Jyoti 0 Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Euh, excuseer? versus I rest my case. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Gefixt. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Zie ik daar allemaal mannen met kort haar? Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2010 Corpsepaint .... Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2010 Quote: Op zondag 10 januari 2010 20:09:04 schreef Andere Jas het volgende: Onzin, Manowar is het summum van mannelijkheid. Als je met mannelijkheid doelt op: "Dat wat je krijgt als je een stel nichten paddo's voert en opsluit in een lingeriezaak" dan klopt dat wel.... Link naar bericht Deel via andere websites
metalcoreTony 0 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 haha Manowar is ook niet mijn cup of tea ik vind het inderdaad wat te lichte metal, maar kan mij voorstellen dat er mensen rondlopen die het juist wel wat vinden juist omdat het wat minder hard is. Het is maar net waar je van houdt Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Quote: Op zondag 10 januari 2010 20:02:30 schreef Andere Jas het volgende: [afbeelding] U vraagt, wij draaien. Maar vooralsnog is en blijft metal een mannesport. wie of wat is dit? Vast niet iemand uit een happy clappy praisebandje... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Quote: Op donderdag 14 januari 2010 13:42:09 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] wie of wat is dit? Vast niet iemand uit een happy clappy praisebandje... De gitariste, met waarschijnlijk een evol bijnaam, van de band Darkened Nocturnal Slaughtercult. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Quote: Op donderdag 14 januari 2010 16:02:53 schreef Andere Jas het volgende: [...] De gitariste, met waarschijnlijk een evol bijnaam, van de band Darkened Nocturnal Slaughtercult. Darkened Nocturn Slaughtercult bedoel je? Ziet er lekker Christelijk verantwoord uit... Doet me denken aan Rockbitch. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Mag ook, die hoek van de black metal is niet mijn ding, dus het kan zomaar. En Rockbitch is bij mijn weten totaal iets anders. Qua muziek en qua podiumpresentatie. De band is in ieder geval totaal neit christelijk, maar wel met een vrouw. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Ach ja.... Zoveel weet ik gelukkig ook weer niet van Rockbitch, maar wel dat de gitariste waarvan jij een foto poste erg veel lijkt op een van de leden van RB en RB gebruikt ook van die vingerverf... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Quote: Op donderdag 14 januari 2010 10:39:55 schreef metalcoreTony het volgende: haha Manowar is ook niet mijn cup of tea ik vind het inderdaad wat te lichte metal, maar kan mij voorstellen dat er mensen rondlopen die het juist wel wat vinden juist omdat het wat minder hard is. Het is maar net waar je van houdt Manowar is metalgeschiedenis dude, zelfs BM bands zijn er door geïnspireerd. Ennuh, ik begon Manowar pas te waarderen pas een tijd ná ik metalcore en mathcore luisterde. (wat geen metal is uiteraard, maar m.i. toch ook niet makkelijk in het gehoor ligt. ) Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Quote: Op donderdag 14 januari 2010 16:40:58 schreef Mr. Emilio het volgende: Ach ja.... Zoveel weet ik gelukkig ook weer niet van Rockbitch, maar wel dat de gitariste waarvan jij een foto poste erg veel lijkt op een van de leden van RB en RB gebruikt ook van die vingerverf... Dus omdat het jou doet denken aan een of andere band die ook een vrouwelijk bandlid hebben dat corpsepaint draagt, is het niet christelijk verantwoord? Ik vind het er ontzettend idioot uitzien, daar niet van, maar deze redenering snap ik niet zo... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Quote: Op vrijdag 15 januari 2010 21:29:50 schreef Olorin het volgende: [...] Manowar is metalgeschiedenis dude, zelfs BM bands zijn er door geïnspireerd. Ennuh, ik begon Manowar pas te waarderen pas een tijd ná ik metalcore en mathcore luisterde. (wat geen metal is uiteraard, maar m.i. toch ook niet makkelijk in het gehoor ligt. ) Zao kan ik nog niet waarderen Verder vind ik bands die tr00 willen zijn met hun c0rp$3p41nT uiterst kinderachtig. Bands die het doen om hun muziek te onderstrepen, vind ik verdraagzamer En zeker bij Black Metal kan dat mooi uit de verf komen Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 Persoonlijk vind ik dat hele corpspainting bij BMers er een tikje lachwekkend uitzien. Nu, smaken verschillen natuurlijk, misschien vinden zij mij er wel weer lachwekkend uitzien. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Ik vind het soms best leuk er uit zien Maar je hebt ook belachelijke figuren rondlopen, en daar houd Morpho niet van Link naar bericht Deel via andere websites
metalcoreTony 0 Geplaatst 17 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2010 Quote: Op vrijdag 15 januari 2010 21:29:50 schreef Olorin het volgende: [...] Manowar is metalgeschiedenis dude, zelfs BM bands zijn er door geïnspireerd. Ennuh, ik begon Manowar pas te waarderen pas een tijd ná ik metalcore en mathcore luisterde. (wat geen metal is uiteraard, maar m.i. toch ook niet makkelijk in het gehoor ligt. ) Mwoah ok dat kan wel maar dan kom ik eerder bij Judas Priest uit, persoonlijke mening hahah. naja toen ik hier lid werd luisterde ik bijna alleen maar metalcore, inmiddels kan ik heel wat meer genres waarderen. Ik houd gewoon niet van MAnowar xd, dan hoor ik nog liever hammerfall Samengevoegd: Quote: Op zaterdag 16 januari 2010 10:19:03 schreef Morphogenesis het volgende: Ik vind het soms best leuk er uit zien Maar je hebt ook belachelijke figuren rondlopen, en daar houd Morpho niet van ja haha weet er alles van, evil mogelijk gedragen en dat anderen ook maar even laten weten. Had keer shirt aan van christelijke metalband nou dan weet je het wel Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten