Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Mijn favoriet. Hmmm daar moet ik wel ff over denken. Ik denk toch dat ik dan Michael als favoriet kies. Hij manipuleert mensen toch wel makkelijk zodat hij zijn plannetje uit kan voeren. En hij heeft het tactisch gewoon goed bedacht. Dat vind ik wel super. Maar ik kijk nog te kort om een echte favoriet uit te roepen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...

Quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 15:29:25 schreef jeffrey_1989 het volgende:

En Prison Break is weer begonnen. Dus een ''kick''. Wie kijkt er weer en wie heeft de afgelopen aflevering dus ook weer gezien?

Ikke ikke! Maar ik vond deze niet eens zo heel veel aan. Ik denk dat de volgende spannender is, want dan komt het er echt op aan... En afgelopen donderdag zag je T-Bag maar zo weinig boosrood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 15:49:15 schreef Michie23 het volgende:

Die serie is veel te laat voor mij
engel.gif

Te laat jonge? 21.30 is toch niet zo lomp laat? Ben benieuwd wat jij dan allemaal doetpuh2.gif.

Ik vond het overigens wel een mooie aflevering. Niet de mooiste natuurlijk maar ik vond het flauw hoe ze het afslotenboosrood.gif. Echt niet leuk gewoon. Zie je nog net dat hij ''fluistert'' It's him. Aaarrgghh daar kan ik niet tegen!!puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:03:42 schreef Videl het volgende:

Ik heb alles in de bus naar barca gezien.

Ik moet nog 1 aflevering, maar ik loop een seizoen voor op de tv geloof ik
puh2.gif
dus moet nog even wachten.

haha ik ook al.. ik heb alle afleveringen (18uur prison break big-smile.gifparty.gif) alles wat nu op TV komt heb ik dus al gezien..

Wachten op deel 2 van de serie..

geduld is een schone zaak engel.gif

Quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:31:37 schreef jeffrey_1989 het volgende:

[...]

Te laat jonge? 21.30 is toch niet zo lomp laat? Ben benieuwd wat jij dan allemaal doet
puh2.gif
.

er zijn ook mensen die 's ochtends wel vroeg uit bed moeten of mensen die hun nachtrust hard nodig hebben.. vindt et een btje rare reactie van je..

Quote:
Ik vond het overigens wel een mooie aflevering. Niet de mooiste natuurlijk maar ik vond het flauw hoe ze het afsloten
boosrood.gif
. Echt niet leuk gewoon. Zie je nog net dat hij ''fluistert'' It's him. Aaarrgghh daar kan ik niet tegen!!
puh2.gif

daar is het ook een serie voor.. het spoort mensen aan om de volgende keer weer te gaan kijken.. wat bij jou dus wel lukt zo te zien..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:15:00 schreef Mister_L het volgende:

[...]

er zijn ook mensen die 's ochtends wel vroeg uit bed moeten of mensen die hun nachtrust hard nodig hebben.. vindt et een btje rare reactie van je..

Uhm, ja ok. Het was meer richting een sarcastische reactieknipoog_dicht.gif.

Quote:
[...]

daar is het ook een serie voor.. het spoort mensen aan om de volgende keer weer te gaan kijken.. wat bij jou dus wel lukt zo te zien..

Snap ik. Maar dat maakt het er niet leuker oppuh2.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 01:09:33 schreef jeffrey_1989 het volgende:

En het is een echte aanrader op zich hoor. *trouwens ze lieten de afgelopen keer ook niet echt zien wat er vooraf gebeurd was he. Tenminste minder dan eerst*

niet elke aflevering is hetzelfde..

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid