Spring naar bijdragen

Het Luide Loodsfeest.


Aanbevolen berichten

iedereen sleept zijn instrumenteje mee, en dan ga je samen spelen en dan probeer je nieuwe dingen uit en leer je met andere mensen spelen..

tenminste zo gaat het hier..ook krijgen hier beginnende bandjes een kans om uit te proberen hoe het is om voor publiek te spelen..

* badeend begint een drumstel op te bouwen en plugt zijn gitaar in..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

oprhtpsulocold900.jpg

* Raido sratch ondertussen met zijn voeten wat met de LP's heen en weer, klinkt wel hip zo.. (ondertussen improviseerd hij rond het thema 'the final countdown en hallelujah van händel')..

Tsjike tjskie skretsj skretjs

Link naar bericht
Deel via andere websites

* holla stopt met fluiten en pakt haar sax..

*luistert aandachtig*

de eerste voorzichtige tonen komen uit het glanzende instrument... Het is donker in de loods.. maar het licht dat door het kier bij de deur naar binnen valt is net genoeg om elkaar te kunnen onderscheiden... het langzame ritme van Raido's gitaar maken ernstige, gedragen muziek.. maar Badeend speelt er een lichte solo doorheen op zijn 12-snarige gitaar...

prachtig *snif*

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 years later...

Gezien de groeiende interesse voor metal op ons leuke forum ontdoe ik dit topic maar weer eens van het stof.

Gezien de crew niet zo wild is van slowchat laten we het wel over muziek blijven houden. Beetje ouwenelen is prima, maar wel over bandjes en albums enzo. Waar je normaal gesproken andermans muziektopic mee kaapt kan je hierheen verplaatsen en onder het genot van een biertje of whisk(e)y over verderpraten.

Dus om te beginnen, wie gaat er mee naar Iron Maiden bij TT in assen? Ik heb mijn kaartje al.

Openings post:

Quote:
Na een zooi kroegen en een fabriek brengt onze eeuwige kruistocht op zoek naar gerstennat en bastonen ons op deze plek, Een lang verlaten loods. We hebben zwaar arsenaal ingezet en construeren een bar en plekken om te relaxen en drank te nuttigen. We installeeren een oude muziekinstallatie die we onderweg hebben opgepikt en hebben de tijd van ons leven. Welkom in de Luide Loods, Waar metaal en gezelschap het enige is dat telt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Gezien de groeiende interesse voor metal op ons leuke forum ontdoe ik dit topic maar weer eens van het stof.

Gezien de crew niet zo wild is van slowchat laten we het wel over muziek blijven houden. Beetje ouwenelen is prima, maar wel over bandjes en albums enzo. Waar je normaal gesproken andermans muziektopic mee kaapt kan je hierheen verplaatsen en onder het genot van een biertje of whisk(e)y over verderpraten.

Dus om te beginnen, wie gaat er mee naar Iron Maiden bij TT in assen? Ik heb mijn kaartje al.

Openings post:

[...]

Ik ga dus niet, maar twee kiddo's wel...elke credibler die liever niet na het concert weer brak naar huis kachelt kan effe vragen of ie bij ons mag crashen (we zitten zo'n beetje op loopafstand van het cirucuit en met gunstige wind kunnen we waarschijnlijk in de tuin meegenieten puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dus om te beginnen, wie gaat er mee naar Iron Maiden bij TT in assen? Ik heb mijn kaartje al.

Lees ik hier een combinatie motoren, muziek en dichtbij? big-smile.gif

Wanneer is het? puh2.gif En hoe duur?

* Verity gaat googelen

16 augustus, 60 oi en WT komt ook? big-smile.gifbig-smile.gif

* Verity gaat haar ouders lief aankijken yes.gifyes.gifyes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Gezien de groeiende interesse voor metal op ons leuke forum ontdoe ik dit topic maar weer eens van het stof.

Gezien de crew niet zo wild is van slowchat laten we het wel over muziek blijven houden. Beetje ouwenelen is prima, maar wel over bandjes en albums enzo. Waar je normaal gesproken andermans muziektopic mee kaapt kan je hierheen verplaatsen en onder het genot van een biertje of whisk(e)y over verderpraten.

Dus om te beginnen, wie gaat er mee naar Iron Maiden bij TT in assen? Ik heb mijn kaartje al.

Openings post:

[...]

Als het goed is ga ik op Graspop Iron Maiden kijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 11 months later...

*Bump for greater justice.*

De tijden van weleer keren terug.

De OP:

Na een zooi kroegen en een fabriek brengt onze eeuwige kruistocht op zoek naar gerstennat en bastonen ons op deze plek, Een lang verlaten loods. We hebben zwaar arsenaal ingezet en construeren een bar en plekken om te relaxen en drank te nuttigen. We installeeren een oude muziekinstallatie die we onderweg hebben opgepikt en hebben de tijd van ons leven. Welkom in de Luide Loods, Waar metaal en Mannelijk gezelschap het enige is dat telt.

Voor Olorin wat prioriteiten gesteld.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid