Andere Jas 2 Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Quote: Op donderdag 30 november 2006 22:07:55 schreef RawRanX het volgende: [...] Yep! Ik was al even bang. Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Quote: Op donderdag 30 november 2006 22:08:38 schreef Audiophile het volgende: [...] Ik was al even bang. "Boris" (nee, niet die)ook erg de moeite waard. vergelijkbaar met Sunn0))) http://www.discogs.com/artist/Boris+(3) Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Quote: Op donderdag 30 november 2006 22:25:56 schreef RawRanX het volgende: [...] "Boris" ook erg de moeite waard. http://www.discogs.com/artist/Boris+(3 ) Die ga ik ooit nog eens uit checken, maar er ligt nog een hele bende aan funeral en drone doom op mij te wachten. Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Doe dat & streel je ziel met je nog te luisteren geluidsdragers. Gegroet. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Quote: Op donderdag 30 november 2006 22:02:40 schreef Joener het volgende: Ik weet niet hoe ver je van Utrecht af woont? Op Hoog Catherijne heb je een christelijke muziekwinkel, Sjofar (.nl waarschijnlijk), daar kun je uuuuren rondkijken en je kunt alles op je dooie gemakje beluisteren! Heerlijk! Ik heb het er vandaag 5 minuten uit gehouden.. Ze hadden geen The Spirit That Guides Us... nepperts.. Link naar bericht Deel via andere websites
Jelmer 0 Geplaatst 8 december 2006 Rapport Share Geplaatst 8 december 2006 Quote: Op donderdag 30 november 2006 18:48:42 schreef Audiophile het volgende: zijn hier dan geen mensen die chillen op drone? Sunn0))) en Earth doen het goed bij mij. Khanate Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Psst, voor mensen die bang zijn voor "foute" muziek en die dingen als Reiki ook fout vinden...Tai Chi is dan ook fout Bij de bewegingen van Tai Chi "manipuleer" je a.h.w. de alomvertegenwoordigde levensenergie met je gebaren en bewegingen. Maar de muziek is wel erg relaxed. Link naar bericht Deel via andere websites
Roos* 0 Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Ik denk dat je het beste tussen klassieke muziek kunt zoeken. Vraag in de cd winkel naar een rustgevende cd. Met kabbelende beekjes etc. zou ik oppassen als ik jou was en ook met muziek met tekst die je niet kunt verstaan. Je weet nooit wat ze zingen en zo kunnen er ongemerkt dingen je geest binnenkomen. Je oren zijn geen prullenbakken! Succes! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 *kucht descreet* Wat denk je dan van die mooie pompeuze gregoriaanse koren of operazangers/zangeressen die in het Latijn (of frans, russisch of italiaans zingen) alsof je daar wel wat van verstaat. Kijk maar uit hoor, straks bespringen demonen je ook door die muziek.. Het wordt denk ik voor een christelijke blacklist waarop alle muziek komt te staan die mogelijk gevaarlijk is voor ons. Ik begin graag.. - Mozart - Orff - Berlioz - Paganinni Wie volgt? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Quote: Op vrijdag 08 december 2006 23:52:39 schreef Jelmer het volgende: [...] Khanate Oeh! Goeie! Ik heb er volgens mij een speaker in de auto van mijn ouders mee opgeblazen Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Quote: Op donderdag 30 november 2006 18:48:42 schreef Audiophile het volgende: zijn hier dan geen mensen die chillen op drone? Sunn0))) en Earth doen het goed bij mij. Een maat van me zet dat altijd keihard op. En is naar een combi concert van beiden geweest. Best leuk als je wat ophebt. Maar ik moet er zo van scheiten. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Quote: Op zaterdag 09 december 2006 12:13:36 schreef Ol Moth het volgende: [...] Een maat van me zet dat altijd keihard op. En is naar een combi concert van beiden geweest. Best leuk als je wat ophebt. Maar ik moet er zo van scheiten. Joa, bassist van mijn band had ook al plannen voor als ze weer eens komen, iets met daarheen gaan en de oren van je kop blowen. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Wat echt een megarustgevende CD is: Oneindig van Hans Brouwer. Moet je even naar vragen bij Eric. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Even zereneus. Je hebt van die Synthesizer Collecties die allemaal bekende liedjes en theme songs hebben gecovered met synths. Denk aan beverly hills cop en Miami Vice etc. Dat is heel rustgevend en relaxed. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Quote: Op zaterdag 09 december 2006 12:17:27 schreef Ol Moth het volgende: Even zereneus. Je hebt van die Synthesizer Collecties die allemaal bekende liedjes en theme songs hebben gecovered met synths. Denk aan beverly hills cop en Miami Vice etc. Dat is heel rustgevend en relaxed. Als je acute jeuk rustgevend vindt... Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Ik ervaar dat niet als acute jeuk en vind het zeer mooi. En ik kan mij zo indenken dat meerderen dat met mij eens zouden kunnen zijn. En aangezien mensen hier om dergelijke ideeen en tips vragen. Oja, Acute jeuk bevalt me niet zo, behalve als ik daarna lekker kan niezen. Samengevoegde post 09-12-2006 15:47:35: Maar als jij nog CD's hebt met deze acute jeuk wil ik je daar graag van ontdoen. Link naar bericht Deel via andere websites
Warrior4Jah 0 Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Ik luister vaak vineyard UK als ik wil relaxen. Ik heb de albums Beautifull en All from You. Erg lekker! Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Quote: Op zaterdag 09 december 2006 15:43:21 schreef Ol Moth het volgende: Samengevoegde post 09-12-2006 15:47:35: Maar als jij nog CD's hebt met deze acute jeuk wil ik je daar graag van ontdoen. Nope, die komen er hier niet in Link naar bericht Deel via andere websites
Erna 0 Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Quote: Op zaterdag 09 december 2006 12:15:33 schreef Hester het volgende: Wat echt een megarustgevende CD is: Oneindig van Hans Brouwer. Moet je even naar vragen bij Eric. Helemaal mee eens, is idd een erg fijne CD. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 10 december 2006 Rapport Share Geplaatst 10 december 2006 Quote: Op zaterdag 09 december 2006 12:15:33 schreef Hester het volgende: Wat echt een megarustgevende CD is: Oneindig van Hans Brouwer. Moet je even naar vragen bij Eric. Rijmt op... Link naar bericht Deel via andere websites
Roos* 0 Geplaatst 10 december 2006 Rapport Share Geplaatst 10 december 2006 Klassieke muziek heb ik het niet over.. meer over dat kabbelende beekjes nieuw age muziek, dat vertrouw ik niet en zeker niet als ik de tekst niet kan verstaan. Zo goed? Van die koren vind ik ook mooi.. Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 10 december 2006 Rapport Share Geplaatst 10 december 2006 RobertF bedankt! Ik was al zo lang op zoek naar de muziek uit de Mis in het Latijn... Link naar bericht Deel via andere websites
Jelmer 0 Geplaatst 10 december 2006 Rapport Share Geplaatst 10 december 2006 Quote: Op zaterdag 09 december 2006 12:10:54 schreef Audiophile het volgende: [...] Oeh! Goeie! Ik heb er volgens mij een speaker in de auto van mijn ouders mee opgeblazen heheh, kan ik me goed voorstellen; soms gaan die tonen wel heel erg diep Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst 10 april 2007 Hallo, Zou je mij ffies willen mailen? Over die cd's van ecosaisse? Hart .gr. Jenn Samengevoegd: Wie heeft er voor mij cd's van Jan Mulder te koop? Maakt niet uit welke Graag even een reactie!! Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst 10 april 2007 Quote: Op maandag 15 mei 2006 18:03:07 schreef Mystique het volgende: [...] Ik zit net te denken, wat vind je mooi? Ik luister zelf vrij graag Jan Mulder, maar ik weet niet of je dat bedoeld. Als je interesse hebt, kun je me mailen, of me op msn aanspreken, stuur ik ze via msn. Maakt mij niet uit jan Mulder? is dat een van de zoons van Klaas Jan Mulder? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten