das fritsel 0 Geplaatst 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2006 als je bloed puur voor de show doet... tja, ik weet niet er zit ook een gedachte achter die show denk ik Link naar bericht Deel via andere websites
My Spiritual War 0 Geplaatst 23 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2006 het moet wel netjes blijven vind ik, je moet je waardig gedragen van god, en als je een beetje met bloed gaat lopen klooien,,, naahh ik weet het niet Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2006 Quote: Op donderdag 23 maart 2006 18:59:23 schreef My Spiritual War het volgende: het moet wel netjes blijven vind ik, je moet je waardig gedragen van god, en als je een beetje met bloed gaat lopen klooien,,, naahh ik weet het niet wat is ''waardig'' Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2006 nou? Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2006 Geduld is een schone zaak . Link naar bericht Deel via andere websites
Harmen 0 Geplaatst 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2006 Ik vind corpsepaint erg gaaf!! Niks mis mee ook als je het mij vraagt. Tja, ik vind dat het gewoon bij de show hoort. Ik vind echter wel dat het moet passen bij waar de band over zingt, zoals Slechtvalk zingt over de Middeleeuwen en andere bands over het slachten van demonen dan mogen daar best bijlen zwaarden en bloed bij. Link naar bericht Deel via andere websites
My Spiritual War 0 Geplaatst 26 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2006 Quote: Op zaterdag 25 maart 2006 08:07:20 schreef Thijs het volgende: nou? Tjaa, dat voel je zelf het best aan denk ik, ik kan niet gaan oordelen van dit en dat is wel waardig, en dat niet..., maar ik heb bij een aantal bands meer het gevoel dat ze er meer showen dan dat het een betekenis heeft,,, Link naar bericht Deel via andere websites
My Spiritual War 0 Geplaatst 28 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2006 maar als het een betekenis zou hebben, dan kan ik daar mee leven =P Link naar bericht Deel via andere websites
My Spiritual War 0 Geplaatst 28 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2006 en dan bedoel ik niet, *om er evil uit te zien* betekenisjes.. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst 9 april 2006 Quote: Op zaterdag 18 maart 2006 17:34:52 schreef Gorthaur het volgende: [...] Immortal vind ik zowizo al een tikje belachelijk. Btw, wat een harken trouwens in die clip. Zelfs een komkommer heeft een betere live performance. Immortal is gaaf! Je kan geen gekke dingen doen als je zo'n nummer als dat speelt. Te snelle muziek... Quote: Op zondag 26 maart 2006 10:44:31 schreef My Spiritual War het volgende: [...] Tjaa, dat voel je zelf het best aan denk ik, ik kan niet gaan oordelen van dit en dat is wel waardig, en dat niet..., maar ik heb bij een aantal bands meer het gevoel dat ze er meer showen dan dat het een betekenis heeft,,, Klopt, sommige bands doen geen corpsepaint meer omdat ze vinden dat het een soort van hype is geworden in de blek metal scene Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 18 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2006 Admod note: Edit: in verband met taalgebruik volledige post weggehaald. Je mag een nieuwe poging wagen, met andere woorden. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 18 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2006 Dat was ik dus, als je oranje letters wilt zien. Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 18 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2006 ik vind de paintings van kiss nog steeds het coolst kweenie waarom ik denk wel dat het kan Link naar bericht Deel via andere websites
undeceived 0 Geplaatst 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2006 ik vind het wel gaaf. het hoort bij het gehele plaatje wat ze duidelijk willen maken met hun muziek. Slechtvalk bijvoorbeeld wil laten zien dat het leven meer is dan gewoon doen wat je doet, maar dat het echt een strijd is. hun lyrics maken dat duidelijk, als een soort van gelijkenis, en dat willen ze ook laten zien door hun uiterlijk en hun show. ik vind het bijdragen, en ik zie niet in waarom 't niet zou kunnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 17 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2006 Ik vind het altijd raar om een christelijke band te zien met corpse paint want het geeft ze toch meteen een soort van ''evil'' uitstraling (ben zelf geen christen) Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2006 Quote: Op donderdag 17 augustus 2006 19:40:19 schreef Thrasher het volgende: Ik vind het altijd raar om een christelijke band te zien met corpse paint want het geeft ze toch meteen een soort van ''evil'' uitstraling (ben zelf geen christen) Niet iedere christen loopt met blije kleurtjes rond en roept om de seconde "Jezus maakte mij blij!!!". Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Corpse-painting is het "verven" van je lichaam, het wordt vaak gebruikt in de blackmetalscene. Dit doen vele bands om hun muziek kracht bij te zetten, en gaat dan vaak gepaard met het dragen van zwart leer, spikes en kogelriemen. De hoofdkleuren zijn zwart en wit. 'Corpse' is het Engelse woord voor 'lijk' en 'paint' is 'verf'. (wikipedia, kon je zelf ook op zoeken) en black metal zonder corpsepaint enzovoort is geen echte black metal. bloed staat voor destructie. het is ook een methode om onbekend te blijven, zodat niet zomaar iedereen op straat je herkend. black metal gaat over werelddestructie dus ik snap niet waarom christenen er zowieso naar luisteren. en war paint werd gebruikt in gevechten door de: saksen, noren, vikingen enzovoort. Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 misschien had je beter eerst even dit topic door kunnen lezen... Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 En toch kijk jullie lachen om immortal maar ik vind dus dat deze 10 punten ook niet mogen ontbreken als t toch over misplaatste acts gaat Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Dit vind ik dan weer absoluut niet kunnen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Maar dat is Kiss! Die mogen het. Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 En ICP? Ook weer dat fantasieloze zwart wit he. Maaaaar ik heb een uitzondering bedacht. T is niet echt Paint maar het komt in de richting. Dit zouden ze eens moeten proberen op de zwartere metal podia: Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Quote: Op maandag 25 juni 2007 15:03:52 schreef strijdlust het volgende: ... en black metal zonder corpsepaint enzovoort is geen echte black metal. bloed staat voor destructie. het is ook een methode om onbekend te blijven, zodat niet zomaar iedereen op straat je herkend. black metal gaat over werelddestructie dus ik snap niet waarom christenen er zowieso naar luisteren. ... Onzin, de grote black metalbands van vroeger zijn op een gegeven moment gestopt met het verven van hun giechel omdat het een gimmick, een truucje is geworden. Tegenwoordig is het een cliché. Corpsepaint is helemaal niet nodig als masker, de meeste black metal bands zijn slipknot niet die overal ter wereld in videoclips verschijnen en zo anonimiteit prtoberen te bewaren. Werelddestrucite is een te vage term. Black metal gaat over haat en intolerantie. Jij moet je huiswerk beter doen. 'black metal zonder corpsepaint is geen black metal', hahaha, wat een poser ben je dan zeg. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2007 weet iemand een winkel in Zuid-Holland die corpsepaint verkoopt en de prijs? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2007 Quote: Op maandag 15 oktober 2007 20:21:45 schreef Dimmu het volgende: weet iemand een winkel in Zuid-Holland die corpsepaint verkoopt en de prijs? Dat bestaat niet... Of je zoekt een clownsmasker? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten