badeend 0 Geplaatst 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2006 iedereen sleept zijn instrumenteje mee, en dan ga je samen spelen en dan probeer je nieuwe dingen uit en leer je met andere mensen spelen.. tenminste zo gaat het hier..ook krijgen hier beginnende bandjes een kans om uit te proberen hoe het is om voor publiek te spelen.. * badeend begint een drumstel op te bouwen en plugt zijn gitaar in.. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2006 Juist, vaak progressieve muziek fijn geïmproviseerd * Raido komt met een chapman stick, een banjo, twee turntables en een djembé de loods binnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2006 * holla gaat haar 3 blokfluiten, gitaar, saxofoon en triangel ophalen ben zo terug! Link naar bericht Deel via andere websites
badeend 0 Geplaatst 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2006 tot zo! * badeend vraagt zich af waar de bassist blijft.. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2006 * Raido vind in zijn skatebroek een echte Ibanez BTB400QM * Raido zet een lekkere riff in Link naar bericht Deel via andere websites
badeend 0 Geplaatst 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2006 * badeend tikt af en valt in op raido`s heerlijke riff Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2006 * holla heeft ook een Ibanez , een acoustische *begint een voorzichtige solo-improvisatie op haar sopraanblokfluit *lekker hoog* Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2006 * Raido sratch ondertussen met zijn voeten wat met de LP's heen en weer, klinkt wel hip zo.. (ondertussen improviseerd hij rond het thema 'the final countdown en hallelujah van händel').. Tsjike tjskie skretsj skretjs Link naar bericht Deel via andere websites
badeend 0 Geplaatst 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2006 * badeend pakt de microfoon en begint een rapsolo op psalm 139 gebaseerd Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2006 * holla speelt nog steeds blokfluit, bas dit keer... donkere, zware ondertonen vullen de loods... de halleluia van händel door de rapsolo van badeend heen... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2006 Quote: Op dinsdag 16 mei 2006 15:56:24 schreef badeend het volgende: * badeend pakt de microfoon en begint een rapsolo op psalm 139 gebaseerd * Raido trommelt op zijn djembé Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2006 * holla stopt de triangel in Badeend's handen.. mmmmhmnhm! (vertaling: zo, jij kunt onder het rappen ook wel even triangel spelen ) Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2006 *luisterd even* hoort een rappende Badeend en een Enya-achtige fluit, hmm.... *zet in met een langzaam ritme op zijn gitaar(tje). * Raido probeerd de creatie een naam te geven.. ambient rapmetal? Link naar bericht Deel via andere websites
badeend 0 Geplaatst 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2006 * badeend denkt triangel..heb ik daarvoor 9 jaar drumles gehad.. * badeend legt triangel weg en pakt een 12 snarige gitaar..ondertussen ben ik maar overgegaan op een ander psalm.. ik heb trouwens geen flauw idee hoe je dit noemt Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2006 Jam? Link naar bericht Deel via andere websites
badeend 0 Geplaatst 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2006 nee ik bedoelde jou vraag om een naam... Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2006 * holla stopt met fluiten en pakt haar sax.. *luistert aandachtig* de eerste voorzichtige tonen komen uit het glanzende instrument... Het is donker in de loods.. maar het licht dat door het kier bij de deur naar binnen valt is net genoeg om elkaar te kunnen onderscheiden... het langzame ritme van Raido's gitaar maken ernstige, gedragen muziek.. maar Badeend speelt er een lichte solo doorheen op zijn 12-snarige gitaar... prachtig *snif* Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 7 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Gezien de groeiende interesse voor metal op ons leuke forum ontdoe ik dit topic maar weer eens van het stof. Gezien de crew niet zo wild is van slowchat laten we het wel over muziek blijven houden. Beetje ouwenelen is prima, maar wel over bandjes en albums enzo. Waar je normaal gesproken andermans muziektopic mee kaapt kan je hierheen verplaatsen en onder het genot van een biertje of whisk(e)y over verderpraten. Dus om te beginnen, wie gaat er mee naar Iron Maiden bij TT in assen? Ik heb mijn kaartje al. Openings post: Quote: Na een zooi kroegen en een fabriek brengt onze eeuwige kruistocht op zoek naar gerstennat en bastonen ons op deze plek, Een lang verlaten loods. We hebben zwaar arsenaal ingezet en construeren een bar en plekken om te relaxen en drank te nuttigen. We installeeren een oude muziekinstallatie die we onderweg hebben opgepikt en hebben de tijd van ons leven. Welkom in de Luide Loods, Waar metaal en gezelschap het enige is dat telt. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Precies. En zoals Joost immers al schreef: Quote: Op zaterdag 07 juni 2008 18:57:09 schreef Joost het volgende: [...]Ja joh, we zijn hier toch al het christelijke metal forum van Nederland en België Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2008 Quote: Op zaterdag 07 juni 2008 21:11:47 schreef Ol Moth het volgende: Gezien de groeiende interesse voor metal op ons leuke forum ontdoe ik dit topic maar weer eens van het stof. Gezien de crew niet zo wild is van slowchat laten we het wel over muziek blijven houden. Beetje ouwenelen is prima, maar wel over bandjes en albums enzo. Waar je normaal gesproken andermans muziektopic mee kaapt kan je hierheen verplaatsen en onder het genot van een biertje of whisk(e)y over verderpraten. Dus om te beginnen, wie gaat er mee naar Iron Maiden bij TT in assen? Ik heb mijn kaartje al. Openings post: [...] Ik ga dus niet, maar twee kiddo's wel...elke credibler die liever niet na het concert weer brak naar huis kachelt kan effe vragen of ie bij ons mag crashen (we zitten zo'n beetje op loopafstand van het cirucuit en met gunstige wind kunnen we waarschijnlijk in de tuin meegenieten Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Quote: Op zaterdag 07 juni 2008 21:11:47 schreef Ol Moth het volgende: Dus om te beginnen, wie gaat er mee naar Iron Maiden bij TT in assen? Ik heb mijn kaartje al. Lees ik hier een combinatie motoren, muziek en dichtbij? Wanneer is het? En hoe duur? * Verity gaat googelen 16 augustus, 60 oi en WT komt ook? * Verity gaat haar ouders lief aankijken Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Quote: Op zaterdag 07 juni 2008 21:11:47 schreef Ol Moth het volgende: Gezien de groeiende interesse voor metal op ons leuke forum ontdoe ik dit topic maar weer eens van het stof. Gezien de crew niet zo wild is van slowchat laten we het wel over muziek blijven houden. Beetje ouwenelen is prima, maar wel over bandjes en albums enzo. Waar je normaal gesproken andermans muziektopic mee kaapt kan je hierheen verplaatsen en onder het genot van een biertje of whisk(e)y over verderpraten. Dus om te beginnen, wie gaat er mee naar Iron Maiden bij TT in assen? Ik heb mijn kaartje al. Openings post: [...] Als het goed is ga ik op Graspop Iron Maiden kijken. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 26 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2009 *Bump for greater justice.* De tijden van weleer keren terug. De OP: Na een zooi kroegen en een fabriek brengt onze eeuwige kruistocht op zoek naar gerstennat en bastonen ons op deze plek, Een lang verlaten loods. We hebben zwaar arsenaal ingezet en construeren een bar en plekken om te relaxen en drank te nuttigen. We installeeren een oude muziekinstallatie die we onderweg hebben opgepikt en hebben de tijd van ons leven. Welkom in de Luide Loods, Waar metaal en Mannelijk gezelschap het enige is dat telt. Voor Olorin wat prioriteiten gesteld. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 26 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2009 Mannen en Dagmar, dan Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 26 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2009 Ja en bennie17 mag ook wel, maar die luistert alles en ze is van mij en ik ben de kroegbaas . Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten