Olorin 155 Geplaatst 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2006 Quote: Op woensdag 09 augustus 2006 22:47:42 schreef Leidenschaft het volgende: Weet je, jij bent echt de beste afkraker die ik ooit heb gezien *petje af*, Vertel. Waar kraak ik je af? Of bedoel je dat ik je mening afkraak? In dat laatste geval had ik niet verwacht dat je daar bezwaar tegen zou hebben. (serieus!) Ik bedoel, je kraakt mijn kleding smaak toch ook af? Quote: maar denk je dat je me met deze woorden zover krijgt dat ik die band t-shirts mooi ga vinden? Nee hoor. Die ilusie heb ik niet. Ik ga er zowizo nooit vanuit iemand op dit forum over te halen. Dat lijkt me zonde van de moeite. Discussies zijn daar niet het geschikte middel voor. In dit geval verdedig ik mezelf gewoon. Jij noemt bandshirts geen serieuze kleding, je noemt het vulgair, om aandacht vragend en je noemt het kinderachtig. Ik draag die shirts met enige regelmaat. Wat maakt het mij die volgens jou vulgaire om aandacht vragende en bovenal kinderachtige shirts draagt? Van mij hoef je het niet mooi te vinden hoor. Dat is je eigen smaak. Alleen kinderachtig? Tja... Zoiets is dan weer jammer. Dan stel ik je mijn vraag opnieuw: waar heb ik jou lopen beledigen? Quote: Nee, ik denk het ook niet. Gelukkig. Quote: Ik probeer wel zo diep mogelijk te gaan en uit te leggen waarom ik dat vind, maar ik ben gewoon een domme tiener, en als je dat afkraakt, ben ik ook uitgepraat. Ik heb jou nergens een domme tiener genoemd. Dat noemt men nou woorden in iemands mond leggen. Ik ben hier het kind, niet jij, weet je nog? Quote: Ik kan wel speciaal voor jou in psychoanalyse gaan om uit te zoeken wat ik tegen band t-shirts heb, als jij dat allemaal voor me regelt, vind ik het geen probleem. Tot die tijd: sorry Nee hoor. Dat hoef je niet te doen hoor. Freud is een beetje achterhaald in de psychologie. Link naar bericht Deel via andere websites
Brains 0 Geplaatst 10 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2006 Quote: En ik vind ze nog steeds niet mooi om te zien. Studentenverenigingen of geen studentenverenigingen. Tssk, verenigingshirts en huisshirts zijn altijd hip. Persoonlijk vind ik bandshirts net zo fout als witte sokken, maar dat is dan weer mijn mening. Ik vat niet - en mijn jongere broer is ook zo - waarom iemand er gelukkig bij kan zijn in een niet passende somber zwarte broek rond te kunnen lopen , met een shirt waarop staat dat hij metallica of [insert quasi non-commerciele metalband] helemaal de 'gekste' vind. Wat is er mis met een mooie spijkerbroek? Of een overhemd? Ik sta te kwijlen in een goede kledingzaak en ik ben echt heel erg hetero en ontleen mijn indentiteit ook niet aan wat ik draag. Ik vind het zo puberaal, de illusie nastreven je non-conformistisch te willen kleding. Imho is het verschil tussen een overhemd van de V&D en een Boss even groot als het verschil tussen iemand met een 'metal outfit' en iemand met een polo. nb: ieder zijn ding natuurlijk Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 10 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2006 Overhemden *ligt kotsend over de reling*, ik draag een enkele keer een polo, nog één keer per 4 maand een overhemd en verder gewone shirts Ik heb één bandshirt en die vond ik ook gewoon leuk als 'normaal shirt', ik ben niet van het type 'check mijn muzieksmaak eens even'.. Want dan zou ik me te kort doen in één shirt Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 10 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2006 Ik draag vaak bandshirts, spijkerbroeken en Vans. Een enkele keer een polo voor gelegenheden waar ik een tshirt underdressed vind. En de enkele keren als ik een blouse draag, doe ik dat in combinatie met een colbert, maar draag ik een spijkerbroek onder en geen stropdas En helemaal uitzondelijk is het als ik compleet in pak ben (dat is een paar keer per jaar). Ik draag graag shirts. Ik vind ze lekker zitten. Overhemden vind ik niet prettig zitten. Link naar bericht Deel via andere websites
Jelmer 0 Geplaatst 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2006 Quote: Op woensdag 26 april 2006 14:53:56 schreef Raido het volgende: [...]Ik heb geen zin om mijn ouders tegen de schenen te stoten. (houd dus in: geen lang haar, geen bandshirts, geen concertbezoek). Ik vind het nog steeds geen ramp. Ach, mijn ouders hebben er mee leren leven , het echt lange haar is er inmiddels af, alhoewel, het begint al weer een aanzienlijke langte aan te nemen. Overigens beschik ik niet over veel band shirts; Immortal - Pure Holocaust Burzum - Aske Marduk - Panzer Division Marduk Darkthrone - Transilvanian Hunger En het concerten bezoek gaat stevig door, 22 september Satyricon in de Baroeg (rotterdam) Link naar bericht Deel via andere websites
RoCkFaCe 0 Geplaatst 31 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2006 Ik heb zelf 4 bandshirts en twee flevoshirts: Twee shirts van Make Up Your Mind (girlie die ondertussen te klein is en een grote) Shirt van Day Of Fire Shirt van The Violet Burning Flevo 2004(rood) en 2006(zwart) Ik wil zelf heel graag nog bandshirts van Kutless, Skillet, TSTGU en Luna Halo (als ze weer mooie hebben) Hoewel ik op dit moment ff geen geld heb zo na de zomer, vind ik het erg lastig om aan shirts van amerikaanse bands te komen. Skillet en Kutless komen amper in Europa en als je wil bestellen heb je een creditcard nodig die ik niet heb... Of zijn daar tegenwoordig al oplossingen voor? (Zoals large.nl, maar dan christelijk...) Ik hoor het wel... Jen. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 31 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2006 www.youmakemusic.com Link naar bericht Deel via andere websites
alex213 0 Geplaatst 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst 10 september 2006 ik heb shirts van descend to rise, tstgu, today forever, campsite, john davis en winterbirds Link naar bericht Deel via andere websites
Jellyfish93 0 Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 ik heb er nog 1 van evanescence van in mn gothic/skater fase alleen ik werd er uberdepri van dus ik ben na ong 2 jaar weer wat lichtere kleren gaan dragen al zul je me nog wel vaak in donkere kleren zien Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Ik wil het Antestor (The Forsaken) shirt Met die prachtige art aan de voorkant... Iemand een idee waar ik die nog kan krijgen? Ik dacht dat ze uitverkocht waren namelijk... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Die End time Production eStore, hij's alleen offline :/ Over een weekje proberen... En ik heb me Vomitorial Corpulence shirtje gister binnengehad ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Marleentjj 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Ik heb er helemaal geen één! Link naar bericht Deel via andere websites
alex213 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 ik heb er nu ook een van silver, maar die vind mn moeder niet zo leuk, denk ik Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Net weer eentje besteld van Ganglîa. Mooi aanbod in combinatie met een verzamelaar van de band, kon ik niet laten glippen, ik lijk wel een vrouw ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Essiej 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 ja ik draag band shirts maar niet van christelijke maar van good charlotte en tokio hotel Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Iel. Tokio hotel. Link naar bericht Deel via andere websites
Essiej 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 eej:o tokio hotel is niet iel =( ze rouleeren =D Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Neehee Link naar bericht Deel via andere websites
alex213 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 tokio hotel vind ik vrij iel maar ik ben blij voor je dat jij het niet iel vind, essiej Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Band hoodies: Sonata Arctica Blind Guardian 2x Band Shirts: Dream Theater Sonata Arctica 2x Nightwish Blind Guardian Dragonforce Als er shirts komen van bands die dicht bij mij staan of waarmee ik wil indentificeren in muziek en tekst of gewoon retevet vind, wil ik best in diens kleding lopen mits het mooie print heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Quote: Op woensdag 08 november 2006 19:40:43 schreef Essiej het volgende: ja ik draag band shirts maar niet van christelijke maar van good charlotte en tokio hotel twee leuke bandjes vooral GC (heb k zelf teveel zooi van ) mijn nieuwe aanwinst is mijn Underoath shirt!! Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Oja, een lijstje, omdat het zo gaaf is... Ik heb shirts van: -Textures, Polars -Skinless, From Sacrifice To Survival -Soulreaver, demo print -The Dillinger Escape Plan, torenprint ofzo -Graspop 2004 -Nymphea Aurora -Brodequin, Method Of Execution -Nile, met print van Black Seeds Of Veangance -Crimson Moonlight, Neil Of Remembrance -Horde -Vomitorial Corpulance, sinds gister -Meshuggah, I -Funeralium, The Stench.... -The Haunted, rEVOLVEr -AC/DC, Stiff Upper Lip -Silencer, Death - Pierce Me Longsleeves Silencer, Death - Pierce Me -Kekal - The Painfull Experience -Vader, blitzkrieg 4 tourshirt Volgens mij vergeet ik er een paar... Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 Quote: Neil Of Remembrance Grapjas het is Veil, kan gebeuren ^^ Ik heb momenteel alleen maar een Sacrificium shirtje en enkele niet-band shirts maar wel christelijk (keltische kruizen zijn stoer!) Edit: Ik ben jaloers op dat Horde shirt... enig idee waar je die een beetje betaalbaar kunt krijgen? Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 eluveitie - spirit slechtvalk - at the dawn of war sympathy - arcane path natan (voorkant is iets anders) en een shirt van korpiklaani en shadows of paragon. allebij zwart met logo op de voorkant. maar daar kon ik geen plaatje van vinden Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 Ik heb een trui van Evanescence. Dat was het. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten