heroes is net bij aflevering 8 in de VS (dus duurt nog even voordat het in Nederland is) en schijnt wel wat te lijken op The 4400. Er vindt in de VS een grote migratie plaats van ontevreden Lost fans (ik ben er een van) die Seizoen 3 (en eigenlijk 2 ook al) vonden tegenvallen.

En Veronica Mars....blijft een constante topserie. Ze zijn nu begonnen aan serie 3, ondanks slechte ratings en een constant gevaar dat ze moeten stoppen. Veronica Mars is het beste te omschrijven als Nancy Drew (boeken) + Buffy the Vampire Slayer - het bovennatuurlijke. Als je van (film) noir houdt vind je deze serie wel leuk.

Enfin, om BOT te gaan, weet iemand hoe ver ze in Nederland achter lopen op de VS wat betreft deze serie?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Quote:
Op maandag 20 november 2006 19:31:43 schreef SilverUnicorn het volgende:

[...]

Hee Eva, dat kan ik ook
knipoog_dicht.gif

(PS: ik ben bij afl. 9 van seizoen 2, ik zal proberen niks te verklappen voor de rest, als je echt geen risico wilt lopen moet je maar niet verder lezen!)

Quote:
Op zondag 03 december 2006 11:34:48 schreef SilverUnicorn het volgende:

Afgelopen donderdag was afl. 6 op RTL5. Mis vooral komende aflevering niet!!!

Oei.. het is nu wel heel verleidelijk om te vragen wat er gaat gebeuren engel.gif

Naja, nog paar nachtjes wachtensmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Nee de herhaling komt al een tijdje niet meer....! Dus dat wordt of downloaden, kijken of iemand het heeft getaped of de recap lezen.

Ik heb van alle afleveringen al de uitgebreide recap gelezen (ong 5 á 6 kantjes per afl)... ik moest gewoon weten hoe het verder ging!

Wel jammer natuurlijk dat ik alles al weet, hmpf... ik heb wat met zelf discipline vandaag!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

ik hoef nog maar 1 aflevering te kijken van seizoen twee!!

wat is het spannend!! yes.gif


Samengevoegd:

heb seizoen twee helemaal gekeken..

jeminee wat onwijs spannend!! en wat verassend allemaal weer! hoe verzinnen ze het

seizoen drie start in amerika pas op 29augustus!

Dat hou ik echt niet vol!!

De laatste aflevering van seizoen twee is zo onwijs een open einde!!


Samengevoegd:

er gaan weer mensen dood en er gebeuren weer allemaal verassende dingen..

in seizoen 3 zullen er acht hoofdpersonen zijn

naast linc, michael en sarah zijn dit denk ik Mahone, kellerman, bellick, t-bag en die opperbaas waarvoor bill kim werkt..

ook schijnt er een vrouwelijke hoofdrolspeelster aan toegevoegd te gaan worden..

Ook is het niet zeker of michael en linc het overleven.. maar als die niet gespaard worden dan vind ik het niet leuk meer!! het gaat tenslotte om hun!

hopelijk komt het allemaal goed!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid