Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ok zoals de titel al zegt gaat dit topic over Prison Break. Ik ben benieuwd of mensen deze serie kennen. Ik heb hem niet vanaf het begin gevolgd maar dit begint toch langzamerhand iets te worden wat ik toch wel graag wil zien. Ik vind het persoonlijk gewoon een erg mooie serie. Nu is mijn vraag eigenlijk ook zijn er meer credible-mensen die deze serie volgen. Of heb je hem eerst gevolgd maar vond je hem niet leuk. Dus ben benieuwd of deze serie ook bekend voor komt. De serie wordt overigens op rtl 7 uitgezonden van 21.30-22.30 uur en vrijdags is er een herhaling van 21.00-22.00 uur. Dus laat je horen!!puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb 2 afleverignen gezien en ik vond het leuk!

Maarja, het komt pas om half 10 en over het algemeen moet ik voor 10 uur naar bed en kan ikmaar de helft zien. Niet echt handig dus.

Als het goed is heeft iemand uit mijn klas de dvd box, misschien mag ik die wel een keer lenen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

http://nl.wikipedia.org/wiki/Prison_Break

Quote:
Lincoln Burrows zit onterecht gevangen voor de moord op de broer van de vice-president van de Verenigde Staten van Amerika en zal worden geëxecuteerd. Zijn broer, Michael Scofield, pleegt een overval en moet van de rechter vijf jaar achter tralies. Daar gaat hij Lincoln helpen ontsnappen. Hiertoe heeft hij zich grondig voorbereid. De blauwdrukken van de gevangenis heeft hij op zijn lichaam laten tatoeëren, in code, zodat alleen hij de betekenis van de tattoos kent en niemand alarm zal slaan.

Buiten de gevangenis werken ondertussen twee advocaten aan bewijsmateriaal om Lincoln uit de gevangenis te krijgen. Zij worden tegengewerkt door geheim agenten, in dienst van de vice-president.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mwoah ik wil het nog niet eens zozeer een geweldadige thriller noemen. Je ziet wel de benen van iemand wanneer hij zichzelf heeft opgehangen heel kort in beeld. En ja er wordt 1 keer iemand neergestoken (zie je amper wat van). En er wordt iemand achtervolgd. Zonder echt kogelschoten voor zover ik me herinner. Dus naja ik vind het niet echt supergeweldadig. Maarja dat soort dingen bepaal je zelf wanneer je iets geweldadig vindknipoog_dicht.gif. (Het is overigens niet mijn intentie om koste wat kost de serie goed te laten lijken hoor. Zo moet je deze post ook niet opvatten)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:20:41 schreef hopeloos het volgende:

Ik heb het niet echt vaak gezien... Volgens mij is het tijdens Top Gear of Stargate ofzo
puh2.gif

The 4400 vind ik veel leuker
party.gif

Nooit van gehoord. Maar het is volgens mij niet tegelijk met Top Gear dus dan zal het wel met Stargate zijn. Top Gear kan sowieso niet want dat is niet op donderdag op tvknipoog_dicht.gif. Maar ok. Dat zijn dan weer van die kleine detailspuh2.gif.

The 4400. Wat is dat? Nog nooit van gehoord namelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:25:00 schreef jeffrey_1989 het volgende:

[...]

The 4400. Wat is dat? Nog nooit van gehoord namelijk.

puh2.gif Superleuk... is op Talpa (zaterdag, kwart over 10).. Hoorde vandaag Switchfoot op de achtergrond bij The 4400!! Leuk man knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mwoah ik vind het nog wel meevallen. Ja je moet sommige dingen wel net weten maar ik kom erin rollen bij aflevering 9 ofzo en ik snap het behoorlijk goed. Maar een paar kleine details wist ik niet dus ik ben ook nog ff wat aan het downloaden zodat ik hele kleine details wel weet. Dus qua je moet het volgen valt het wel mee (vind ik dan)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hee da's toevallig, ik dacht er zelf al over om een onderwerp over Prison Break te starten. Ik ben namelijk totaal verslaafd aan die serie, man o man wat gaaaaaf! Ik heb tot nu toe alle afleveringen gezien, behalve 5. Dus ben wel up to date. PB is keispannend en de karakters zijn vrijwel allemaal heel interessant. T-Bag is mijn absolute favoriet (wat een hilarische gast, steelt elke scène waar ie in zit, a man you love to hate), al zijn Abruzzi en Michael ook goed gespeeld. Ik kan niet wachten tot donderdag aflevering 11 komt puh2.gif En ik ga zeker weten de box kopen als PB uit komt op dvd!

PB rules!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid